Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,1 ud af 10 baseret på 17 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,1 / 10
Rengøring
 
7,4 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
7,7 / 10
Mad og drikke
 
6,0 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,4 / 10
Service
 
7,1 / 10

Seneste anmeldelse


9 ud af 10

+
Roomservice, rengøring, strand.
-
Dårlige træningsfaciliteter. Sure tjenere. Udbrændte og trætte. Lukkede restaurenter. At der gives fem stjernet service…også sidst på sæson.

Bekræftet køb : 2023-09-23


10 ud af 10

+
Det var lækkert og det var meget luksuriøst. Alt interiør var meget lækkert og personalet var søde og imødekommende.
-
Det var ikke muligt at få en cappuchino sent om aftenen. Bestilte vi smoothies som var på menukortet, var det ikke altid muligt at få det, da der kun var en bar på hotellet der kunne lave det. Hotellet havde lovet os en kingsize bed til vores 2 piger med 2 opredninger i. Dette fik vi først på 3.dagen efter megen bøvl og misforståelser.

Bekræftet køb : 2023-07-08


9 ud af 10

+
Beliggenhed. Fantastisk udsigt fra vores kæmpe terasse med liggestole og pool. Naturen omkring. De gode strande, især banana Beach. Lækre solsenge på strande og ved pool. Masser af strandhåndklæder og plads på strande. Buggy service fantastisk. Venlig personale. Pænt og velholdt de fleste steder. Føltes ikke overrendt på det tidspunkt vi var der. Søde ansatte i kids club. Ro. God detalje med en hårtørrer der har en diffuser påsat (til krøllet hår). Godt de huskede at fylde vand i bores minibar dagligt. Mageløs udsigt over naturreservat fra hotelbaren. Så trods mange små mangler, kunne jeg godt finde på at komme igen.
-
Mange små detaljer på feks værelse. Vi havde junior suite. Egner sig egentlig ikke til 3 personer. For lille. Men kæmpe terasse, så det kompenserede. Alt for få knager til at hænge håndklæder op. Vist kun 3. Og der er 6 håndklæder. Havde ingen steder at hænge dem. Upraktisk. Mangler knager/plads til at lægge tøj på værelset. Puder ikke særlig gode. Vandtryk ikke super, men til at leve med. Ikke korrekt påfyldt toiletsager (mgl feks showet gel). Indretning af værelse med åben badeværelse sikkert tænkt med udsigt til hav in mente men IKKE praktisk på nogen måde. Lidt få stikkontakter. Manglende mælk til kaffe. Restauranter og Beach barer ALT for dyre. 45 kr for en Magnum is? En lille ordinær milkshake 6 euro. De ved godt, hvad de skal have for det 🙂 Men det er bare noget, man må tage med. When in Rome …

Bekræftet køb : 2023-06-10


8 ud af 10

+
Lokation og personale!
-
Kvaliteten af råvarer samt udvalg til morgenmad og room service. Åbningstider - vi har et barn på 9mdr og derfor spiser tidligt kl 17:30, men skulle ud af hotellet og finde et sted da alle restauranter først åbnede kl 19.

Bekræftet køb : 2023-05-27


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

0% af gæsterne anbefaler

382 bedømmelser
Meget godt
 
239
Godt
 
62
Middel
 
42
Mindre godt
 
23
Dårligt
 
16

5 nyeste bedømmelser

20-07-2023

af AndersBechHoffmann Malling, Danmark

Ok uden at være fantastisk.

Fantastisk udsigt og nogle af verdens bedste strande. Restaurenterne på hotellet er meget dyre i forhold til kvaliteten. Hvis du kommer til morgenmadsrestaurenten når der er mest travlt kan du godt regne med at vente lang tid på kaffe. To af dagende fik vi først kaffen da vi var færdige med at spise. En af pigerne ved receptionen var direkte ubehøvlet, da jeg spurgte ind til båden til Skiathos. Værelset var fint, men heller ikke mere end det. Småting som en låge der var ved at falde af når man åbner køleskabet, og rengøring som ikke er særlig omhyggelig ( og de kommer som regel på de mest ulogiske tidspunkter ) , lever ikke op til 5 stjerner. Alt i alt ok uden at være fantastisk, i forhold til det skulle være det bedste på Skiathos.

 
17-05-2023

af Linerobenhagen

Smukke Elivi ❤️

Vi er netop hjemme fra en skøn uge på hotel Elivi. Vi rejste med vores søn på 8 måneder, og hotellet sørgede for alt til os. Børneseng, babybadekar og maskine til at sterilisere sutteflasker. God service HELE vejen igennem. Smukkeste hotel og skønneste personale. Man skal dog være opmærksom på, at hvis man rejser tidlige på sæsonen (april/maj), kan dele af hotellet være lukket. Det kan f.eks. være nogle af strandene som høre til hotellet eller nogle af restauranterne. Vi kommer helt sikkert tilbage hertil!

 
01-06-2022

af Miklarsen Rødovre, Danmark

God beliggenhed

Hotellet fremstår som nyt og rigtig lækkert, det ligger rigtig godt forenden af Øen, og strandene er virkelig lækre. Der opstod flere ting under vores ophold, b.an, virkede vores aircondition ikke, og da vi skulle til morgenmad, ringede vi efter en buggy som var en hotel service, der fik vi af vide der ikke var så lang så der kunne vi selv gå ned til. De yngre personaler på hotellet var utrolig søde, smilende og hjælpende, det kunne det voksne personale godt lære af, vi takker strand drengene, Fiona, samt søde Georgia i morgenmads buffeten, i fjorde vores uge helt fantastisk

 
16-12-2023

af richardmarkc2022

Don’t do it to yourself …

We booked a junior suite with a private pool. We ended up abandoning our holiday after a week because this hotel is nothing like its advertising material suggests. No way a 5 star. Room was heading towards tatty. Outside poolside is clinical and unfurnished. Meal times at the hotel are chaos. Staff appear overwhelmed, untrained and uninterested. Complaining gets you nowhere, they’ve heard it all before. Left after a week and ended up with almost £3000 refund from the tour operator.

 
02-11-2023

af Mobile60277616355

‘The customer is always right” does not apply here.

During our recent five-night stay at Elivi, my partner and I encountered a few very disappointing experiences that unfortunately affected our overall experience in Greece. The pre-arranged shuttle service from the airport, upon which we relied, arrived 40 minutes late without an apology. This delay left us feeling somewhat stranded, exacerbated by the absence of cell service for communication. Several fellow guests who were in the same situation resorted to taking taxis, despite being charged the full shuttle fee, which was disheartening. The general attitude of the staff towards the guests was way below any expected standard. A sense of disdain was palpable in the demeanor of many staff members when asked for assistance. This was most evident during a conversation at the front desk where, while expressing my concerns regarding the lack of communication about post-storm WiFi and beach access, I was met with argumentation rather than a supportive response. Furthermore, the manager's reaction to a simple request for assistance with calling a local hotel to say we had arrived was less than accommodating, making me feel as though my reasonable inquiry was a terrible inconvenience to him. One notable incident at the Nest restaurant involved a chef raising their voice at a patron due to an error in an order, failing to handle the situation with any professionalism. The breakfast selection, aside from an extensive array of cakes, left much to be desired, with cold and unappetizing eggs and bacon. Despite this, the breakfast staff, particularly Marina, were a commendable exception, providing a positive experience within an otherwise lackluster service environment. Although the rooms were pleasant, we found them to be overpriced. On a more positive note, the independently-owned bar adjacent to Grace was a highlight of our visit. In conclusion, while Elivi Hotel boasts a 5-star rating, in service I would be inclined to rate it closer to 2 stars at best. The disappointing encounters with the staff left us feeling regretful about the substantial investment made for our stay, ultimately tarnishing our overall impression of the beautiful Greek surroundings and leading us to reconsider future visits.