Fremgang med hackathon
I løbet af ugen der blev viden delt i store mængder. En gruppe nåede så langt under et hackathon, at en løsning til bookingprocessen blev implementeret i et første trin, allerede under Tech Week.
- Det er mit personlige højdepunkt under turen, eftersom koblingen mellem kompetencerne ikke havde været mulig, hvis ikke disse her hold havde siddet sammen. Opgaverne vi udleverede i øvelserne var alle reelle dele af rejsebranchens store udfordring, at gøre bookingprocessen optimal for kunden, siger Olof Norell.
- Jeg lærte mest fra Hackathon, som vi havde en hel dag. Det var fantastisk at tage del i alle de ideer og tanker, og se, hvad vi egentlig kan opnå på så kort tid, når vi arbejder fokuseret på en opgave og samarbejder mellem teams, siger Therese Davidsson Pajala.
En intens uge giver resultater. Øvelserne gav anledning til både handlinger og komplekse opgaver at tage fat på. Men ikke alt kan prioriteres.
- Nogle ting var mere konkrete. Dem kunne man arbejde med med det samme, mens andre var af mere visionær karakter. Vores prioritet efterfølgende har været, oven i alt andet vi gør, at prioritere, hvad der gør Apollo-oplevelsen bedre for vores kunder, siger Olof Norell.