Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

85% af gæsterne anbefaler

3728 bedømmelser
Meget godt
 
2298
Godt
 
970
Middel
 
298
Mindre godt
 
95
Dårligt
 
67

5 nyeste bedømmelser

05-02-2019

af Lobnged Taastrup, Danmark

Dejligt hotel med plads til forbedringer....

Besøgte dette hotel i januar 2019. Havde 14 dages ferie her. Først det der bør forbedres: ved ankomst blev vi ikke modtaget i receptionen...blev blot placeret ved et bord....10-15 min. senere blev vi kontaktet af en ansat, der bad om pas og reservationsdokumenter....der blev stillet spørgsmål om vi nu havde betalt for kvart-eller halvpension !!! En sådan info bør jo stå i hotellets IT system. Vi fik så en kold vaskeklud til at tørre os med, et nøglekort og nr. på vores værelse. INGEN information om hvordan vi fandt værelset eller andet!!!! Vi måtte spørge om vores baggage ville blive sendt til værelset. Hertil var svaret ...ja. Ingen øvrige informationer. Det er bare ikke godt nok Club Hotel Dolphin. Personalet i receptionen mangler i den grad træning i at betjene gæsterne. Hotellet virker lidt slidt i kanten...trænger til en kærlig hånd hist og her. Så til det der gør, at vi gerne kommer igen og vil anbefale andre at holde ferie her: Hotellet ligger uden for byen i meget rolige omgivelser. Tur til supermarked/ATM og retur koster 1000 rupi med tuk-tuk. ( ca. 35 kr. ) Værelset var stort. Stor god seng. Stort badeværelse hvor alt virkede. God AC, der var næsten lydløs. Rengøring daglig til ug. Maden, både morgenmad, frokost og aftensmad var framragende. Personalet, ud over de ansatte i receptionen, var smilende og serviceminded ud over det sædvanlige. Ingen støj om natten og god søvnkvalitet. Stort fitness rum. Stort swimmingpool og solsende med gratis håndklæder og gode muligheder for at gå lange ture ved stranden. Som dagene gik blev hotellet bare bedre og bedre og vi følte os værdsat som gæster. Vi kommer meget gerne igen og vil varmt anbefale det til andre der påtænker at holde ferie på Sri Lanka.

 
23-01-2018

af Line P Århus, Danmark

Flot hotel og rimelig service

Billederne af hotellet på nettet gør slet ikke den faktiske standard sin ret - her er meget bedre!! Det er et typisk “all inclusive”-hotel, som nok primært henvender sig til familier og ældre pensionister. Ikke så meget unge mennesker. Servicen er super fin i buffeten og ved poolen - dog ikke så effektiv ved poolrestauranten. Det halter dog i receptionen. Personalet synes her ikke at være helt enige om forskellige spørgsmål vi måtte have til diverse af hotellets serviceydelser. Det skal alligevel påpeges, at alle var smilende og glade under hele vores ophold. Alt i alt har vi også haft en dejlig ferie på hotellet.

 
08-03-2017

af Familien J Birkerød, Danmark

Fint hotel dejlig pool mulighed for all inklusive

Hotellet er har et meget stort pool område der består af fire dele. En børne pool, to med omkring en meget og en med 2,4 alle meget store. Selv om hotellet var stort var der masser af plads i poolen. Wifi med rimelig hastighed over helet hotellet. Vi har bestilt ophold med morgenmad da vi ikke havde set der var mulighed for inklusive. All inklusive består fra buffet med mange muligheder og da det ikke er bare lige at tage til Negombo er det en fin løsning. Der findes dog en lokal restaurant overfor hotellet hvor der kan spises og drikkes MEGET billigere. Selvom der ikke vælges all inklusive er der gratis vand, en flaske per person på værelses og fri afbenyttelse ved poolbar. Fin service og smillende personale. Hotellet er lidt slidt hist og her. Selv om der kapres solstole om morgen kunne der findes ledige stole hele dagen. Parasoller blev dog taget tidligt med der kunne findes plads i skyggen af en palme. Et stort minus er en krage koloni der er meget larmende. Hotellet burde finde en løsning på dette.

 
13-02-2017

af Gunder2739 København, Danmark

Nice Hotel, bad service

Vi var gæster på dette flotte hotel, som ligger lige ud til den smukke strand. Gode store værelser, pæne og rene. Der er en god stor pool med mange liggestole. Vi blev mødt med frisk juice ved ankomst og de havde arrangeret lidt godter på værelset, i anledningen af vi var blevet forlovet. Der var to store minuser ved hotellet, som gør at det ikke får 5 stjerner. Første problem var, at en stor del af personalet ikke kan godt nok engelsk, hvilket ofte resulteret i fejl af bestilling af mad og drikkevarer. Plus at der blev skiltet med glutenfri og laktosefrie mad, men dette overholdt de ikke. Det størrelse problem var, da vi skulle tjekke ud af hotellet kl.0230 om morgen. Vi var blevet lovet afhentning af bagage, personalet kom aldrig. Da vi skulle betale for værelsesregningen, mente manageren at vi Ikke havde betalt for opholdet. Jeg dokumenterede dette ved en mail, bevis af trækning på min mastercard konto og en bekræftigelse fra Agoda. Manageren var ligeglad med, at vi havde betalt, de havde ikke fået penge fra Agoda - så han mente vi skulle betale igen. Efter 40 minutter, hvor vi stod fast på vores ret, fik vi endelig lov til at gå. Så stort og anerkendt et hotel, det har vores kreditkort oplysninger og kopi af vores pas skal IKKE lave en scene kl.0230 om morgenen og være ubehøvlet overfor en gæst der kan fredeligt kan dokumentere forholdet.

 
09-05-2024

af Tatjana K

Fitness animator pahasara du bist ausgerechnet

Fitness animator pahasara ist ein sehr talentierter fitness trainer,den wir im club dolphin hotel kennengelernt haben.wir sind ihm sehr dankbar und haben immer an seinen wassergymnastikkursen teilgenommen,wir lieben Fitness animator pahasara..