1. Fly & hotel

  2. Værelsestype

  3. Tilvalg

  4. Oplysninger

  5. Bekræft

  6. Færdig

Bedømmelse af Los Alisios - Vinter 2018/19

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet indsamlet af Reevoo, der er en uafhængig 3. parts service til anmeldelser.
Samlet bedømmelse
 
7,6 / 10
Rengøring
 
8,5 / 10
Service
 
8,0 / 10
Faciliteter
 
7,2 / 10
Mad og drikke
 
6,6 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,3 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
7,7 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
7,7 / 10

Seneste 10 Anmeldelser


8 ud af 10

Dorte,
Nyborg

+
-
Der var hverken live-musik, underholdning eller grillaften mens vi var der, det bør i fjerne fra jeres beskrivelse af hotellet.

Bekræftet køb : 2019-03-17


5 ud af 10

Christina,
Herning

+
At man ku få frokosten med som en piknik hvis man ikke ku være på hotellet til at spise
-
bedre mad, større udvalg og variation samt de skal ikke Ryde af 1 time før tidsrummet slutter, samt der skal være opfyldning af mad frem til slutningen af måltidet. Og maden skal holdes langt bedre varm den var ofte kold eller lunken

Bekræftet køb : 2019-03-17


10 ud af 10

Brian ,
Olofström

+
God service, god morgenmad, god udsigt, fint værelse.
-
Server en anden rødvin (all inklusive), måtte købe istedet.

Bekræftet køb : 2019-03-17


8 ud af 10

Henriette,

+
Personalet var søde og hurtige til og hjælpe.
-
Maden

Bekræftet køb : 2019-03-17


9 ud af 10

Bjarne,
Viby J

+
Værelset / udsigten fra teressen
-

Bekræftet køb : 2019-03-17


6 ud af 10

Jens /Brejning,

+
Overskuelig Altid ledige solsenge ved poolen
-
Bedre møbler i stue og på terrassen/altan

Bekræftet køb : 2019-03-17


9 ud af 10

Flemming,
Aalborg

+
Vi oplevede ikke den larm fra byggepladsen som der tidligere er blevet klaget over.
-

Bekræftet køb : 2019-03-10


8 ud af 10

Steen,
solrød

+
Dejlig stor lejlighed, super rengøring, dejlige senge.
-
Åbningstiderne i den lille butik på hotellet. Især om morgen, med hensyn til brød. Har oplevet ventetid på brødlevering.

Bekræftet køb : 2019-03-10


7 ud af 10

Hans Jørgen,
Gistrup

+
En dejlig stor lejlighed
-
4 stjerner må kræve dug på bordene i restauranten

Bekræftet køb : 2019-03-10


6 ud af 10

Susanne,

+
Personale og rengøring
-
Variation i maden og specielt snacks ifm all incl.

Bekræftet køb : 2019-03-10


Vis alle anmeldelser

Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.

Gennemsnitlig bedømmelse

  • 3,5/5 Søvnkvalitet
  • 3/5 Sted
  • 3,5/5 Værelser
  • 4/5 Service
  • 3,5/5 Værdi
  • 4/5 Renlighed

54% af gæsterne anbefaler

769 bedømmelser
Meget godt
 
137
Godt
 
311
Middel
 
185
Mindre godt
 
85
Dårligt
 
51

5 nyeste bedømmelser

08-03-2019

Indlæg af Anna C

Vinterferie Tenerie februar 2019

Rigtig fin Hotel i udkanten af Los Cristianos .Pæne store 2 værelse lejlighed der dog lige manglet lidt små glas, men ellers fint. Havde bestilt med morgenmad ,som var stort og rigtig fint. Søde rengørings personale. Lidt gammeldags ind tjek med papir som tog lidt tid men eller flinke og hurtige. Der er lidt byggeri på nabo grund vi boede lige op af ,men var ikke generet af det,

 
24-01-2019

Indlæg af osinret

Pas på! Meget støj fra byggeplads på nabogrunden.

Det er ellers et dejligt sted, men alt overskygges af voldsom støj fra nabogrunden hvor man er i færd med at fjerne klippemassivet med hydrauliske hamre monteret på store gravemaskiner. Det foregår dagligt fra morgen til sen aften og gør det næsten umuligt at opholde sig udendørs. Efter det oplyste varer det mindst 3 måneder endnu, altså til april måned. Rejseselskaberne nævner det normalt kun som en ubetydelig bemærkning, men det det er det ikke!

 
22-01-2019

Indlæg af OleBoegelund Hjørring, Danmark

Ikke så godt som ventet

Min hustru og besøgte Coral Los Alisios med store forventninger. Først det positive. Smukt og rent. Dejlig store værelser. Super senge. God og venlig betjening. Hotellet er meget upraktisk indrettet. Receptionen er ikke i sammenhæng med resten af hotellet d.v.s. Hvis der er problemer med f. Eks . Nøglekortet ikke virker er der meget langt til at få rettet problemet . Restauranten ligger i kælderniveu. All incl. er ikke særlig god. Iøvrigt må ledelsen ikke tro særligt på personalet fordi de hver gang de skal lave drinks M.m. skal have værelsesnummer og så udskrive en bon til deres eget system. Nu kommer det værste alle hverdage er klippeflækkere og kæmpemaskine igang med planering til et nyt hotel ca. 100 M. fra hotellet . Det blev ikke forelagt os da vi købte rejsen af Alollo rejser. Et øresønderrivende spetakkel hver dag det Er virkelig ringe ikke at få oplyst dette fra rejseselskabet. Det selvfølgelig ikke hotellets skyld. Ærgerlig og uheldig ferie.

 
21-01-2019

Indlæg af VidarSilkeborg Silkeborg

Coral Los Alisios dejligt hotel,men,men,men

Start med at fortælle at hotel er OK,personale venligt og rengøring i lejlighed også fin.Men så,for første gang i mine anmeldelser gennem årene,vil jeg på det kraftigste advare mod at booke dette hotel for nuværende.Grunden er som følger:Glæder os til at fejre Nytår på Tenerife og har derfor,for første gang,bestilt 3 uger i stedet for vores normale 2 uger.Ankommer d.30 dec.2018 hvilket var en søndag.Efterfølgende 2 helligdage men så startede larmen.Vi fandt ud af at vi befandt os midt på en byggeplads med larm fra morgen til aften.Maskiner der hakker i klipper,gravemaskiner og store lastbiler.Vi havde fået en dejlig lejlighed i block C med skøn udsigt fra altanen.Denne var desværre umulig at opholde sig på p.g.a.byggelarm og støvgener.Vi har erfaret at de første klager over byggestøjen fandt vi på Trip Advisor helt tilbage fra marts 2017,så det kan jo ikke være ukendt for rejse arrangørene i vores tilfælde SP... Det var det store samtaleemne på hotellet og ville,som vi erfarede ved personalet,vare ca.1 års tid endnu.Vi søgte løsning ved henvendelse til personalet og blev til budt en lejlighed i Adeje pr.telefon mens vi spiste morgenmad.Vi bad om at kunne ringe tilbage fra værelset efter morgenmaden men vi skulle sige om vi var interesseret med det samme..Vi fandt først ud af det var en etværelses da vi kontaktede rejseselskabet oppe fra lejligheden.Vi har altid minimum 2 eller 3 værelser så vi foreslog andre løsninger der svarede til vores bestilling.Det kunne kun lade sig gøre ved merbetaling på ca.1000 euro hvilket vi afslog og spurgte til tidligere hjemrejse.Fik at vide at det var for egenbetaling.Vi fik også tilbudt erstatning hvilket svarede til imellem 1/5 og 1)6 af den pris vi havde givet for vores 3 ugers ferie.Vi afslog og hvis rejseselskabet ikke finder anden løsning sender vi hele sagsforløbet videre.Dette har vi orienteret selskabet om.Vi har diverse dokumentation for både henvendelser på øen,diverse mailkorrespondance og lyd og billedoptagelser.Dette er skrevet for at nye rejsende har mulighed for at kontakte deres rejsearrangør ved eventuel bestilling eller ombooking.I er meget velkomne for henvendelse til mig vedr.yderligere information.

 
18-01-2019

Indlæg af Carsten F

God varieret buffet

Fint hotel med god service og venligt personale. Desværre er der en kæmpe byggeplads ved siden af hvor de starter med at arbejde kl 8 og stopper først arbejdet kl 1800 og det larmer godt nok meget. Vi gik til stranden hver dag så det betød knap så for os som for dem der lå ved hotellets pool.