Kontakt os
- vi ser frem til at hjælpe dig! 😊
Herunder ser du, hvor og hvordan du kommer i kontakt med os afhængigt af dine ønsker og behov.
📞 Telefon 35 20 19 00 Mandag - fredag: 09.00 - 17.00 Lørdag: 10.00 - 14.00 Søndag: Lukket 💬 Chat Mandag - fredag: 10.00 - 16.00 Lørdag - søndag: Lukket 🏠 Butik (kontantløs) Mandag - fredag: 09.00 - 16.30 Lørdag - søndag: Lukket
Adresse: Amager Strandvej 390, 4. sal 2770 Kastrup
Send os en rejseforespørgsel her

Grupperejser (over 20 personer)
Er I en større gruppe på mere end 20 personer, som behøver hjælp til planlægning af en grupperejse, sportsrejse eller konferencerejse? Kontakt os gerne for et uforpligtende tilbud: Send en forespørgsel
Telefon (Grupperejser) 35 20 19 02
Åbningstider: Mandag - fredag: 09.00 - 14.00 Lørdag - søndag: Lukket
Send os en gruppeforespørgsel her
Ofte stillede spørgsmål
Fristen for betaling af rejsen afhænger af, hvor længe der er til rejsens påbegyndelse. Vær opmærksom på at rejsen automatisk vil blive annulleret, hvis betaling ikke finder sted inden forfaldstidspunktet. Hvis rejsen skal betales samme dag, som du booker, så skal dette gøres med et betalingskort direkte på apollorejser.dk. Betalingsbetingelser: 60 dage eller mindre: Rejsen skal betales umiddelbart efter bestilling med et betalingskort via Mit Apollo. 60 dage eller mere: Depositum skal betales indenfor 5 dage. Restbeløbet skal betales senest 60 dage før afrejse *) *) Undtagelse: For rejser med rutefly gælder særlige betalingsbetingelser, da enten delvis eller fuld betaling oftest skal ske straks efter endelig booking. Specifik info fremgår inden reservationen gennemføres. Vær opmærksom på at skrive navnet i bookingen præcis, som det er skrevet i passet. Flyselskaberne tillader som regel ikke ændringer efterfølgende. Mere information om betaling finder du på siden her.
Når rejsen er fuldt betalt, vil dine rejsedokumenter være tilgængelig under Mit Apollo fra 14 dage før afrejse. Bestiller du en rejse med mindre end 14 dage til afrejsen, vil rejsedokumenterne være tilgængelige straks efter fuldført betaling. Bemærk venligst, at alle flytider angivet herpå er lokale tider.
Du kan tilgå dine rejsedokumenter på Mit Apollo under ’Rejsedetaljer’ ved at klikke på knappen ’Udskriv’. Her kan du så downloade billetten/rejsedetaljerne som en PDF-fil til din telefon eller printe den fysisk. Ved check-in i lufthavnen har du kun behov for flybookingreferencen og pas.
Kommer der ændringer efter billetten er gjort tilgængelig, vil du modtage information fra os via mail eller SMS på de kontaktinformationer, der er angivet ved bookingen. Det er derfor vigtigt, at det er de korrekte kontaktinformationer, der står på din booking.
OBS: Du modtager ikke separate flybilletter på mail, når du rejser med et charterfly.
På alle vores charterrejser er det kun håndbagage, der er inkluderet i prisen. Det vil derfor sige, at hvis du ønsker at checke en kuffert ind, så skal du betale for det. Dette gøres samtidig med at du bestiller rejsen, men kan også tilvælges senere hen inde på Mit Apollo. Du kan læse mere om indchecket bagage på siden her. Rejser du fx med SAS Charter, Jettime, Atlantic Airways eller Braathens er det følgende regler som gælder:
SAS Charter:
5 kg håndbagage er inkluderet i rejsens pris. Derudover kan du tilkøbe 1 stk indchecket bagage på max 20 kg, således du totalt må medbringe 5 kg i håndbagage + 20 kg i indchecket bagage. Hvis tilkøbt, så må man på rejser med en varighed på 3 uger eller mere medbringe 30 kg. i indchecket bagage.
Jettime:
5 kg håndbagage er inkluderet i rejsens pris. Derudover kan du tilkøbe 1 stk indchecket bagage på max 15 kg, således du totalt må medbringe 5 kg i håndbagage + 15 kg i indchecket bagage. Hvis tilkøbt, så må man på rejser med en varighed på 3 uger eller mere medbringe 25 kg. i indchecket bagage.
Atlantic Airways:
8 kg håndbagage er inkluderet i rejsens pris. Derudover kan du tilkøbe 1 stk indchecket bagage på max 23 kg, således du totalt må medbringe 8 kg i håndbagage + 23 kg i indchecket bagage.
Braathens:
5 kg håndbagage er inkluderet i rejsens pris. Derudover kan du tilkøbe 1 stk indchecket bagage på max 15 kg, således du totalt må medbringe 5 kg i håndbagage + 15 kg i indchecket bagage. Information om bagage for børn og spædbørn, ekstra- såvel som specialbagage samt information om bagage på øvrige flyselskaber finder du på siden her under det respektive flyselskab.
Du kan bestille tilvalg til din rejse såsom fx indchecket bagage, mad på flyet eller transport på rejsemålet ved at logge dig ind på Mit Apollo og bestille det der. Hvis der er kort tid til rejsens start, så kan du også indenfor vores åbningstider kontakte os på telefon 35201900 for hjælp.
OBS: Nu er det også muligt at opgradere måltidspakken på hotellet via Mit Apollo, såfremt dit valgte hotel tilbyder dette.
De fleste flyselskaber tilbyder muligheden for at forudbestille dit favoritsæde ombord forud for ferien (mod betaling) . Rejser du fx med SAS Charter, Jettime, Atlantic Airways eller Braathens kan bestillingen foretages direkte gennem Mit Apollo:
Sædereservation på SAS Charter (SK) Der kan forudbestilles plads fra 120 dage før afrejse og op til 4 dage før afgang.
Sædereservation på Jettime (JTD) Der kan forudbestilles plads fra 180 dage før afrejse og op til 3 dage før afgang.
Sædereservation på Atlantic Airways (RC) Der kan forudbestilles plads fra 60 dage før afrejse og op til 4 dage før afgang.
Sædereservation på Braathens (BIX) Der kan forudbestilles plads fra 180 dage før afrejse og op til 3 dage før afgang.
Vær opmærksom på at I ikke er sikret en plads ved siden af hinanden, hvis I ikke har forudbestilt dette inden afrejse. Bemærk venligst også, at hvis I rejser to personer sammen, så kan I ikke kan vælge de to yderste sæder på en række. I skal vælge vinduessædet A og midtersædet B eller i stedet et sæde på hver sin side af midtergangen C og D. Hvis I rejser med et andet flyselskab, så kan I på denne side under det respektive flyselskab finde mere information om forudbestilling af sæde ombord.
Det varierer flyselskaberne i mellem. Herunder har vi samlet en oversigt over de mest gængse:
SAS Charter (SK):
Ja. En sms udsendes 7 dage før afrejse med instruktioner om, hvordan du tjekker ind online. Online check-in til afrejsen er åben fra 7 dage til 72 timer før afgang. Hvis du ikke har tjekket ind online, er du velkommen til at tjekke ind ved check-in automaterne i lufthavnen. I Kastrup lufthavn forgår indcheckningen i Terminal 3. Du kan med fordel anvende selvbetjeningsskrankerne, der står placeret i midten af Terminal 3. Bemærk, at du på disse skærme skal vælge ’SAS Charter’, og derefter angive dit flyreference nummer, som står anført under Flydetaljer på Mit Apollo. Det er ikke muligt at foretage check-in online til hjemrejsen.
Jettime (JTD):
Ja. Du modtager en sms 7 dage før afrejse med instruktioner om, hvordan du checker ind online. Online check-in til afrejsen er åben fra 7 dage til 48 timer før afrejse. Hvis du ikke har checket ind online, er du velkommen til at checke ind ved check-in automaterne i lufthavnen. I Kastrup lufthavn forgår indcheckningen i Terminal 2. Bemærk, at du her skal angive dit flyreference nummer, som står anført under Flydetaljer på Mit Apollo.
Atlantic Airways (RC):
Nej. Det er desværre ikke muligt på Atlantic Airways.
Braathens Regional Airlines (BIX):
Ja. Du modtager en sms 7 dage før afrejse med instruktioner om, hvordan du checker ind online. Online check-in til afrejse er åben fra 7 dage til 72 timer før afrejse. Hvis du ikke har checket ind online, er du velkommen til at checke ind ved check-in automaterne i lufthavnen. Bemærk, at du her skal angive dit flyreference nummer, som står anført under Flydetaljer på Mit Apollo.
OBS: Det ikke er muligt at checke ind online på flyvninger med charterfly udenfor Schengen-området. Rejser med rutefly Hvis du har bestilt en rejse med rutefly, vil det være muligt at tjekke ind online hos de fleste flyselskaber. Dette gøres via flyselskabets hjemmeside, normalt tidligst 48 timer før afrejse. Ofte vil der være en funktion der hedder check my booking / manage my booking. Denne slår du op ved at bruge flyselskabets reference nummer / din individuelle PNR (passenger name reference), som fremgår af dine rejsedokumenter. Hvis I rejser med et andet flyselskab, så kan I på denne side under det respektive flyselskab finde mere information om mulighederne for online check-in.
Vi anbefaler, at du er i lufthavnen mindst 2 timer inden afrejse, når du flyver med et charterfly indenfor Schengen-området. Skal du med et rutefly eller udenfor Schengen anbefaler vi, at du er i lufthavnen mindst 3 timer før afrejse.
På rejser med charterfly (fx SAS Charter, Jettime, Atlantic Airways eller Braathens): Hvis du tjekker ind i lufthavnen, tjekker du ind på de automatiske indtjekningsmaskiner. Du indtaster flybookingreferencen eller bookingnummeret i indtjekningsmaskinen og udskriver boardingkort og bagagemærker, hvis du har tilkøbt indchecket bagage. Du sætter selv bagagemærket fast på din kuffert og afleverer den ved bagage-afleveringen, der er skiltet med Bagage-Drop og flyselskabets navn. Hvis du har bestilt assistance, skal du gå til en indcheckningsskranke for at tjekke ind. OBS: Rejser du udenfor Schengen-området med et charterfly kan der kun tjekkes ind ved skrankerne, og derved ikke på indtjekningsmaskinerne. Når du ankommer til lufthavnen kan du se på tavlerne, hvilke automater/indcheckningsskranker der gælder for din afgang. På rejser med rutefly (fx Thai Airways, Emirates, Qatar, SAS Rutefly, Norwegian, Etihad Airways): Hvis du tjekker ind i lufthavnen, tjekker du ind på de automatiske indtjekningsmaskiner. Du indtaster dit PNR nummer (6 cifre/bogstaver) i indtjekningsmaskinen og udskriver boardingkort og bagagemærker. Du sætter selv bagagemærket fast på din kuffert og afleverer den ved bagage-afleveringen, der er skiltet med Bagage-Drop og flyselskabets navn. Hvis du har bestilt assistance, skal du gå til en indcheckningsskranke for at tjekke ind. Når du ankommer til lufthavnen kan du se på tavlerne, hvilke automater/indcheckningsskranker der gælder for din afgang.
Hvis du rejser med børn under to år, kan du næsten altid checke en klapvogn eller barnevogn ind uden omkostninger. For mere information om, hvad der gælder for din rejse, kan du læse mere under de respektive flyselskaber på siden her. Hvis du tjekker en klapvogn/barnevogn ind, skal den normalt afleveres i særlig bagage (odd size), og du skal pakke vognen godt ind, så den ikke går i stykker under rejsen. Du kan evt medbringe en taske eller airshell til vognen. Det er også muligt at leje en airshell i lufthavnen, og de kan forudbestilles her.
Hvis du overvejer at medbringe din klapvogn/barnevogn som håndbagage, skal du sørge for, at den ikke overskrider det respektive flyselskabs regler for håndbagage og vægt. På vores Apollo Mondo Family Resorts kan du også leje en klapvogn under dit ophold, hvis du ikke ønsker at medbringe din egen. Du kan også forudbestille dette ved at ringe ind til os på tlf. +45 35201900.
Din rejse med os skal være mere end bare en ferie. Derfor kan du nemt kontakte os eller vores samarbejdspartnere på rejsemålet for information, råd og tips. Korrekt kontaktinformation fremsendes enten til dig på sms dagen før afrejse eller fremfindes via Mit Apollo under velkomstinformation. Skulle der opstå et problem under rejsen, sørger vi for, at du får den hjælp, du har brug for. Afhængigt af hvortil du rejser, får du forskellige typer service: Apollo Service, Lokal Service eller Apollo Service Line. Hvilken type service og tilgængelighed, der gælder for dit rejsemål, vises på vores hjemmeside under rejsemålet og fanen serviceniveau, og du kan læse mere om vores forskellige typer service på siden her.
OBS: Eventuelle reklamationer skal med henblik på afhjælpning på stedet gøres gældende overfor rejselederen eller rejsearrangørens lokalguide snarest muligt efter, at den rejsende har opdaget manglen. Undladelse heraf kan have indflydelse på behandlingen af kravet. Læs eventuelt mere på siden her.
Efter rejsen
Har du glemt noget på rejsemålet? Vi kan hjælpe med en eftersøgning efter glemte ting på hotellet, i transferbussen eller på nogle af Apollos udflugter.
Hvis du har noget at reklamere over, har vi brug for din feedback, så snart du vender hjem. Når vi har modtaget klagen, sender vi en skriftlig bekræftelse.
Hvis du har et tilfælde af sygdom, skade eller indbrud, bedes du kontakte dit forsikringsselskab.
Mere information
Du kan finde mere information her: