Information til dig som har en rejse med Braathens


Pakasai Resort

Trip advisor rating

4,0 / 5

1436 Kundebedømmelser

Perfekt:

38%

Rigtig godt:

36%

Godt:

16%

Mindre godt:

7%

Dårligt:

4%

Sted
Sted
Søvnkvalitet
Søvnkvalitet
Værelser
Værelser
Service
Service
Værdi
Værdi
Renlighed
Renlighed

Fantastisk ophold på Pakasai

2023-03-06

Tripadvisor rating 5

af

martinz14,

København, Danmark

Havde et fantastisk ophold på Pakasai. De ansatte er utrolig hjælpsomme, morgenmaden er god og værelserne flotte og rene. Hotellet går meget op i bæredygtighed hvilket bestemt kan mærkes. Du får gratis vand hver dag og de har happy hour med drinks til 100 Baht ved poolen. Vil klart anbefale dette hotel.

Super afslapning for par

2020-02-11

Tripadvisor rating 4

af

KarstenK188,

Asnæs, Danmark

Rigtigt godt hotel og velbeliggende centralt i ao nang og alligevel fredeligt. Super hyggeligt i naturområde og med en miljøbevidst drift. Hyggeligt poolområde, god restaurant og en god og varieret morgenbuffet. Kuperet område og ikke egnet for gangbesværede

Overvurderet

2018-03-31

Tripadvisor rating 2

af

mariabA7710BZ,

København, Danmark

Beliggenhed af hotellet er helt fantastisk, tæt på strand og restauranter. Personalet er yderst professionelle og venlige. Omgivelserne på hotellet et også charmerende. Jungle område er dejligt og er meget stille, der er aber, fisk mm. Pool området er også godt, dog er vandet i poolen virkelig varmt da solen står på hele dagen. Ved poolen kan man også hente håndklæder til pool eller strand. Morgenmads buffet er god og der er meget at vælge imellem. Det er også billigt at spise andre måltider i hotellets restaurant. Det der trækker markant ned er at jeg føler at hotellet er meget overvurderet. Værelserne trænger til opgradering. Vi boede på adora grand room og var ikke blandt de billigste på hotellet, dog lå det oven på reception og helt ud til vejen. Det eneste jungle vi kunne se, er det ene træ som vagt personale stod ved og fløjtede ad biller dagen lang. Det var meget højt og det larmer en del fra vejen. Daglig rengøring gik kun ud på at rede seng. Hun tog hverken glas fra roomservice med eller lagde håndklæder sammen. Vi fandt endda medicin pose som tilhørte tidligere gæst hvor det bare lå på hylden uden at hun selv lagde mærke til det. Aircondition er desuden placeret lige til sengen, så enten skal man blive forkølet I løbet natten eller have det rigtig varmt. De gør meget ud af at påpege at det er et økologisk og miljøvenligt hotel, men der er mange ting der modsiger det. Jeg kan ikke se at et badekar på teressen som skal følges med flere liter vand, er særligt miljøvenligt. Desuden ville det også være mere miljøvenligt hvis man havde strand/pool håndklæder på værelserne, så man kunne genbruge dem og ikke skulle aflevere hver gang man skal bytte dem om eller vil på stranden/I poolen. Jeg vil anbefale at vælge nogen af de billigste værelser, det er nok der man for mere værdi for pengene.

Rigtig fint hotel

2018-02-06

Tripadvisor rating 4

af

Gert777,

Rødovre, Danmark

Vi havde 1 overnatning på dette hotel, det var en god oplevelse, personalet var rigtig service minded. Værelses var rent og pænt, vi spiste på den restaurant der var på hotellet og det var rigtig god thai mad, til en fornuftig pris.

Havde større forventinger

2017-12-09

Tripadvisor rating 2

af

Niklas M

Værelser var generelt dårligt rengjort Sengen var stenhård. På trods at have kontaktet personalet flere gange, kunne de ikke gøre noget. Vi kunne ikke få et andet værelse og topmadrassen som de lagde på var på tykkelse med et fleecetæppe. Generelt er personalet omkring poolen pågående og irriterende, da de hele tiden vil sælge. Larm fra byggeplads klods op af hotellet, hvilket de selvfølgelig ikke kan gøre noget ved.