Bedømmelse af Minos Palace Hotel & Suites

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
9,3 ud af 10 baseret på 9 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
9,3 / 10
Rengøring
 
9,9 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
9,4 / 10
Mad og drikke
 
9,3 / 10
Værelse/lejlighed
 
9,6 / 10
Service
 
9,6 / 10

Seneste anmeldelse


10 ud af 10

+
Helhedsindtryk alt simpelthen alt spillede Max🤩🤩🤩🤩
-
🤩🤩🤩

Bekræftet køb : 2023-10-15


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

82% af gæsterne anbefaler

1021 bedømmelser
Meget godt
 
613
Godt
 
271
Middel
 
94
Mindre godt
 
27
Dårligt
 
16

5 nyeste bedømmelser

11-10-2019

af HanneMoth København, Danmark

Det kunne være bedre - men, poolen var fantastiske.

Vi må have fået et af deres bedste værelser for vi havde udsigt til 3 kæmpe store palmetræer fra vores altan. Og maid service hver dag, det kunne vi se på de lange sorte hår der var at finde enten i badekar eller på toilet gulvet. Vi havde også fornøjelsen at kunne ligge hver nat og lytte til vinden der suses og klappede i taget. Dette er bare nogle af de få ting vi oplevede negativ. Vi nød hele poole området, det var fantastisk og dejlig stille og sikker en udsigt wauuuuuu lige som i en film. De havde flere event hver dag som alle forgik stille og roligt - så dejligt. Vi besøgte deres InBlue restaurant flere gange ikke mindst pga det gode mad men også pga den utrolige gode service fra Giannis & Filia - dem vil vi glemme sent. Hvis det indvendige var lige så flot og gennemført som undenfor ville dette hotel være et helt igennem fantastisk sted. Kommer vi igen - naj det tror jeg faktisk ikke.

 
20-08-2016

af 1965gh Ghana

Lever ikke op til 5 stjerner

Vi er netop hjemvendt fra en uges ferie på Minos Palace. Øv.. det var en stor skuffelse. Vi har tidligere gæstet Kalliston i Agii Apostoli, som ligger lige uden for Chania to gange. Dette hotel er også 5 stjernet, men der er slet ingen sammenligning, selv om det er samme hotelkæde (Sensimar). Minos Palace ligger vidunderligt med mange gode solpladser rundt omkring på hotellets område. Den private strand er en lille oase for sig selv med skøn udsigt over havet. Poolområdet lever desværre ikke op til 5 stjerner. Poolen var alle dage fyldt med sand. Omkring poolområdet ligger slidte og hårde fliser, der kræver sko til og fra solseng. Der er ingen servicering ved poolen, du må selv henvende dig i baren, hvis du vil have noget at drikke. Værelset som vi havde, var stort og med en skøn udsigt over havet. Madrassen var meget, meget hård og gav os desværre ikke den nattesøvn, vi havde brug for. Badeværelset er rummeligt, desværre er badekarret er så smalt, at min mand ikke kunne stå andet end sidelæns og bade. Derudover dækker den opsatte glaslåge kun halvdelen af badekarrets længde, så alt vandet flød ud på gulvet. Vi måtte hver dag bruge 3 håndklæder på at tørre op på gulvet. Tænker det kun er et spørgsmål om tid, før en gæst falder på det glatte gulv. Jeg gjorde rengøringsdamen opmærksom på, at vi havde brug for ekstra håndklæder til at tørre op og hun var var slet ikke overrasket og kendte godt til problemet! Rengøringen alle ugens dage var i top. Søde og smilende rengøringsdamer, der forsøgte at gøre sig forståelige på gebrokkent engelsk, holdt værelset til UG. Morgenmad og aftensmad, der indtages i restauranten var varieret og ok, men heller ikke mere, køkkenprocenten bliver virkelig udnyttet. Vi oplevede på intet tidspunkt, at glassene var ens eller for den sags skyld uden skår. Desværre oplevede vi heller ikke at føle os velkomne. Der var mange tyske gæster på hotellet, ca. 80 % og der tales tysk med gæsterne. Os der kommer fra Danmark var lidt i undertal og blev ikke serviceret eller talt med i samme stil. OBS! vær opmærksom på, at dresscode om aftenen for herre, er helt lange bukser! Det skal tages HELT bogstaveligt, 3/4 bukser accepteres ikke og du bliver afvist.Vi undrede over, at man er så strikse over for mænd, når der slet ikke er dresscode for kvinde? Som kvinde kan du godt møde op i ultra lårkort eller shorts, der viser halvdelen af balderne! Vi har rejst rigtig meget og er enige om, at vi aldrig tidligere, uanset stjerner og med vores brede kendskab til Kreta, har oplevet at føle os så ubehageligt tilpas som gæster. Tjenerne viser dig til bords, fjerner dine tallerkner, hælder vin op m.v., men det er så det! Ingen anden kommunikation finder sted, og det efterlod os med en følelse af at være uvelkomne og til besvær. Mærkelig oplevelse! Den næstsidste aften blev vi modtaget med stor fanfarer og champagne. Vi tænkte nej nu gør de da noget for gæsterne! Men nej.. vi skulle hylde de ansatte og klappe og hoteldirektøren, holdt en dårlig salgstale og håbede vi vente tilbage til hotellet en anden gang. Det gør vi så ikke, kan jeg godt skrive under på! Vi har absolut ikke lyst til at besøge hotellet igen, idet det er så vigtigt for os, når vi rejser ud, at vi føler os godt tilpas, velmodtaget af et smilende, humoristisk og veloplagt personale, så kan vi slappe af og holde ferie.. for det er jo det vi betaler for og forventer... specielt når det er 5 stjernet.

 
09-10-2015

af annebG9156DV Sønderborg, Danmark

Wau, dejlig oplevelse

Positiv oplevelse. Dejligt personale, altid høflig og hjælpsom. Området er meget velplejet og en forrygende udsigt hele vejen rundt om hotellet. Både morgen og aftenbuffet svarede fuldt ud til vores forventninger. Et lille minus var at der kunne være en del støj på gangen p.gr.a rullende kufferter.

 
21-05-2024

af Manuela R

Leider keine 5 Sterne mehr!

Die Bewertung erfolgt unter dem Gesichtspunkt, dass es sich um ein 5 Sterne Hotel handeln soll. Leider sind die 5 Sterne (im Gegensatz zu meinem 1. Urlaub dort) nicht mehr angebracht. Positiv: Die Fahrt vom Flughafen mit dem Auto dauert ca. 1 Stunde. Das Hotel liegt sehr schön auf einer Halbinsel. Die Entfernung zur Stadt zu Fuß beträgt, bei gemütlicher Gangart, ca. 40 Minuten. Ein Shuttle vom Hotel ist nicht vorhanden. Die großen Zimmer sind im Zen-Stil eingerichtet. Das große Bett ist sehr bequem. Es ist alles da, was man für einen schönen Urlaub braucht. Ausreichend Schrankplatz, Wasserkocher und eine Nespresso Maschine sind vorhanden. Auch die Regendusche ist sehr groß. Alles ist relativ neu. Das Housekeeping leistet hervorragende Arbeit und schaut auch abends nochmal vorbei. Der Service an der Rezeption war gut. Hier wurde uns unkompliziert beim Zimmerwechsel geholfen. Negativ: Der Service im Restaurant ist einfach nur schlecht. Tische werden nicht abgeräumt und neu gedeckt. Teller werden zwischen den Gängen nicht abgeräumt und stapeln sich. Getränke nachbestellen ist schwer möglich. Beim Frühstück dauert das warten auf den Kaffee teilweise bis zu 20 Minuten. Eine Möglichkeit sich selbst Kaffee zu holen gibt es nicht. Wasser und Orangensaft zum Frühstück wird nicht nachgeschenkt und ist auch auf dem Büfett nicht vorhanden. Das Personal ist merklich angespannt und wirkt genervt. Wir haben dies alles während unseres Aufenthalts auch dem Servicepersonal rückgemeldet. Leider ist nichts unternommen worden. Das gastronomische Angebot hat sich gegenüber dem letzten Jahr massiv verschlechtert. Das damals große Büfett wurde massiv verkleinert. Dadurch ist die Auswahl nicht groß. Die ganze Auswahl entspricht nicht der Gastronomie, die man in einem 5 Sterne Hotel erwartet. Das Essen selbst war meist lauwarm oder verkocht. Leere Schüsseln wurden lange nicht aufgefüllt. Der Pool ist sehr schön, aber leider fehlt es auch hier an Personal. Keiner kümmert sich um die Liegen, Handtücher etc. Das gleiche gilt für den wirklichen schönen Strand. Auch hier ist niemand der für saubere Liegen, Handtücher etc sorgt. Das erwarte ich klar in einem 5 Sterne Hotel. Teilweise war es auch so voll, dass keine Liege zu bekommen war.

 
13-05-2024

af latulipe n Marseille, Frankrig

très beau resort avec buffet petit déjeuner et diner très correct

Nous avons séjourné dans une suite qui donnait sur la piscine. La literie est très confortable, la chambre est joliment décorée. L'hotel dispose d'un accès privé à la plage, d'une grande piscine design, d'un spa. Tout est fait pour se reposer, car aux alentours il y a peu à visiter (à part spinalonga). Le buffet du petit déjeuner et du diner sont très corrects (sauf le jus d'orange qui n'est pas frais contrairement à tous les hotels que nous avons fait) . Le personnel est souriant et serviable mais parfois débordé. Petit bémol : le soir au diner lorsqu'on dine dehors sur la terrasse l'éclairage est si faible qu'on voit à peine ce qu'on mange. Ils apportent des lampes d'appoint mais toutes les tables ne peuvent pas en avoir.