Bedømmelse af H10 Conquistador

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,5 ud af 10 baseret på 47 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,5 / 10
Rengøring
 
8,6 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,3 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,3 / 10
Faciliteter
 
7,9 / 10
Mad og drikke
 
8,2 / 10
Værelse/lejlighed
 
7,9 / 10
Service
 
8,7 / 10

Seneste anmeldelse


9 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2020-02-02


8 ud af 10

+
Venligt personale, maden .
-
Værelser og senge svarer ikke til et firestjernet hotel .. fik ikke en hel nats søvn i hele ugen , sengende var hårde og der var koldt om natten .

Bekræftet køb : 2020-01-19


8 ud af 10

+
Maden
-
Lys på altan - centralt styret - øv

Bekræftet køb : 2019-12-22


10 ud af 10

+
maden
-

Bekræftet køb : 2019-12-15


10 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2019-12-08


10 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2019-12-01


9 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2019-11-17


9 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2019-10-27


10 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2019-10-27


10 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2019-10-27


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

85% af gæsterne anbefaler

7301 bedømmelser
Meget godt
 
4072
Godt
 
2081
Middel
 
752
Mindre godt
 
256
Dårligt
 
140

5 nyeste bedømmelser

28-12-2019

Indlæg af Marianne N Hørsholm Kommune, Danmark

Ikke et hotel for os at komme tilbage til

Vi valgte H10 conquistador, fordi vi har haft vidunderlige oplevelser på to andre h10 hoteller på henholdsvis Lanzarote og Grand Canaria, men her blev vi fælt skuffede. Alt, var på et langt ringere niveau end på de to andre hoteller. Maden var virkeligt ringe i restauranten og vi har sjældent fået så kedelig mad på et all inclusive ophold. Vi prøvede at booke bord i den italienske restant og spiste der to dage - begge gange en rigtig dårlig madoplevelse. Tjenerne var dog fantastiske. Vi prøvede også at booke bord på Sakura, men der var kun åbent torsdag og fredag og selvfølgelig var alt booket, selvom vi forsøgte at booke direkte efter vores indtjekning på hotellet. Vi havde fået et værelse med den mest fantastiske udsigt over poolen og havet og var superglade - lige til vi opdagede, at al underholdning startede nede ved poolen kl. 11 og fortsatte hele dagen og aftenen, kun afbrudt af enkelte pauser ind imellem. Larmen fra musikken var så høj, at der ikke var mulighed for at gå tidligt i seng eller tage en middagslur, selvom altandøren var lukket. På grund af larmen var det også umuligt, at læse en bog ved poolen. Det var heller ikke særligt hyggeligt at spise på den amerikanske restaurant i poolområdet, for når underholdningen startede var det svært at gennemføre en hyggelig samtale. Vi havde af den grund ikke et særligt afslappende ophold, som man jo forventer, når man er på ferie. Det var et kæmpe irritationsmoment. Værelserne er ret små, men i orden og rengøringen var der ikke noget at klage over. Vi var overraskede over at man skulle betale for at have et safe til ens værdigenstande - det har vi ikke prøvet før. Man skal også deponere 15 euro pr. person for pool håndklæder og betale en euro såfremt man ønsker rene poolhåndklæder. Skal man med elevatoren skal man forvente at skulle vente i et stykke tid, da de er ret langsomme. Det positive ved dette hotel er, at det har en rigtig god beliggenhed tæt på alt - strand og shopping/byliv. De fleste tjenere er fantastiske og super venlige selvom de har rigtigt travlt. Det er dog ikke et hotel vi vil vælge en anden gang og vi vil i fremtiden se om bedre for, hvis vi skal bo på et H10 hotel igen.

 
16-04-2019

Indlæg af 834kasp Aalborg, Danmark

Ikke H10 standard, dårlig vedligehold.

Jeg har boet på mange H10 hoteller gennem tiden, og er faktisk blevet overrasket positivt gang på gang, indtil nu. H10 Conquistador virker på mange måder som intet mindre end en penge maskine, som ikke har særligt meget fokus på kundernes oplevelse, alt hvad jeg skriver i denne anmeldelse er min opfattelse af tingene. Det der især har påvirket min opfattelse af H10 Conquistador er standen på værelset, der var et dobbeltværelse med havudsigt. Udsigten var der ikke noget at sætte en finger på, men værelset derimod var utroligt småt, og generelt dårligt vedligeholdt. I sær badeværelset trænger efter min mening til en gennemgribende renovering, hvor blandt andet toilettet sad løst, brættet sad løst, og derudover var der rust i badekarret, ventilation var der ikke meget af derude, måske fordi ventilations gitteret var sat til i støv. (Se billeder) Også den fælles gang til værelset var slidt, med gulvtæppe på gulvet med masser af pletter efter mange års brug. Airconditionen på værelset, var støjende og kølede mere eller mindre slet ikke, hvilket betød at der nemt kunne blive varmt på værelset. Under vores ophold efterspurgte vi et strygejern, men fik desværre at vide at det kunne vi ikke benytte af sikkerhedsmæssige årsager, det er alligevel første gang jeg har oplevet dette. Det var muligt at låne pool håndklæder mod depositum på 15€, hvilket er fair nok. Det koster dog 1€ af få det ombyttet, hvilket heller ikke er noget jeg har oplevet andre steder. Generelt oplevede jeg at meget af personalet ikke kunne engelsk, de virkede generelt heller ikke særligt imødekommende i forhold til hvad jeg har oplevet på andre hoteller. Den eneste undtagelse fra dette var tjenerne i restauranterne, der generelt ydede en god service. Jeg oplevede en enkelt gang at rengøringen glemte at lægge rene håndklæder, det er hvad der kan ske. Desværre måtte jeg rykke receptionen 2 gange og vente omkring 1 time inden jeg kunne komme i bad, det burde kunne gå hurtigere når det jo trods alt er dem der har lavet en fejl. Elevatorerne på hotellet var utroligt langsomme og 2 af dem kunne kun have 3-4 personer i, på trods af at der stod 8 personer på dem, der var ofte lang kø ved elevatorerne, og flere gange dagligt måtte vi i stedet benytte trappen. All-inclusive på H10 Conquistador:
Jeg synes generelt ikke deres all-inclusive program var særligt godt, mange ting virkede meget omstændige f.eks skulle man hver gang for at komme ind i restauranten skrive under på en seddel med værelses nummer. Inde i restaurenterne skulle man så bestille drikkevarer, hvilket var træls når tjenerne havde travlt, da der var ikke selv betjening. Da vi skulle reservere plads på tema restaurenterne skulle vi stå i kø i mere en 30 minutter, da der kun var 1 person til at lave reservationerne, desværre var det også kun muligt at få plads på 2 af restaurenterne. Det var ikke alt på hotellet der var med i all-inclusive, dette er også fair nok, men problemet var så bare at det var utroligt dårligt skiltet hvad der var inkluderet, og især de første dage måtte vi spørge rigtigt mange gange. F.eks I barerne hvor der ikke var nogle drinkskort fremme, det skulle man spørge om hver gang. Der var dog også positive ting ved dette hotel, især beliggenheden, fælles områderne var generelt også i god stand. Tema-restaurenterne var også gode, og med god service, maden og drikkevarerne var også gode. Den lille pool var opvarmet og var ca. 26C hvilket var rigtigt godt, desværre var børne poolen og den store pool kun 22C, hvilket især er meget lidt for en børne pool.

 
09-03-2018

Indlæg af rikkehoumann Jyllinge, Danmark

Pas på jeres ejendele!

Jeg tilbragte min vinterferie med min familie på Tenerife fra d. 22-27 februar og boede på hotel h10 Conquistador. Jeg har desværre fået stjålet mine smykker på vores hotelværelset. På afrejse dagen pakker vi vores kufferter og efterlader dem på hotelværelset imens vi går ned for at spise morgenmad - da vi kom tilbage, spekulerede vi på, at det var underligt at vores senge var redt, imens resten af værelset endnu ikke var gjort rent, men slår det hen, da vi alligevel skal rejse. Vi tager vores pakkede kufferter og checker ud hvorefter vi i lufthavnen. Da jeg kommer hjem opdager jeg at 4 sæt øreringe, et armbånd og mit ur er forsvundet. Jeg har henvendt mig til hotellet som desværre ikke kan gøre noget :-( så pas på jeres ting!

 
21-01-2018

Indlæg af LyngbakX

Fremragende samlet oplevelse

Vi har nu boet her i 12 dage - 5 gang på Tenerife og må konstatere, at hotellet har 4 stjerner, men de er store. Alt fungerer, men der er så mange detaljer, der gør det ekstra. Inden jeg kommer et eksempel, så må jeg nævne at personalet overalt er service minded eller hilser med smil. Kronen på værket var i aften da vi prøvede den japanske restaurant Sakura. En oplevelse i mad og tilberedelse - 10 om et bord og en kok, 6 retter. I Danmark havde 1000kr været et godt bud, her en brøkdel. Vi kommer gerne igen.

 
22-11-2017

Indlæg af ernst0403 Silkeborg, Danmark

Stort hotel med rigtig fin standard

Stort hotel med stor standard, specielt værelser og restauranter. Fine ala-carte tilbud, gode og pæne pools. Der er dog lidt trængt med drømmesenge der står MEGET tæt. Men alt i alt en god oplevelse og en dejlig ferie. På trods af hotellets størrelse fungerer alt perfekt.