Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,2 ud af 10 baseret på 131 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,2 / 10
Rengøring
 
8,1 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,3 / 10
Mad og drikke
 
8,4 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,4 / 10
Service
 
8,4 / 10

Seneste anmeldelse


5 ud af 10

+
Service
-
Der var beskidt, der var for mange skrigende børnegruppe fulde russere, det er et meget slidt hotel

Bekræftet køb : 2024-08-29


6 ud af 10

+
Gode poolområder
-
Vi har været på Gold City i 2014 og 2018, og det er kun blevet dårligere siden. Mange ting fungerer ikke og personalet virker sure og stressede. Vi oplevede mere end 10 gange at vores nøglekort ikke virkede når vi skulle ind på vores værelse. Mikroovnen på værelset virkede ikke, det sagde vi i receptionen, de kom og hentede den, men den kom aldrig retur.

Bekræftet køb : 2024-08-29


8 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2024-08-26


9 ud af 10

+
Der var pænt og rent overalt, fantastisk udvalg af mad, og drikkevarer. Fin lejlighed med alt hvad vi skulle bruge, dejligt med aircondition i alle rum og som fungerede upåklageligt.
-
Lavere musik ved poolen dagen igennem. Folk reserverede liggestole, men kom måske slet ikke , eller meget senere på dagen.

Bekræftet køb : 2024-08-26


9 ud af 10

+
Maden, personalet, værelserne var også fine,
-
Der var ekstrem meget larm fra andre gæster på gangene om natten, rengøringen var mangelfuld

Bekræftet køb : 2024-08-26


8 ud af 10

+
Poolen. Det meste af personalet.
-
Nogle af værelserne. Bedre wifi.

Bekræftet køb : 2024-08-26


8 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2024-08-22


9 ud af 10

+
Rent, pænt, god service.
-
Flere af restauranterne var ikke åbne. Biograften var ikke tilgængelig. Hver gruppe af personale, kunne ikke redegøre for andres funktioner eller viden. Fx. Spurgte vi i baren om man kunne hente håndklæder, hver dag, det vidste de ikke... Der var ønskelige at vi havde fået mere info da vi kom om, hvilke faciliteter vi kunne/måtte anvende, hvordan det foregik ift. Poolhåndklæder, kørsel til strand mm.

Bekræftet køb : 2024-08-22


5 ud af 10

+
Helt klart personalet . De gjorde alt hvad de kunne. Den store Pool, og området deromkring. Deres mad var der heller ikke en finger at sætte på
-
Syntes godt at at reklamere med 5 stjerner , er godt nok noget i overkanten , vil nærmere sige godt 3 stjerner, men nok andre standarder i Tyrkiet. Lejligheden var godt slidt, hul i sofa , bord der vippede så man ikke kunne stille noget på . Dobbeltseng var meget meget hård at ligge på, de andre senge ok . Nøglekort til døren virkede sjældent, så man måtte ofte ned receptionen , fordi man ikke kunne komme ind . All inclusive armbånd skulle skiftes mange gange , fordi chippen ikke virkede .

Bekræftet køb : 2024-08-22


10 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2024-08-22


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 3,5/5 Sted
  • 4,5/5 Værelser
  • 4/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4/5 Renlighed

70% af gæsterne anbefaler

1695 bedømmelser
Meget godt
 
884
Godt
 
362
Middel
 
226
Mindre godt
 
107
Dårligt
 
120

5 nyeste bedømmelser

18-08-2024

af Omar G

Værste kundeservice

Maden var udemærket. Værelserne er gode. Udsigten fra hotellet er enestående. Desværre er serviceniveauet på hotellet ringe, især ved receptionen. Jeg har aldrig oplevet et 5-stjernet hotel i Tyrkiet med så ringe kundeservice. Først og fremmst var det åbenbart umuligt for dem at sikre, at vores familie fik værelser i samme bygning. Derudover ville de enda have ekstrabetaling for det, når det så blev muligt. Personerne bag receptionen var ligeglade typer, som favoriserer russere, og som gererelt ikke er særlig hjælpsomme ved forespørgsler. Derudover er lokationen dårlig, da man skal 4 km ned fra et bjerg for at komme ned til stranden eller andre butikker. Fint de havde busser der kørte en ned til stranden, men ellers skulle man bestille taxa. Ratingen kunne have været 4 stjerner, da hotellet har gode faciliteter, men kundeservice er bare så vigtigt på et 5 stjernet hotel. Der var i øvrigt heller ingen til at tage imod os og vores baggage ved ankomst ved hotellet. Virker som om de sparer på ressourcer, fremfor at sikre at glade kunder vender tilbage. Vi kommer ikke tilbage, og kan bestemt ikke anbefale stedet, alene på grund af serviceniveauet. ØV..

 
14-07-2024

af Sin-sung K

Ikke pengene værd

Ikke et sted jeg vil komme igen, folk ryger overalt på hotellet, også ved pool kanten med fødderne i vandet. Ikke særlig optimal for folk med allergi og astma. Trods flere henvendelser til personalet, var beskeden “det her er Tyrkiet”. Vil dog anbefale hotellet til alle russisk og tyrkisk talende folk. De får serveret ALT på et sølv fad. Lige fra pladser i restaurant, ved pool, drinks der bliver leveret til deres siddepladser, hvor vi andre må vente i op til 20 minutter i baren, for at få lov til at bestille. Trods der er 2 steder ( i korte periode 3 steder ) man kan få drikkevare ved poolen, så står der kun 1 mand hvert sted, og alle henter til hele familien, så er der kø hele tiden. Det samme gælder deres snack, der sidder også kun 1 og laver maden , så man venter i 100 år på at komme til. Så har du tålmodighed og lyst til at bruge det meste af dagen på at stå i kø, så er der de varmeste anbefalinger herfra. Og nårh ja de ryger dig op i hovedet mens du står i kø, og du kan ikke flytte dig uden at miste din plads. Det bedste ved det hele er at personalet ryger ligeså meget som gæsterne og også overalt. Hvis du er rigtig heldig kan du komme til at træde på et skod de har kastet på gulvet i badelandet. Når vi nu er igang, vil jeg også anbefale i tager liggestole med hjemmefra ( med mindre i kan tyrkisk eller russisk ). Folk holder pladser, selvom man ikke må, også flytter de andre folks ting, hvis de ikke kan få den plads, de vil havde. Der er ingen bruser ved toiletterne så man kan skylde sig, så alle hopper i poolen efter toiletbesøg. Der findes et par ude brusere, men de ligge gemt længst væk fra toilet og pool. Underholdning og musik ved poolen er det samme alle dage, så efter 3 dage får du nok af de sange der spilles og vandgymnastik. Hvis man har fået nok af underholdningen, kan man bare gå ind på toilettet ved restauranten, og se på mødre der vasker deres babyers badebleer med afførring i håndvasken. Ved godt det ikke er hotellets skyld, men det siger en del om, hvilken slags mennesker der besøger stedet. Er du til den sunde livstil skal du nok købe noget frugt og grønt med hjemmefra, ved poolen serveres kun junk food ikke engang et æble kan man få. Jo så skal man “stjæle” det under morgenmaden og ta det med til poolen så man har et alternativ til det de servere, også slipper man jo også for de lange køer. Poolen er fyldt med skimmelsvamp og små sten så du ikke kan undgå og træde på dem. På værelserne er der 1 vinterdyne og 1 dobbeltdyne uden betræk til 4 personer også 1 senge tæppe på hver seng. Vi måtte bede om 4 lagener vi kunne sove med, blot så rengøringen kunne fjerne dem dagen efter og vi igen på nyt måtte bede om 4 nye, og fik nogen som var klamme med blodpletter på. Apropos rengøring så bliver poolområdet ikke vasket, så du kan se indtørret is og drikkevare fra dagen før på gulvet og liggestole. Der er folk der går rundt og fejer med en lille kost og fejebakke om dagen, men det vasker jo ikke det indtørrede snavs af. Et sidste råd, køb ikke noget i “supermarkedet” på hotellet, hvis du ikke vil betale 3 gange så meget, som et supermarked i byen. Der er ingen priser på deres vare og som alt andet her i Tyrkiet afhænger prisen af, hvor du kommer fra og om du taler deres sprog.

 
01-06-2024

af 646nielsn Gentofte, Danmark

Service og kvalitet -går hånd i hånd

Vi siger det gerne igen. Fremragende hotel, med et fantastisk personale, som kun vil det bedste for deres gæster. Vi har været der 20 gange -og fornemmer at de nye Tyrkiske ejerne er klar til at genskabe Gold City kulturen. Tak til Ømer for en sikker hånd med Bar driften og Huseyin fantastiske service i restauranten. På gensyn til Oktober Marianne, Cathrine & Niels

 
26-05-2024

af 357piap Næstved, Danmark

God oplevelse

God service, dog er tjenerne lidt hurtigere til at tage mad og drikkevarer væk fra bordet. god buffet, lækker pool, perfekt sted til børn i alle aldre. Lækker spa, især god service fra Abdullah som hjalp med at finde lækker massage behandling

 
22-10-2022

af 846esbenk Skødstrup, Danmark

Beskidt og fyldt med russere

Hotellet er generelt beskidt og under standarden man kan forvente af er 5-stjernet hotel. Men derudover er det fyldt med russere. Meget usympatisk at lade russere hygge sig imens deres landsmænd dræber uskyldige mennesker i Ukraine. Ikke ok.