Bedømmelse af Prinsotel La Dorada
Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.
Gennemsnitlig bedømmelse
- Sted
- Søvnkvalitet
- Værelser
- Service
- Værdi
- Renlighed
91% af gæsterne anbefaler
2099 bedømmelserMeget godt | 1402 | |
Godt | 510 | |
Middel | 118 | |
Mindre godt | 45 | |
Dårligt | 25 |
5 nyeste bedømmelser
Fantastisk hotel tæt på stranden.
Vi har været to familier afsted sammen på dette fantastiske hotel. Rigtige gode værelser, rigtig god service fra personalet og lækkert poolområde. Vi kan helt sikkert anbefale dette hotel, som vi gerne kommer tilbage til 😊
Skuffende Hoteloplevelse: Konstante opgraderingsforsøg og uopfyldte Løfter
Under al kritik! Vi bestilte dette hotel til uge 27 på grund af deres mange faciliteter, som vi havde set på hjemmesiden. Det, vi valgte ud fra, var at få en toværelses lejlighed samt mulighed for at spise udenfor på de forskellige områder. Ved ankomsten fik vi udleveret en etværelses lejlighed. Vi gjorde opmærksom på, at vi specifikt havde bestilt og betalt for en toværelses lejlighed. De kunne se i vores bestilling, at det var en toværelses lejlighed, vi havde bestilt. Alligevel fortalte de os, at vi for 4000 ekstra kunne opgradere til en toværelses lejlighed, hvilket vi ikke ønskede, da vi allerede havde betalt for den. Vi kunne ikke få det, vi havde bestilt, før dagen efter, og de fortalte os, at vi var heldige, at vi overhovedet fik det, vi havde bestilt. Vi havde også booket med morgenmad, men hele hotellet var opdelt efter hvorvidt man var clubmedlem. Hvis man var clubmedlem, havde man adgang til fx at spise morgenmad udenfor, men de faciliteter, som vi havde valgt dette hotel ud fra, var ikke inkluderet i vores "pakke". Vi spurgte dem, hvordan man bliver clubmedlem, og fik at vide, at det kun var muligt, hvis vi opgraderede til en suite. Da vi bestilte hotellet, betalte vi 7000 mere end sammenlignelige hoteller, da vi ønskede en toværelses lejlighed samt muligheden for at spise i ro udenfor. Hotellet var stort, og morgenmaden var god, men det var et stort kaos. Man stod i kø for at komme ind og spise morgenmad, da der var forskellige stationer. For eksempel ventede man i kø i 15 minutter for at hente kaffe. Vi valgte dette hotel, fordi det skulle tilbyde noget ekstra, men det ekstra var kun til stede, hvis man ønskede at opgradere. Da vi skulle flyve hjem kl. 20, spurgte vi, om vi kunne købe en late check-out. Dette kunne vi først få svar på på afrejsedagen. På afrejsedagen fik vi at vide, at dette ikke var muligt. Mens vi sad i receptionen og ventede på afrejse, checkede der mange nye danskere ind. Endnu engang fik de samme forklaring om, at hotellet var overbooket, og at de kunne opgradere, hvis de ønskede at få det, de havde bestilt. Det virkede som om, det var en gængs forretningspraksis for dem. Da vi skulle afsted, spurgte vi om de ville bestille en taxa for os, hvortil de fortalte os, at det ville koste 100 euro at blive kørt til lufthavnen. Vi undrede os, da vi kun havde betalt 70 euro for turen fra lufthavnen, men de påstod, at det var et gebyr, når de bestilte taxien. Vi rejser til Spanien 3-4 gange om året, og vi har aldrig følt os så snydt før. De sætter børnefamilier i en klemme, hvor man føler sig nødsaget til at opgradere. Vi betalte 15.000 kroner for en uges ophold på dette hotel, men med de faciliteter, der var til rådighed, tænker jeg, at vi kunne have fundet et bedre hotel med bedre service til halvdelen af prisen
Dejlig ferie!
Lækkert hotel med meget høj service - vi havde en uge her med 2 drenge på 5 og 9. Pool områder er gode ( vi manglede et spænding sidst på ugen ) sødt personale og fine restauranter. Gå tur til stranden ( brug udgang bed Picco ) tager 5 min Kan varmt anbefales 🤗⛱️😎
Super lækkert hotel skal opleves!
Vi er lige kommet hjem fra 2 ugers fantastisk ferie på Prinsotel La Dorada. Det er 5 gang vi er afsted og specielt ikke sidste gang. Hotellet har stort poolområde og flot anlagt have. Vi boede i en af de nye suiter med egen privat pool, det var fantastisk specielt hvis du har en eller flere teenager med. Vi oplevede rigtig god service på hotellet, med et personale der virkede smilende og hjælpesomme. Hygiejnen er helt i top og der bliver gjort rent flere gange dagligt.
Lækkert hotel, lækkert poolområde og god service
Vi boede på hotellet i en uge, og elskede det hele. Dejlige lejligheder, gode senge, smukke omgivelser, venligt og hjælpsomt personale. Lækker og varieret morgenmadsbuffet og gode restauranter. Ingen trængsel ved poolen, og nok solstole til alle. Rolig og afslappet atmosfære. Vi kommer gerne igen en anden gang :)
© Trip Advisor