Bedømmelse af Los Olivos Beach Resort
Samlet bedømmelse | 6,6 / 10 | |
Rengøring | 6,4 / 10 | |
Er dine forventninger indfriet | 6,5 / 10 | |
Mad og drikke | 8,0 / 10 | |
Værelse/lejlighed | 6,4 / 10 | |
Service | 5,8 / 10 |
Seneste anmeldelse
Lene,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-02-18
Bodil,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-02-11
Poul,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-02-04
Michael,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-02-04
Bent,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-02-04
Lars,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-02-04
Jeanne,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-01-21
Hanne,
Danmark
Bekræftet køb : 2023-12-17
Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.
Gennemsnitlig bedømmelse
- Sted
- Søvnkvalitet
- Værelser
- Service
- Værdi
- Renlighed
65% af gæsterne anbefaler
964 bedømmelserMeget godt | 257 | |
Godt | 288 | |
Middel | 172 | |
Mindre godt | 109 | |
Dårligt | 138 |
5 nyeste bedømmelser
Carter ferie
Et dejligt lejligheds hotel med store lejligheder og god altan. Flere af lejlighederne havde sol altan. Rent og pænt. Møblerne bør dog snart skiftes. Servicen fra personalet var middel, rengøring gik meget hurtig.
Dejligt feriested men slidt
Hotellet har en fin beliggenhed - tæt på stranden, strandpromenaden, butikker og restauranter. Der er adgang til handicappede til alle områder. Der er også badesteder egnet til børn. Der er mulighed for at leje badehåndklæde, handicap rullestol og de el.stole mod depositum på 20 euro. Værelser/lejligheder er ok nok, det er meget slidt. Senge er meget hårde. Rengøring er ikke hver dag. Personalet er venlige. Det er alt for dyrt i forhold til hvad man får
Du bliver lovet guld og grønne skove..men for kun mudder.
Vi havde betalt for 14 dage 14.000 kr Gold lejlighed med roof suntop ..som kunne bruges som vi havde lyst til. De første 8 dage blev bestilt primo 2020. Vi fik IKKE hvad vi havde betalt for. Efter et kæmpe skænderi fik vi tildelt vores GOLD .. men en lejlighed i kæmpe forfald. ARGH pisse irriterende 🤔 Efter kemo mm har vi så ønsket at bestille vores sidste uge og endog tilkøbt 3 ekstra dage i en GOLD MED SUNROOF. Og igen pisser de os af. Vi er stort set blevet snydt for omkring kr.5.000,00 INGEN POSITIV ANBEFALING HER FRA. Find for guds skyld et andet hotel.
Hyggeligt hotel tæt ved stranden.
Vi havde booket en uge på dette hotel i uge 7. Vi ankom fredag aften og blev mødt af en receptionist, som ikke var så imødekommende. Vi fik anvist vores lejlighed og gik igennem hele komplekset for at finde den. Overalt er komplekset rent og pænt og meget velholdt udenfor. Poolområdet er virkelig flot med hyggelig bar, hvor der er lækker mad at få og happy hour fra 16-18 hver dag. Desværre var der hver dag optaget af håndklæder på nærmest alle liggestole, og det var virkelig svært at finde plads, når vi kom fra stranden ved 15-tiden. Rigtig dygtig massør tilknyttet hotellet, 29 euro for 1/2 time. Lejligheden var fin, stor med tagterrasse med 2 liggestole og panoramaudsigt over havet. Vi var meget begejstrede for tagterrassen, idet der på intet tidspunkt i løbet af dagen var sol på den almindelige terrasse. Interiøret var meget slidt i lejligheden, men sengen i soveværelset var rigtig god og gode puder. Der var aircondition i både stue og soveværelse uden beregning. Der var mulighed for gratis at låne en føntørrer. På 3. dagen ringede det på vores dør og en dame kom ind med en flaske vin og sagde, at hun var ansat på hotellet og ville stille spørgsmål vedr. vores ophold. Hun sagde det tog 6 min., men det tog mere. Ved afslutningen af samtalen siger hun, at hun har en bedre pris til os ved den næste booking, men vi skal møde op torsdag morgen kl 10.00 for at få prisen. Min mand siger, at hun bare kan give et tlf nummer, så skal vi nok ringe, hvis vi får behov. Dette afslår hun og siger, at vi skal møde op torsdag. Torsdag møder vi op og hun kigger ikke på os, men siger at vi skal følge efter en herre. Vi spørger hvor længe vi skal bruge på det her og manden siger omkring 1 time. Vi vil under ingen omstændighed bruge en time og aftaler max 1/2 time. Vi går langt igennem hotellet og ud af hotellet og bliver vist ind til et kontor, hvor manden og hans boss bruger 1/2 time på at overbevise os om, at vi skal betale forud for nogle bookinger af rejser i femtiden forskellige steder i verden (timesharelignende). Vi vil under ingen omstændigheder lægge penge forud og går igen. Vi er fuldstændig rystede over, at hotellet går med til den slags salgstricks. Vi ville gerne besøge hotellet igen, men vil ALDRIG acceptere den slags pres og at blive lokket i salgsituationer i vores ferie!
Ferie i december
Et hotel midt i byen , god pool maden er i orden, egen strand med strandstole og bar. Der er en masse trapper og stigninger på området. Vi havde en dejlig lejlighed med en stor tagterrasse virkelig god .
© Trip Advisor