Bedømmelse af Delta By Marriott Jumeirah Beach

Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

0% af gæsterne anbefaler

2864 bedømmelser
Meget godt
 
1447
Godt
 
880
Middel
 
315
Mindre godt
 
122
Dårligt
 
100

5 nyeste bedømmelser

09-06-2018

Indlæg af srfr70 Dubai, De Forenede Arabiske Emirater

Sølvbryllups rejse

FANTASTISK ❤️Det er et fantastisk hotel og har aldrig oplevet så stort et service niveau, meget hjælpsom personale og smilende , der er meget rent på hotellet og alle vi gør alt for du får et godt ophold . Vi havde et fantastisk værelse med udsigt over marinaen, et værelse på 45kvm og stor seng. Maden på hotellet er i top! Der manglede intede, der var meget forskelligt til morgen buffe, så der var Stort muligheder 👍🏻😁. Placeringen var god , til stranden ca 5-7 min og til The Beach walk der er yderst hyggelig med mange gode restauranter og butikker . - metro få min fra hotellet Og vi har været her i 10 dage og været rundt i Dubai, så vil jeg sige et af de bedst steder at bo, mulighede for pool / strand / og gå ture om aften med butikker restauranter . Et lille minus er pool området , det trænger til bedre solvognen, og vil sige nye solvognen de var meget slidte ! Men renhede var helt i top og poolen bliver tjekket flere gange om dagen ( vandet renhed ) De kan kun få mine bedste anbefalinger ❤️❤️❤️🇩🇰

 
25-02-2017

Indlæg af annegN5674HH Kastrup, Danmark

Luksus lejligheder med god service

Vi havde lejet en 2 værelses executive Suite. En stor og lækker lejlighed på 128 kvm med adgang til lounge. Vi spiste morgenmad i loungen, hvilket var meget mere roligt og afslappet end i restauranten. I løbet af dagen kunne man desuden få lidt sandwiches, aftensnacks og drikkevarer gratis. Rigtig god service og dejlig atmosfære. Placeringen af hotellet er helt perfekt, tæt på strand, marina og masser af restauranter. Kan klart anbefale at bo her.

 
28-03-2015

Indlæg af ThomasKaasE Skanderborg, Danmark

Super beliggenhed og god service

Vi boede på 36. etage og havde en imponerende stor lejlighed, og havde derfor også en helt fantastisk udsigt. Lejligheden var generelt rigtig god, der var dog et par steder, hvor den godt kunne trænge til en kærlig hånd. Vi havde ingen støjgener fra det renoveringsarbejde der foregår i området, men det skyldes nok, at vi boede så højt. Vi spiste både morgenmad og aftensmad i restauranten, og det kan anbefales. Servicen var i en klasse for sig, og maden var også virkelig god og varieret. Poolen var umiddelbart ikke så stor til så stort et hotel, men vi oplevede dog ingen pladsproblemer da vi var der. Fitnesscenteret er ikke så stort, men fungerede fint. Der er nem adgang til både marinaen og The Walk fra hotellet.

 
21-11-2014

Indlæg af 231fahrie Bursa, Turkey

Sikke en fantastisk service på Ramada Dubai JBR

Beliggenheden er god, og man kan finde mange attraktioner. Stranden og metroen er bare et par minutter derfra. Personalet er godt og smiler altid. General Manageren, Mr Alper, tager sig godt af gæsterne, når de har brug for det. Jeg vil helt sikkert komme tilbage. Mange tak til holdet på Ramada JBR.

 
22-09-2020

Indlæg af 750shrikantj Azaiba, Oman

Mixed experience

First business trip after COVID-19 travel restrictions. Superb personalised service Esp by chef Vaisakh and Aamir in the restaurant and the lounge. Always rustled up something special for my wife who is vegetarian. Attentive and professional to the tee. The front office staff were cold & unresponsive, can do much better than they did. Complaints unresolved and interactions with the FO staff unproductive. On check in most appliances in the room did not work and as many as 8-10 people entered the room to resolve the various issues faced. Not really acceptable during COVID times. Room allotted does not reflect my Bonvoy Titanium status inspite of the Hotel being only 40% occupied.