Information til dig som har en rejse med Braathens


Meliá Costa del Sol

Trip advisor rating

4,3 / 5

7191 Kundebedømmelser

Perfekt:

53%

Rigtig godt:

32%

Godt:

9%

Mindre godt:

3%

Dårligt:

2%

Sted
Sted
Søvnkvalitet
Søvnkvalitet
Værelser
Værelser
Service
Service
Værdi
Værdi
Renlighed
Renlighed

Bliv væk - hotellet ombygges

2025-05-09

Tripadvisor rating 1

af

gert_k_jensen,

Frederiksberg, Danmark

Jeg havde booket et Level-værelse som en guldbryllupsgave til min kone, som er dårligt gående, højt oppe i nærheden af ​​Level-restauranten og poolområdet. Desværre var værelse 14, 15 og 16 på alle etager i bygningen under totalrenovering, hvor der var støj fra boremaskiner, trykhamre og råben fra kl. 8 til 18 - også om lørdagen. Vi kunne ikke sove længe, ​​tage en lur midt på dagen eller være på balkonen på grund af støjen. Hotellet burde have lukket hele blokken under renoveringen eller fortalt gæsterne om problemet, så de kunne have fået kompensation eller afbestilt deres ophold. Vi var klar over, at de ikke kunne give os et andet værelse uden støj i Level-bygningen, og at et værelse i den anden bygning ikke var et alternativ for os, da der også her var støjgener ved ophold på balkoner og poolområdet. Efter vedvarende kritik fik vi endelig en undskyldning, og efter yderligere vedvarende henvendelser fik vi en fornærmende kompensation i Meliapoint svarende til 17 euro pr. ødelagt feriedag, hvilket er mindre end vi gav for en flaske vin til aftensmaden i deres restaurant. Så hvis i ikke vil have ødelagt jeres ferie, så bliv væk til de er færdige med renoveringen, eller få forhandlet en kompensation ved bestilling af opholdet.

Levet tilkøb var en skuffelse

2024-04-30

Tripadvisor rating 3

af

betina u

Level - købt med breakfast og adgang til lounge. Skuffende. Ikke så eksklusivt og tilfredsstillende som september 2018. Ikke længere eksklusivt Nespresso kapsler - nu fra random kaffemaskine. Snacks reduceret i udbud og kvalitet. Spiritus og øl først tilgængeligt fra kl. 19.00. Morgenmad reduceret i udbud og kvalitet som på andre 3-stjernede hoteller. Level adgangskort virkede ofte ikke og måtte indkodes flere gange på ny, hvilket gav ulemper i forhold til adgangsvej til Level området og kontakt til receptionen. Pool er uopvarmet og iskold ultimo april og blev ikke brugt af gæsterne. Vi manglede mulighed for desinfektion af hænder ved buffetten. Busserne med turister holdte ofte lang tid i tomgang udenfor hotellet, hvilket forstyrrede ro og nattesøvn - hensynsløst og uden omtanke, at der ikke er regler herfor. Støj. Dog er personalet yderst venlige og hjælpsomme.

Ikke så god en oplevelse som samme tidspunkt i 2022

2023-08-07

Tripadvisor rating 3

af

Betina K

Flot beliggenhed med rooftop og Level. Gentagne nøglekortsproblemer og “for mange” mennesker på Level. Kunder der tager al opmærksomheden fra personale og kunder der spiller egen musik, uden at det bliver bemærket at personale. Level vælges og betales for pga. fred og ro og uden st skulle sloges om solvogne. Det blev bemærket at flere reserverede stole uden at benytte dem Ærgeligt for et dyrt hotel, hvor man forventer service - at man får hvad man betaler for. Nøglekortet er en historie for sig selv. Nu på 5 dag, har vi mindst 2 gange dagligt måttet får kortet skiftet, fordi vi forgæves forsøgte at komme ind på vores værelse. Vi får uden problemer nyt kort, men bruger unødig tid på elevator og kø. Det er bare ikke i orden

Super hotel, god service, rent og pænt. Al Personale får en til at føle sig som noget særligt.

2022-08-05

Tripadvisor rating 5

af

Betina K

Fantastisk hotel med Level mulighed. Al service var i top og man kommer til at føle sig noget særligt. Morgenmad kan indtages på rooftop med at sidde udenfor mulighed. Skønt. Stille og rolig pool på rooftop for levelkunder. Fri udskiftning af håndklæder super fedt. Solvogne på hotellets strand var optaget/reserveret hele ugen, ærgerligt at man som level kunde ikke fik mulighed for at benytte disse solvogne. Man kunne dog benytte stranden foran om solstolene. Hotellets Beach restuanent var super fint, men skulle bare være opmærksom på at reservere bord dagen i forvejen. Der var tæt til alt. Vi var vilde med level conceptet og kommer meget gerne igen.

Både plusser og minusser

2022-08-02

Tripadvisor rating 3

af

Flenser66,

Århus, Danmark

Vi boede på Melia Costa del Sol i en uge i Juli i værelse 1874. På den væsentligste plus side vil jeg nævne, at vi oprindeligt havde booket hotellet tilbage i 2020, men så kom Covid og ødelagde alle planer i både 20 og 21, og hotellet var MEGET flinke til to år i træk at flytte vores ophold 1 år frem i tiden, til trods for at det ikke var en fleksibel og ikke refunderbar booking. Bravo Melia. Derudover vil jeg nævne at hotellet har nogen fremragende faciliteter og dejlige poolområder og en virkelig god beliggenhed lige ved strand og by. Og så kan jeg nævne at vi synes morgenmaden var virkelig god, og vi kunne også godt lide deres rooftop område, hvor det luftede dejligt når det var varmest. Desværre var der også nogen væsentlige minusser. For det første lækkede vores AC en del vand på gulvet under hele opholdet. Vi var stort set nede og klage over det i receptionen hver dag, hvorefter et teknikhold kom og udbedrede det. Bortset fra at det stadigvæk lækkede vand bagefter. Så til sidst opgav vi. Derudover vil jeg nævne at gardinerne var i stykker, således at de ikke kunne trækkes for i den ene side. Den ene af de dage vi var der, tror vi at rengøringspersonen har haft lige lovligt travlt, for der var hverken givet nye håndklæder, sat pose i skraldespanden eller genopfyldt den tomme body shampoo, og derudover havde han/hun glemt både sin flaske med vand og sit nøglekort. Sjusket. Generelt ved hotellet var der også et par irritationsmomenter. Ved indgangen til poolen er der et skilt, hvor der står at reservation af liggestole (den gængse med at smide et håndklæde) ikke er tilladt og at dette håndhæves ved at fjerne håndklæderne hvis stolen ikke har været benyttet i 30 minutter. Det glædede os, da denne form for reservation irriterer os nærmest grænseløst. Problemet er så bare, at Melia ikke håndhæver deres egne regler, og fra det sekund poolen åbnede om morgenen var stort set alle stole med det samme reserveret med håndklæder selv om der ikke var en sjæl før til langt op ad formiddagen. Øv. Derudover vil vi nævne, at vi synes 3 små elevatorer til hver 5 personer er for lidt til så stor en bygning, og der var ofte lang kø for at komme med elevatoren. Alt i alt et OK acceptabelt ophold, men jeg tror jeg vil vælge et andet hotel, hvis jeg skulle komme til CDS igen.