Landmar Playa la Arena

8,9

/10

32 Kundebedømmelser

Rengøring

9

Tilsvarende forventninger

9

Mad og drikke

8.3

Værelse/lejlighed

8.7

Service

8.8


7,0

af

Linda, Danmark

2025-10-19

Polområderne og maden

Servicen i receptionen var mangelfuld. Deres bookingsystem (app) til hotellets restauranter og faciliteter var ikke oplysende nok. Vi søgte bl.a. hjælp i receptionen til booking af spa’en. Da tiden nærmede sig søgte vi i app’ens hotelkort og kunne ikke se spa’en. Vi gik igen i receptionen for at få hjælp og først nu fortæller de at spa’en er på et andet landmar hotel. Ca 10-15 min gang fra vores. Det havde været en super info, da de hjalp med bookingen. Nu kunne vi ikke nå det til den booket tid og der var ikke flere tider. Det burde stå tydeligt i app’en at det var på et andet hotel. Ligeledes burde der stå i app’en hvilke dage a la carte restauranterne har åbent.


10,0

af

Ras, Danmark

2025-04-20

Vær opmærksom på vi havde deluse værelse med udsigt over hav og poolen


9,0

af

Maria, Danmark

2025-04-20

Platinium gav lige lidt ekstra, som var det hele værd 🤩


10,0

af

Lis, Danmark

2025-03-30

Det hele var perfekt. Vi havde valgt de luxe plus, og det var virkeligt godt.


10,0

af

janne, Danmark

2025-03-16


10,0

af

Kenn, Danmark

2025-03-16

Beliggenhed, pool, fin bar og levende underholdning - Sangere

Vi fik tildelt et værelse, der godt nok havde delvis havudsigt, men det lå i skyggen fra morgenstund til ca. 15


9,0

af

Mette, Danmark

2025-03-02

Mulighederne for spisning flere steder

Internettet havde dårlig dækning


10,0

af

Jørgen, Danmark

2025-02-09

Stort værelse og flot udsigt til havet


10,0

af

Kirsten, Danmark

2024-11-17

God morgenbuffet og pools. Flinke personaler.


9,0

af

Karina, Danmark

2024-10-27

At der var en afdeling for voksne og mulighed for variation af mad

At der var flere som ikke havde Platium armbånd som brugte områderne og det blev der ikke gjort noget ved. Der var et par gange hvor der ikke var nok håndklæder til at vi kunne få dem ombytte.