Bedømmelse af Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,8 ud af 10 baseret på 82 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,8 / 10
Rengøring
 
9,0 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,6 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,6 / 10
Faciliteter
 
8,3 / 10
Mad og drikke
 
8,6 / 10
Værelse/lejlighed
 
7,9 / 10
Service
 
9,3 / 10

Seneste anmeldelse


9 ud af 10

+
Gæstfriheden
-

Bekræftet køb : 2022-10-24


10 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2022-09-25


10 ud af 10

+
Fin betjening og hjælpsomme.
-

Bekræftet køb : 2022-09-18


9 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2022-09-18


9 ud af 10

+
Det venlige personale og åbenhed. Godt sted at være
-

Bekræftet køb : 2022-09-12


9 ud af 10

+
God service
-

Bekræftet køb : 2022-08-22


8 ud af 10

+
Pool-områderne og fin adgang til stranden
-

Bekræftet køb : 2022-07-25


8 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2022-06-19


9 ud af 10

+
Nærhed til stranden, flot rengøring
-
Ved ikke

Bekræftet køb : 2021-10-17


8 ud af 10

+
Variation omkring madsteder og et dejligt personale
-
Det kunne godt være nemmere at bestille bord til spidsesteder

Bekræftet køb : 2021-10-13


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

85% af gæsterne anbefaler

2390 bedømmelser
Meget godt
 
1725
Godt
 
421
Middel
 
170
Mindre godt
 
35
Dårligt
 
39

5 nyeste bedømmelser

17-01-2023

af Per o Hasle, Danmark

Atter engang en suveræn oplevelse

Vi var på dette fantastiske hotel for 2. gang i 2022(1. gang i maj og senest fra 28. sept) Fuldstændig som 1. gang, var der ikke en finger at sætte på oplevelsen. Personalet var igen helt fantastisk. Det er faktisk det allervigtigste for os. Af frygt for at komme til at glemme nogle navne, vil vi ikke fremhæve nogen specielt, bare sige SUPERB betjening. Vi tager derned igen 10. maj. Det bliver så 3. gang på mindre end 1 år. Det er simpelthen blevet ofres nye "second home" vi glæder os helt vildt og håber at møde en masse, af "de gamle" ansatte igen.

 
06-01-2023

af Dalager186 Ringe, Danmark

Can’t wait to comeback

Besøgte hotellet i okt 22 Alt var perfekt 👌 God modtagelse og god information i receptionen 👌 God service i mainrestauranten og lækkert mad - varieret fra dag til dag Personalet i baren laver totalt lækre drinks og yder god service 👍✌️ Totalt gode oplevelser på hotellets restauranter - lækkert mad og god service 👌🙏😀👍 den græske restaurant skal fremhæves 👌👍 Tak til Nikos på stranden som gjorde opholdet til noget helt specielt 🙏🙏👌har aldrig oplevet noget lignende 👍🙏👌😀 Kommer tilbage hurtigst muligt 😀

 
21-05-2022

af Per o Hasle, Danmark

Suveræn oplevelse!

Vi var blevet anbefalet dette hotel, af venner, som selv har boet der flere gange og vi blev IKKE skuffede. ALT fungerede til UG. Maden, både i buffeten og i temarestauranterne, var i top. Renlighed superb, men ikke mindst PERSONALET! Vi har ganske enkelt ALDRIG mødt så venligt og imødekommende personale, og vi har rejst mange steder. Allerede første dag følte vi os hjemme, hvilket jo er det bedste tegn på tilfredshed. Vi kunne nævne mange personer, ved navn, men det ville være uretfærdigt overfor dem, hvis navne, vi ikke fik fak i. Konklusion:super oplevelse hele vejen igennem. Vi anbefaler stærkt dette hotel, og vi kommer helt sikkert igen snarest

 
16-02-2022

af emilieengelbrechtsen København, Danmark

Fantastisk Hotel!!

Super god oplevelse med dette hotel!! Renligheden var i top stand! og servicen var i verdenklasse! Personalet var rigtig servicemindede, og meget professionelle! Værelserne var rigtig flotte og moderne.

 
23-09-2021

af Vejloe1 Albertslund, Danmark

Læs her, hvis du vil booke privat pool!

Vores oplevelse her startede ikke helt som vi ønskede. Vi havde bestilt deres dyreste værelse med privat pool. Vi blev ført ned til en swim-up pool og et meget dystert værelse, så humøret var ikke højt, vi var meget skuffet og troede vi havde misforstået pool faciliteterne. Da vi senere går en tur, opdager vi på siden af bygningen, at der er værelser med privat pool, vi går derfor op i receptionen og påpeger at vi har fået det forkerte rum, og tager bookingen frem. Personalet i receptionen virker små irriteret og ubehøvlet. De fortæller os at der er sket en fejl og vi først kan få det rigtige rum dagen efter ved morgenmads tid. Vi går ned i receptionen igen kl. 10. Lettere irriteret over at vi skal spilde vores ferie i vente position. Der får vi afvide at vi skal komme retur kl 12. Da vi kommer kl 12, er de stadig ikke klar med værelset og forventer der går 10-15 minutter. Igen virker de irriteret på os, og er ikke særlig servicemindet. Vi sætter os og venter. Da kl. er 12:20 er vores værelse endelig klart. Værelset er lyst og nydeligt og poolen har en god størrelse, så det er jo dejligt, dog er terrassen så lille at man kun kan sidde ved cafebordet og ikke ligge i solen. Der købte vi dog en bade madrests, så problemet løst der. Maden på hotellet er god, der er godt udvalgt, og div. Ala carte restauranter man kan booke bord på hvis man lyser lidt andet mad. Så intet brok der. Vi fik aldrig brugt de store pools, da temperaturen i dem var alt for kold. Vi skyder på omkring 16-18 grader. Privatpoolen var også kold, men nærmere 20 grader, så det gik lige. Stranden er fantastisk (og vandet er varmt!) vi havde all inklusive og fik drikkevarer mm. Ved stranden, det var super lækkert. I forhold til støj, hvis man ønsker sig en rolig ferie uden for meget larm, er dette ikke et hotel for en. Vi kunne hører alt gennem væggene, og fik sovet meget lidt de 10 nætter vi var der. Der var meget larm fra sidevejene, hvor der lå natklubber og derudover var der utrolig meget larm fra rengøringen, som holdte faglige møder på gangen og larmede voldsomt meget mellem 7-18. Aldrig har vi været et sted hvor rengøringspersonalet har larmet så meget. Derudover bliver man “forstyrret” 3 gange om dagen, først af rengøringen, så af en dame med håndklæder og så af en der vil fylde ens minibar op. Vi har intet imod at disse ting bliver fyldt op mm. Men måske man kunne nøjes med en gang om dagen? Det er voldsomt meget renderi på ens værelse. Hvis man midt i en lur glemmer at sætte skiltet på døren, så bliver man forstyrret en del. Det er trækker hotellet op på 3 stjerner, er maden og de generalle omgivelser og faciliteter, for hotellet er flot og rent, og for en børnefamilie er det sikkert guld værd. Havde maden været dårligere, havde de kun fået 1 stjerne. Vi oplevede kun dårlig adfærd fra personalet i receptionen, dem i restauranten mm. Var så imødekommende og rare, det trækker selvfølgelig op. På et 5 stjernet hotel, forventer man at service niveauet er højere, og den pris vi har betalt, stemmer ikke overens med vores oplevelse. Larmen fra rengøringspersonalet er til en minus karakter, og vi har dybt chokeret over deres manglende respekt for gæsterne. Vi kommer ikke retur her, men hvis man er en børnefamilie er det måske en tur værd?