Landmar Playa la Arena
8,9
/10
32 Kundebedømmelser
Rengøring
9
Tilsvarende forventninger
9
Mad og drikke
8.3
Værelse/lejlighed
8.7
Service
8.8
7,0
af
Linda, Danmark
2025-10-19
Polområderne og maden
Servicen i receptionen var mangelfuld. Deres bookingsystem (app) til hotellets restauranter og faciliteter var ikke oplysende nok. Vi søgte bl.a. hjælp i receptionen til booking af spa’en. Da tiden nærmede sig søgte vi i app’ens hotelkort og kunne ikke se spa’en. Vi gik igen i receptionen for at få hjælp og først nu fortæller de at spa’en er på et andet landmar hotel. Ca 10-15 min gang fra vores. Det havde været en super info, da de hjalp med bookingen. Nu kunne vi ikke nå det til den booket tid og der var ikke flere tider. Det burde stå tydeligt i app’en at det var på et andet hotel. Ligeledes burde der stå i app’en hvilke dage a la carte restauranterne har åbent.
10,0
af
Ras, Danmark
2025-04-20
Vær opmærksom på vi havde deluse værelse med udsigt over hav og poolen
9,0
af
Maria, Danmark
2025-04-20
Platinium gav lige lidt ekstra, som var det hele værd 🤩
10,0
af
Lis, Danmark
2025-03-30
Det hele var perfekt. Vi havde valgt de luxe plus, og det var virkeligt godt.
10,0
af
janne, Danmark
2025-03-16
10,0
af
Kenn, Danmark
2025-03-16
Beliggenhed, pool, fin bar og levende underholdning - Sangere
Vi fik tildelt et værelse, der godt nok havde delvis havudsigt, men det lå i skyggen fra morgenstund til ca. 15
9,0
af
Mette, Danmark
2025-03-02
Mulighederne for spisning flere steder
Internettet havde dårlig dækning
10,0
af
Jørgen, Danmark
2025-02-09
Stort værelse og flot udsigt til havet
10,0
af
Kirsten, Danmark
2024-11-17
God morgenbuffet og pools. Flinke personaler.
9,0
af
Karina, Danmark
2024-10-27
At der var en afdeling for voksne og mulighed for variation af mad
At der var flere som ikke havde Platium armbånd som brugte områderne og det blev der ikke gjort noget ved. Der var et par gange hvor der ikke var nok håndklæder til at vi kunne få dem ombytte.





























