Information til dig som har en rejse med Braathens


Alay

Trip advisor rating

3,8 / 5

1177 Kundebedømmelser

Perfekt:

36%

Rigtig godt:

29%

Godt:

19%

Mindre godt:

9%

Dårligt:

7%

Sted
Sted
Søvnkvalitet
Søvnkvalitet
Værelser
Værelser
Service
Service
Værdi
Værdi
Renlighed
Renlighed

Larmende renovering ikke oplyst

2024-12-15

Tripadvisor rating 2

af

Charlotte N

Det er andet år vi var på Hotel Alay. Næsten alle ansatte er venlige og yder en god service. Men vi har fra starten manglet information om, at hotellet er under renovering. Der burde være gjort opmærksom på, at en stor del af hotellets værelser er under renovering. I alle 7 dage - også lørdag og søndag - var der byggelarm, især fra en vinkelsliber som skar fliser til. Det var en meget gennemtrængende larm fra 7. sal. Og som sagt i hele den uge vi var der og fra morgen til aften. Receptionisten ville ikke tro på, at larmen kom fra hotellet. Hvilket var meget nemt for os at bevise, idet vi tog elevatoren og hurtigt fandt at det var på 7 sal den dag. Vi optog en lille lyd-video på mobilen som vi viste til receptionisten. Vi fik at vide, at næste gang skulle vi bare bestille et værelse som vender væk fra gården. Det kunne vi have gjort hvis vi havde vist, at der var larm i den grad. Vi kunne ikke have vinduet åbent, og også på terrasserne ved pool områderne kunne larmen høres - der var meget få gæster som nød solen derude. En vinkelsliber som dagen lang skærer fliser larmer meget. Det var ikke muligt rigtigt at slappe af. Vi har besluttet, at vi ikke kommer tilbage til Hotel Alay.

Vi kommer gerne igen.

2023-03-14

Tripadvisor rating 5

af

J_rgen_A220,

Vejle, Danmark

Vi blev ankomst modtaget af den meget professionelle receptionist Monica. Vi fik et sydvendt værelse med balkon og flot udsigt. Tak Monica. At værelset var mindre var efter eget valg. Solrig balkon var et must. Personalet vi var i kontakt med, skal have ros for venlighed og hjælpsomhed. Især Alba og Francisco gav os god service i restauranten. Det er vores indtryk at den gode stemning kom fra toppen. Direktør Alvaro Reyes var i front med den gode stemning. Er du til fisk er der dagligt et pænt udvalg. Kød for mig, ja der hang de lidt i bremsen. Men jeg er også kræsen.

Fantastisk ophold

2022-07-08

Tripadvisor rating 5

af

marianT9361ML,

Sitio de Calahonda, Spanien

Virkelig skønt hotel, fine værelser, god morgenmad, mange sol senge, og tæt ved stranden 😍 Men vigtigst af alt, så var personalet virkelig søde, i godt humør og meget servicemindede. Jeg kan bestemt anbefale dette hotel 😍 og kommer helt sikkert selv på besøg igen! Tak for denne gang 😇

Skuffende hotel

2022-04-29

Tripadvisor rating 1

af

majatb100

Slidt og klamt hotel med en masse larm og fulde mennesker, som kommer hjem kl 4 om natten! Meget lydhører værelser… hotellet burde have 2 stjerner og ikke 4 stjerner. Badeværelset stank af kloak, det var simpelhen ikke til at holde ud

Ingen COVID-19 kontrol, ingen rengøring, meget larm

2022-03-28

Tripadvisor rating 1

af

nielst2013,

Them, Danmark

Manglende rengøring af værelse. Blev rengjort efter henvendelse. Meget larmende gæster uden receptionen reagerede efter tre nætter uden søvn. Trods maskepligt på hotellet og i Spanien generelt, gik mange gæster uden maske. Specielt i restauranten med morgenbuffet. Ingen greb ind. Meget utrykt da en del gæster lå syge med covid-19!