Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4/5 Sted
  • 4/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 4/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4/5 Renlighed

63% af gæsterne anbefaler

520 bedømmelser
Meget godt
 
175
Godt
 
184
Middel
 
76
Mindre godt
 
47
Dårligt
 
38

5 nyeste bedømmelser

12-08-2017

af Bo S Fredensborg, Denmark

Super familiehotel

Godt familiehotel, hvor der både er pools og strand.Vi fik benyttet vandrutsjebanerne rigtig meget og kunne godt have tænkt os, at de meste populære havde været mere åbne. Det ville have taget noget af presset fra pools. Maden var som forventet. Et stort udvalg, så hvis man ikke kan finde noget at spise, må man være godt kræsen. Det eneste minus, der rigtig var, går mere på nogle af gæsterne. Hvorfor er det sådan, at der altid er nogen, som ikke nøjes med at tage et par donuts eller et par pandekager, men absolut skal tage 15 stykker. Det er jo ikke hotellets skyld, men måske skulle man indføre en begrænsning på 2 pandekager/donust/etc. til hver. Men vi var glade for opholdet, og kommer gerne igen.

 
11-08-2017

af Peter F Herlev, Danmark

Ok, men mange fejl og fjollede regler

Selve hotellet er fint, 80% personalet kan ikke tale engelsk og resten er pisse sure. Maden er hvad man kan forvente, hverken en kæmpe kulinarisk oplevelse, men heller ikke direkte dårlig, dog meget ensformig. Solsenge er det mest hjernedøde jeg har oplevet, der står alle steder at man ikke må reservere solsenge alligevel er alle senge reserveret hele dagen, med håndklæder og uden der sidder en eneste person hele dagen. Når man spørger i receptionen siger de at efter kl 8 gør de ikke noget ved det. Har aldrig hørt noget dummere, det er sgu da ikke et problem inden 8, enten har de reglen eller ikke. Det værste var at en sked i poolen og hotellet blev gjort opmærksom på det rigtig mange gange uden der blev gjort noget ved det, jeg sagde det selv 2 gange, en til en livredder som svarede det ikke var hans pool og i receptionen, hvor svaret var, vi ved det godt og så gik hun over i den anden ende og ekspederede en anden gæst. Der gik over 45 min før der blev gjort noget ved det, der var folk i vandet hele tiden og det der blev gjort var bare at fiske det op, intet andet. Det får en til at tænke over hygiejnen på resten af stedet.

 
18-07-2015

af HanEng123 Kastrup, Danmark

Beskidte værelse, dårlig mad og ingen solsenge

Jeg vil aldrig besøge dette hotel igen. Værelserne var beskidte. Der var tydeligt snavs på gulvtæppet og så meget støv at man kunne skrive sit navn på natbordet. Den ene dag fik vi tilmed problemer med myrer på værelset (vi havde værelse på 7.sal) Maden var den værste hotelmad jeg nogen sinde havde oplevet. Alt var dårligt tilberedt og hygiejnen omkring fødevarerne var under al kritik. Det var ikke skeer eller tænger til alle fade. Så alt mad blev blandet, da gæsterne bare benyttede skeer og tænger fra andre fade. Pålæg som var serveret til morgenmad, blev serveret igen til frokost, selv om det var blevet helt tørt af at ligge fremme i buffeten. Skåle med morgenmadsprodukter, blev ikke rengjort dagligt og de blev sat frem selv om indholdet var blevet blandet med samme med andre produkter, grundet de manglende skeer. En morgen kl 8 hvor vi spiste morgenmad, kom kokken ud i restauranten for at hente sig en øl. I baren fik jeg serveret drinks i glas med ketchup rester på kanten. Hotellet har et fint pool område med vandland. På vores 3. dag under opholder fjernede hotellet alle solsenge fra dette område og opsatte i stedet for havestole. Så havde du børn med så kunne man kun nyde poolen fra en havestol. Personalet kunne kun meget lidt engelsk så de var svære at kommunikere med. I receptionen, var der kaos hver gang man spurgte om noget og ofte måtte man vente til en medarbejder med bedre sprogkundskaber mødte ind eller en anden. Det er absolut ikke et sted jeg vil anbefale nogle at tage hen...

 
10-10-2023

af PiotrekL36 Polska Śląsk

Sredni hotel w tej cenie

Hotel bardzo bardzo sredni. Najwazniejszy punkt --> hotel wszedzie reklamuje sie zdjeciem calego kompleksu czyli Bay, Mare 4* i Palace 5* ktory ma najwiekszy basen w centrum. Natomiast w praktyce wlasciwie z tego najwiekszego basenu nie mozna korzystac gdyz wyraznie jest napisane przy lezakach ze tylko dla gosci hotelu Palace!!! Jest to basen najwiekszy, najlepszy, przy nim tez wszystko sie dzieje jak animacje, itd. Dla gosci Bay i Mare zostaja male skromne baseny przy ich hotelach. Co prawda hotel broni sie ze z duzego basenu moga korzystac wszyscy, ale np jak my bylismy z dzieckiem a lezaki sa tylko dla gosci Palace to co mam stac, czy rozlozyc koc przy basenie? A najlepsze ze czlowiek dowiaduje sie tego na miejscu bo biura podrozy o tym nie informuja i daja foto calego 3 hoelowego kompleksu. Generalnie ogromne rozczarowanie. Poza tym teren bardzo duzy, ale w sierpniu za duzo gosci vs infrastuktura . Restauracje pelne, kolejki po jedzenie. Pokoje na max 3* do remontu. Wieczone show na 5* swietne profesjonalne wystepy. Drinki i ilosc knajp z przekaskami, lodami itd ok ale mocno oblozone w sierpniu. Relacja cena/jakosc kiepska. Ogolna ocena 3. Dalbym pol gwiazdki wiecej gdyby nie dzielenie klientow na lepszyh i gorszych. Skoro w katalogach sa zdjecia kompleksu 3 hoteli wszystko powinno byc dostepne dla wszystkich, albo wyraznie opisane i zaznaczone na zdjeciach.

 
26-09-2023

af berndp778

Wer einen leichten Zugang zum Strand erwartet, wird enttäuscht sein

Den Strand erreicht man primär nur über eine längere Treppe mit etwa 80 Stufen. Wer keine Stufen mag, muss einen längeren Weg in Kauf nehmen, dabei aber den gleichen Höhenunterschied in Kauf nehmen. Wer kostenlose Liegen und Sonnenschirme am Strand erwartet, wird enttäuscht sein. Diese gibt es nur für (all-inclusiv) Gäste des unmittelbar angrenzenden Hotel Nessebar Palace. Gäste des Mare zahlen pro Liege 10 Levi und noch einmal 10 Levi für den Schirm. Für 2 Liegen und den Schirm entspricht das etwa 15 Euro. Unser Zimmer war zweckmäßig, hatte geschätzte 20 qm und war sauber. Das gilt auch für die sanitären Anlagen, bei denen uns die Regendusche gefallen hat. Die Inanspruchnahme der all-inclusive-Leistungen empfanden wir als verwirrend. Dies lag an der Nähe zum Hotel Palace, das auf den ersten Blick eine Einheit mit dem Mare zu bilden schien, was aber nicht der Fall war. Einige Einrichtungen, wie das japanische Sushi-Restaurant, waren schon geschlossen. Faktisch haben wir außer dem Hauptrestaurant nur noch den Biergarten genossen, der als Snacks, neben den üblichen Getränken, wie etwa Bier vom Fass auch Laugenbrezeln, Sauerkraut, Bratwürste und Kartoffen bereithält. Darüber hinaus haben wir die Wasserspender auf den Etagen schätzen gelernt, denen man stets gekühltes oder heißes Wasser entnehmen konnte. Hierzu standen im Zimmer zwei entsprechende Karaffen bereit. Das Essen empfanden wir als durchwachsen, aber dem Preis-Leistungsverhältnis noch angemessen. Wer auf Käsr, Obst und Gemüse steht, ist hier aber gut aufgehoben. Der Poolbereich war ok. Positiv fiel uns auf, dass die Hotelleitung offenbar den sogenannten "Handtuchkrieg", also das Reservieren von Liegeplätzen an den Pools unterbinden wollte. Wir fanden an den Pools auch zu fast jeder Tageszeit einem Platz, was möglicherweise aber auch an der Jahreszeit lag.