Bedømmelse af Atlantica Kalliston Resort
Samlet bedømmelse | 8,9 / 10 | |
Rengøring | 9,3 / 10 | |
Er dine forventninger indfriet | 8,7 / 10 | |
Mad og drikke | 8,3 / 10 | |
Værelse/lejlighed | 8,1 / 10 | |
Service | 9,0 / 10 |
Seneste anmeldelse
Sara,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-10-04
Gitte,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-10-04
Henrik,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-28
Annie,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-21
Kirstin,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-15
Marianne,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-07
Lene,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-07
Mikkel,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-08-16
Mia,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-08-15
Trine,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-08-10
Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.
Gennemsnitlig bedømmelse
- Søvnkvalitet
- Sted
- Værelser
- Service
- Værdi
- Renlighed
95% af gæsterne anbefaler
2294 bedømmelserMeget godt | 1865 | |
Godt | 276 | |
Middel | 116 | |
Mindre godt | 25 | |
Dårligt | 12 |
5 nyeste bedømmelser
Ok hotel
Super lækkert hotel på billederne, men vores oplevelse er at det er et hotel for de fattig fine, og hotellet tror selv det er High standard. Det er det ikke men absolut et fint 4 stjernes hotel. Dog er morgenmadsbuffet fint varieret men det meste er uden smag. Og så er priserne på drinks mm på hotellet simpelthen for høj ift standarden
Forventningerne var store
Det var med stor forventning vi besøgte Kalliston igen i juli 22. Vi var afsted i 21 og var ret skuffet efter vores besøg da meget var ændret. COVID-19 fik skylden så vi glædede os meget til et gensyn. I år havde vi valgt egen svim-up da vi ikke gad at skulle tidlig op for at få en solvogn da der var meget kamp om dem sidste år. Dvs vi også har betalt en rigtig høj pris for rejsen. Og hvor blev vi da skuffet. Vi lå i et hjørne hvor det var som en stegeovn for der kom intet luft derind. Der var ingen sol fra kl 14 hver dag. Værelset lå desværre lige under Main restauranten så vi hørte på skramlen af stole og larm fra 7.30 hver morgen. Udover det var der masser af larm om aftenen efter kl 23 når folk skulle i seng eller personalet skulle rydde op efter arrangementer. Værelset var meget lille , det mindste vi nogensinde har haft på Kalliston . Efter 2 dage valgte vi at ligge os ud til den store pool så Svim-up var penge lige ud af vinduet. Der er intet tilbage af den gode gamle Kalliston . Vi har altid fået gratis vandflaske under hele besøget, det var slut. Der var et par stande med vand som ret hurtigt blev varme. Vi har været vant til der hver dag er blevet serveret lidt lækker ved poolen såsom is, frugt og andre lækkerier. Der var kun 2 dage der kom nogen med vandmelon. Udover det er besøg på værelset om aften med vand og lækkerier slut, der er ingen afskedsgave som vi har været vant til de første 3 gange vi var der. Og sådan kan jeg blive ved. Alt det der altid har gjort Kalliston til noget ekstra er fjernet. Vi snakkede med flere af personalet som har været der før og de udtrykte alle de synes Kalliston er blevet helt anderledes og at de slet ikke kunne give den gode service til deres gæster som Kalliston altid har stået for. Heldigvis kan de da ikke fjerne den smukke udsigt som vi altid har været ret betaget af og de har stadig det bedste og smukke område. Vi har besluttet at det nu er slut med ferie på Kalliston da vi synes det helt har mistet det magiske som vi altid har elsket og været vant til.
Byens bedste sted
Fantastisk ferie på et fantastisk sted. Ligger perfekt ned til vandet, og omgivet af fremragende spisesteder! Ekstremt service-minded personale der ikke findes bedre… Sengene lever ikke helt op til resten af hotellets standard, men ellers er der ikke en finger at sætte på noget !!
Kamp for liggestole
Et smukt sted. Den bedste strand på Kreta. Vi tilbragte 14 dejlige dage på hotellet. Jeg er enig med mange anmeldelser, at hotellet har mistet sin charme, og desværre er niveauet faldet dybt til bunden. Vi så på den første dag i vores ophold, at der ikke var nok liggestole til alle, og folk står tidligt op om morgenen for at lægge håndklæder og booke et plads under solen. Vi begyndte også at gøre dette for ikke at forblive i en hjemløs situation. Liggestole og parasoller selv skal repareres eller endda skal ændres. På afrejsedagen fløj vi meget sent hjem og spurgte derfor om en sen check out. Hotellet tilbød at betale 85 euro for indkvartering indtil 18:00. Vi nægtede. Hotellet var kun halvt fyldt og andre hoteller for faste kunder kunne forlænge ophold uden ekstra beregning. På den måde de kan får tilfredse kone, som vil komme igen og igen. Jeg fik indtryk af, at hotellet mistede sin tidligere charme, da folk blev behandlet med en sjæl og ægte velvilje. Nu ser det ud som en kold beregning, managment og ingen følelser. Alt var efter lov og regler. Der var stadig godt morgenmad, gode personaler.
Kalliston var anderledes i år!
Vi er lige kommet hjem fra Kalliston efter 10 dage med skønt vejr. Det var vores 8. besøg på hotellet, så vi kender det rigtig godt og har altid har været utroligt glade for at være der! MEN denne gang var tingene anderledes. - Ved ankomst plejer vi at blive budt velkommen med vin eller lemonade, i år var der ingen personlig modtagelse, og drinks kunne man selv tage, hvis man fik øje på bakken i et hjørne af baren. - Maden på hotellet var ensformig i forhold til tidligere, og man kunne godt mærke, at personalet havde meget travlt, der var ikke tid til det lille glimt i øjet eller den ekstra service, som vi altid har valgt Kalliston for. - Der har i tidligere år altid været opretholdt en dress code til dinner om aftenen. Mænd skulle have lange bukser på og ellers pænt tøj. I år oplevede vi, at denne var droppet, mange kom i shorts og også i tøj, som var meget loose og ikke hørte sig til på en restaurant. Det er ærgerligt, at der ikke holdes fast i en højere standard, når der også inviteres til galla aften o.lign. på hotellet. - Vi savnede meget frokost restauranten ved poolen, som i år desværre var lukket p.g.a. Covid 19. - Vores værelse (vi har altid det samme) bar præg af slidtage og det samme gjorde pool området ved Aqua baren, hvor der var revner og begyndende alger i kanterne. - Vi savnede også det lille besøg på værelset hver aften med små stykker chokolade og frisk vand ved sengene. - Vi har været vant til at manageren på hotellet altid har gået rundt i løbet af dagene, hilst på og talt med gæsterne, hvilket har været en stor del af det, at føle sig velkommen som gæst på hotellet. Der er kommet ny manager på hotellet i år, vi har kun set ham på afstand, ikke hilst, ingen personlig kontakt overhovedet. - Ved afgang har der altid stået personale og næsten altid manager klar og takket for vores besøg og sagt på gensyn, denne gang var der ingen... - Vi har savnet meget af det personale, som desværre er stoppet på Kalliston det seneste år, og som har været så gode til at opbygge relationer til alle gæsterne. Det betyder meget både for os som gæster, men også for hotellet, hvis de ønsker at fastholde os som repeaters fremadrettet. - En stor stjerne til bar manageren, som heldigvis var den samme som alle de øvrige år! Dygtig og altid imødekommende. Det samme kan vi kun sige, om hans ansatte i alle bar områderne! - Ligeledes stor ros til manageren for pizza restauranten, som vi også har kendt i flere år nu. Altid fin service og rigtig lækker mad. Generelt er vores indtryk, at servicen på hotellet er faldet. Vi kunne ikke få lov at få 2 vinglas fra lobby baren med på værelset, men måtte selv hente plasticglas i beach baren, sådan har niveauet aldrig før været, på dette hotel. Da der var en flaske vin ved ankomst på værelset, havde det været rart, at der også var glas til formålet på forhånd. Vi er gengangere siden 2015, og synes selv, at det beviser, at vi har været glade for alt på stedet, men i år var servicen ikke i top og formåede ikke (som tidligere) at adskille sig fra et almindeligt hotel, hvor man bare er en brik som gæst. Vi er selvfølgelig helt klar over, at Covid 19 har en del af skylden i ovenstående punkter, men vi må også sige, at hvis Kalliston fremover skal fremstå som et 5 stjernet hotel, så skal der opgraderes på både hotellets generelle standard, udendørs områderne samt servicen. Den guest relation, som hidtil har været opretholdt på hotellet, manglede særdeles i år, hvilket vi også hørte fra andre tilbagevendende gæster, vi mødte og talte med på hotellet i år. Der har altid før hen været en dag om ugen, hvor managerne har samlet gæsterne ved pool baren til et glas champagne o.lign., hvor de har sat sig ved gæsterne enkeltvis, for at samle info. til evt. forbedringer eller modtaget ros. Det er der ikke mere og heller ikke det spørgskema vedr. vores ophold, som plejer at ligge på værelset 1-2 dage før afrejse. Så derfor blev det til en anmeldelse her, som vi håber, snart vil blive læst af hotellet. Alt i alt, vi havde en dejlig ferie, og vi vil også komme tilbage til Kalliston igen og se, hvordan tingene udvikler sig. Men som sagt, det lever ikke op til at være et 5 stjernet hotel i år.
© Trip Advisor