Bedømmelse af Sandos Papagayo Beach Resort

Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Sted
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

85% af gæsterne anbefaler

10205 bedømmelser
Meget godt
 
5174
Godt
 
3428
Middel
 
1160
Mindre godt
 
283
Dårligt
 
160

5 nyeste bedømmelser

11-12-2019

af Paul Dan M

Kunne være bedre

Noget er godt ved hotellet. Værelser har god størrelse. Også balkon har god størrelse. Alle almindelige værelser kaldes ”superior”. Det er en kraftig overdrivelse. Det er ganske almindelige standardværelser. Også værelser med dårlig beliggenhed er klassificeret som ”superior”. Jævn kedelig mad i restaurant. Billige råvarer. Ikke meget variation mellem dagene. Personalets serviceniveau og opmærksomhed kunne også være bedre.

 
26-03-2016

af 583Morten Thorsø, Danmark

Virkeligt godt ;-)

Virkeligt godt hotel med mange muligheder. Maden er god i restauranten og snack baren. Skal du spise om aftenen så reserver plads i mexicansk/orientalsk restaurant og gør det ved ankomst. Hotellets "animations team" er rigtig dygtige til at underholde/aktivere børn. Ligeledes kan aftens shows anbefales. Pools og poolområde rengøres på en fin måde. Mangelfuldt internet forbindelse ved pools. M.h.t. internet bør dette forbedres således man kan bruge det når man ligger ved poolen og evt. som tilkøb på værelset. Der er ca. 2-3 km flot gåtur langs havet til den lille hyggelige by (4 euro i taxa).

 
25-09-2011

af idleone berkshire

Mere velegnet til familier

Rejste som en gruppe på 4 venner (i 50'erne) - soveværelser, pools, fællesfaciliteter og mad i hovedrestauranten meget god. Rejste uden for skoleferien - men hotellets gæster var primært unge spanske familier - med babyer og småbørn, som alle er meget godt opdragne, men bare ikke det vi ønskede i spisesalen kl. 10:00 om aftenen. Spisesal meget larmende og lidt som et cafeteria. Hotellet ville være godt tjent med mere udendørs spiseplads og måske en restaurant forbeholdt voksne i stedet for en ligegyldig kinesisk af slagsen. Fransk A la Carte var spild af tid - vi så ikke på noget tidspunkt nogen bruge det under vores ophold.(sikkert fordi man skulle betale ekstra)> nød vores ophold - men ville have foretrukket en mindre hektisk stemning i spisesalen med færre familier. Vi skulle have gjort vores hjemmearbejde bedre.

 
10-08-2011

af Tabor Scotland

På vej op?

Mange af anmeldelserne af dette hotel er meget ens, og afspejler det gode niveau af turiststandarden på hotellet. I år besøgte min kone og jeg det for sjette gang, så vi har måske et bredere syn på hotellet. Nogle nye, gode punkter, gået glip af morgenmad? - Snackbaren laver nu bacon og æg inkl. omeletter i løbet af dagen, fantastisk da restauranten har en ny lukker-til-tiden politik kl. 10.30. Der er også en ny politik for kvalitetskontrol -- ikke-cateringpersonale kontrollerer betjeningen- fremragende, følelsen af den store kantinerestaurant? - Nye afskærmninger hjælper til at opdele dette område - gå til bordområdet, som du ønsker, og vent (5 min. max for at få det) Cava og appelsinjuice nu tilgængeligt fra receptionen - så godt som det lyder, værelserne har opdateret sengelinned osv. en stor forbedring, fødevarestandard stadig fremragende på trods af den økonomiske afmatning, det eneste problem for hotellet er at overveje at tilbyde mere kontrol over de travle områder, om aftenen boltrer nogen børn sig en hel del, bleer bliver skiftet på bordene i barerne!! (Dette virker acceptabelt for visse sydeuropæiske gæster!) ikke hotellets skyld, selvom det er tilstrækkeligt med en klar bemærkning om uacceptabel opførsel, og se til at arbejde med deres regler - dvs. ingen under 12 i elevatorerne er noteret, men ikke reguleret, det kan være et problem om natten. Godt klaret, Arena, vi kommer tilbage - det er vores andet hjem i solen, men husk at forbedre. Tak for en god tid (igen!)

 
13-07-2024

af Cassandra P

Séjour Sandos Papagayo

Nous avons séjourné durant 12 jours à cet hôtel en option royal élite. Je tiens déjà à préciser que cette option est excellente (resto que pour les élites,terrasse…). Le seul bémol est les chocolats soit disant distribués le soir.. il s’agit en faite d 1 ou 2 chocolat milka. Cet hôtel proposes plusieurs restaurants en buffet assez changeant chaque jours et proposant un grand choix de plats et comprenant assez de places. Le parking est gratuit ce qui est super.(y. Véhicule est limité nécessaire pour l’île) Le personnel est agréable dans l’ensemble. La chambre royal élite avec une vue juste incroyable. La plage à proximité qui est très agréable. Le personnel réactif au demande. Mes points négatifs : le ménage qui est parfois limité ainsi que l’état général de la chambre : miroir usé sur les côtés, poignée de la salle de bain complètement démontée avant notre arrivée : cependant le personel est rapidement intervenu pour la revisser. Les places au tours des piscines la journée qui sont rares voire inexistantes avec ceux qui réservent les transats pendant 8h d affilées sans même y être… mais le soir aux alentours de 17:30, les places se libèrent.. Ainsi que l’animation qui est assez maigre : chanteurs, mini spectacles. Je le recommande tout de même car c’est un vaste hôtel pleins d’atouts et avec lequel nous avons tout de même appréciés séjourner. Merci Sandos Papagyo pour ces jolies vacances ❤️