Hotelbedømmelser - spørg Apollos egne gæster om hotellet!

Vi ønsker kun at gøre det let for dig at tage på en fantastisk ferie. Derfor vælger vi gode hoteller, giver dig alt fakta samt viser dig gæstevurderinger og bedømmelser fra tidligere gæster. Men vi ved også, at du indimellem kan have spørgsmål, som vi ikke kan svare på. Med vores Reevoo system giver vi dig muligheden for at stille spørgsmål til de gæster, som tidligere har boet hotellet, og som kan svare på de spørgsmål, som du brænder inde med. Vi kalder det ”Spørg en gæst”.   

Svar indenfor et døgn

Er du nødt til at stå tidligt op om morgenen for at få en solstol? Er puderne bløde? Er chokoladeisen bedre end vaniljeisen? Det er nogle eksempler på vigtige feriespørgsmål, som du kan stille Apollos tidligere gæster om hotellet i Reevoo. I Reevoo systemet kan du også se, at den tidligere gæst er bekræftet som gæst hos os. Og hele 65 procent af dem, som stiller et spørgsmål får svar indenfor 24 timer.

Hotelbedømmelser og svar

På hotelsiderne kan du se hotelbedømmelser og detaljerede hotelanmeldelser fra vores egne gæster i Reevoo, samt hotelbedømmelser fra Tripadvisor (som samler bedømmelser af hotel, lejlighed, værelse og restauranter). Ved bedømmelsen er der en knap, der hedder ”Spørg en gæst om dette hotel”. Klik på den og skriv dit spørgsmål – du skal ikke registrere dig eller lave en konto. Du skal kun oplyse din mailadresse, så bliver du kontaktet, når du har fået et svar.

Sådan gør du

På langt de fleste hotelsider her på sitet kan du klikke på boksen med anmeldelser og aktivere "Spørg en gæst funktionen", og dermed stille et spørgsmål om hotellet til en tidligere gæst. Nye hoteller i vort program kan mangle funktionen, indtil hotellet har modtaget en god portion af vores gæster.

Brug søgefeltet i toppen af siden og find det hotel du ønsker at stille et spørgsmål omkring. Du kan også klikke her for at søge efter et hotel, som passer perfekt til dig

Spørg en gæst hos Apollo Rejser