Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Sted
  • 4/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4/5 Renlighed

79% af gæsterne anbefaler

2093 bedømmelser
Meget godt
 
945
Godt
 
754
Middel
 
253
Mindre godt
 
85
Dårligt
 
56

5 nyeste bedømmelser

18-03-2018

af 626poulm Assens, Danmark

Ferietur

Lækkert hotel hvor alt fungerer perfekt.Ved stranden er der meget vandsport aktivitet ,med dermed følgende støj fra motorbådene som trækker faldskærm og flåder. Støjen var dog til at leve med.Lækker pool område hvor der var mulighed for skygge over hele dagen.Bestemt et besøg værd.

 
07-10-2017

af oz1ane Ringsted, Danmark

tak for en god ferie

Vi er efterhånden blevet lidt magelige så vi vælger hoteller, dette hotel slog ikke fejl. alt gik efter planen, hotel transport virker 100% fra lufthavnen, vi faldt for den Italienske som er en af de mange spisesteder på dette hotel vi fik 14 dejlige dage, hotel kan anbefales

 
30-12-2014

af Susanne E Esbjerg, Danmark

Det ideelle sted for afslapning

Vores mål for at vælge Bali og Grand Aston Bali er afslapning, klimaet og naturen. Til februar rejser vi for 5 gang (2008, 2011, 2012, 2014 og 2015) til Grand Aston Bali, - stedet, som opfylder vores ønsker. Vi nyder den afslappende stemning og personalets venlighed, som vi oplever med det samme, vi ankommer til hotellet. I 2008 og 2012 delte vi opholdet mellem flere hoteller på øen. Det var en stor skuffelse. Grand Aston Bali er det allerbedste hotel. Vi foretager alle bestillinger på nettet. Indtil dato har intet svigtet, ikke en gang transporten fra lufthavnen til hotellet. I løbet af ferien lejer vi en bil+ chauffør for ca. 50$ en hel dag, hvor vi får opfyldt alt det kulturelle. Om aftenen spiser vi på de hyggelige restauranter på modsatte side af gaden eller på hotellet. Som gæst på Bali kommer man langt med venlighed. Er der oplevelser, som man ønsker ændret, så foretag kontakten med venlighed, for så vil du opleve det samme retur. Vi kan ikke genkende kritiske anmeldelser mht. morgenmad, all inclusive eller beskidt pool.

 
11-12-2013

af Gitte7772013 Næstved, Danmark

Bo ikke her

Alt det de skriver på deres hjemmeside passer overhovedet IKKE . Hotellet er ikke Ny renoveret Værelserne er beskidte og Aircondition virkede ikke på 2 af værelserne vi havde (vi havde 3 værelser den 1 dag ) . Vi havde købt ekstra All inclusive vi fik intet af det som hotellet lovede på deres hjemmeside . Morgenmaden var elendig . Maden var flere aftener uspiselig det var enten koldt eller frosset - elendigt tilberedt mm. , vi fik ikke det mad vi bestilte . Der er ingen service Vi skulle være der i 15 nætter, der er intet der fungere , Poolen var beskidt nogle dag kunne man ike se bunden for snavs Personalet kunne hverken tale eller forstå engelsk . Vi har været på Bali 12 gange vi er ALDRIG fået så dårlig behandling / service som på dette hotel . Kan kun sige - hold jer langt væk fra dette Hotel det er ikke et 5 stjernet , det burde højest have 2- 3 stjerner !!!!!!!!!

 
23-02-2024

af RomuetSan Boussu, Belgien

Grand hôtel avec accès plage

Grand hôtel avec plusieurs restaurants, grande plage mais beaucoup de pollution due aux activités nautiques, petit déjeuner pas trop mal, chambre spacieuse et confortable, nous avions une chambre avec terrasse. Massages exceptionnels dans cet hôtel, nous avons adoré !