Kontakt os

Herunder ser du, hvor og hvordan du kommer i kontakt med os afhængigt af dine ønsker og behov.

Hvor meget bagage må jeg medbringe på rejsen?

Hvornår modtager jeg min elektroniske billet?

Jeg har ikke modtaget min billet, hvordan får jeg en ny?

Hvordan og hvornår får jeg mine Club Matas point?

Hvornår skal jeg checke ind i lufthavnen?

Hvordan anvender jeg kampagnekoden?

Kan jeg få et prisforslag på en rejse?

Jeg ønsker mere information om et hotel eller et rejsemål, hvordan får jeg det?

Hvad er reglerne for rejsende under 18 år?

Jeg har oplevet en flyforsinkelse, hvordan får jeg et forsinkelsesbevis?

Rejsetilbud

Synes du det er vanskeligt at vælge det rigtige rejsemål og hotel? Udfyld nedenstående formular, så vender vi tilbage med et forslag, der passer til dine ønsker:

Få et skriftligt rejsetilbud

Telefon

3520 1900

Ændrede åbningstider på grund af Coronakrisen.  
 

2. pinsedag og Grundlovsdag: Lukket

Mandag - fredag: 09.00 - 17.00

Lørdag: Lukket

Søndag: Lukket

 

 

Kontakt udenfor åbningstid:

salg@apollorejser.dk

 

Ønsker du et tilbud på en rejse se her:

 

 

 

 

E-mail

Spørgsmål til allerede bestilt rejse
salg@apollorejser.dk

Gruppe- og konferencerejser:
grupperejser@apollorejser.dk

Træningsrejser
grupperejser@apollorejser.dk

Økonomi:
bogholderi@apollorejser.dk

Marketing:
marketing@apollorejser.dk

 

 

 

Butik/hovedkontor i Danmark

På grund af Coronakrisen følger vi Sundhedsmyndighedernes vejledning og holder vores butikker lukket frem til 31. maj 2020. Vi kan i stedet kontaktes via mail: salg@apollorejser.dk eller telefon 35 20 19 00.

København:
Lersø Parkallé 112
2100 København Ø
Mandag-fredag: Lukket
Lørdag-søndag: Lukket

OBS! Kontantfri butik i Kbh.

Herning:
Østre Kirkevej 2, 1. tv.,
7400 Herning
Mandag-fredag: Lukket
Lørdag-søndag: Lukket

Pressehenvendelser

Glenn Bisgaard
Direkte tlf.: 35 20 10 08

E-mail: Glenn.Bisgaard@apollorejser.dk

Læs pressemeddelelser »


 

Lost & found

Har du glemt noget på rejsemålet? Vi kan hjælpe med en eftersøgning efter glemte effekter på hotellet, i transferbussen eller på nogen af udflugterne, der gennemføres under Apollos ledelse.

Mere information »
 

Reklamation

Hvis du har noget at reklamere over, har vi brug for din feedback, så snart du vender hjem. Når vi har modtaget klagen, sender vi en skriftlig bekræftelse.

Hvis du har et tilfælde af sygdom, skade eller indbrud, bedes du kontakte dit forsikringsselskab.

Mere information »

Mere information

Du kan finde mere information her:
Værd at vide | Pas og visum | Om betaling | Om billetterBagage på flyet