Bedømmelse af Kiani Beach Resort

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
7,6 ud af 10 baseret på 64 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
7,6 / 10
Rengøring
 
6,8 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
7,5 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
7,4 / 10
Faciliteter
 
7,7 / 10
Mad og drikke
 
6,8 / 10
Værelse/lejlighed
 
7,5 / 10
Service
 
7,4 / 10

Seneste anmeldelse


7 ud af 10

+
Rigtig fin beliggenhed på stranden.
-
Lavere musik i restaurant og belysning udenfor til aften-spisning.

Bekræftet køb : 2019-10-19


2 ud af 10

+
-
Der var al for meget larm. Musik og underholdning konstant. Det burde fremgå af beskrivelsen. Det var på ingen måde afslappende for os. Og så startede vi ud med det forkerte værelse, hvilket Apollo i starten afviste det var. Heldigvis var hotellet behjælpelige.

Bekræftet køb : 2019-07-27


6 ud af 10

+
Udsigten
-
Apollo bør besøge hotellet igen og genoverveje deres vurderinger og beskrivelser af hotellet. Rengøringen, værelserne (de gamle), maden, poolen og rengøringen heraf er meget mangelfuld og af dårlig standard. Sidst men ikke mindst er Apollos tilstedeværelse og vilje til at hjælpe særdeles mangelfuld.

Bekræftet køb : 2019-07-19


9 ud af 10

+
Rigtig god betjening og høj rengøringsstandard over det hele. Gode snacks.
-
Som All-Inclusive gæst føles det som om der skal drives flere penge ud af en, selvom man har betalt kassen! Udvalg af drikkevarer er utilfredsstillende til prisen.

Bekræftet køb : 2019-07-13


10 ud af 10

+
Maden og fleksibiliteten i receptionen
-
Skriv at man kan opleve at få værelse hvor ingen dagslys kan nå. Og man har udsigt til en mur. Bedre gennemgang af rengøringen. For sjusket. Ældre toilet med skævt toiletsæde og brunt i kummen

Bekræftet køb : 2019-07-06


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Sted
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

83% af gæsterne anbefaler

2459 bedømmelser
Meget godt
 
1478
Godt
 
640
Middel
 
208
Mindre godt
 
89
Dårligt
 
44

5 nyeste bedømmelser

26-10-2020

Indlæg af 312lenes

Kiani Beach, Kreta

Skønt sted. Meget venligt og imødekommende personale. Altid smilende trods maske. Hvis der havde været nogle steder hvor der ikke måtte ryges, så havde Kiani fået 5 stjerner. Skøn placering, perfekt rengøring.

 
20-10-2020

Indlæg af Line E Ebeltoft

Fint hotel, mad lidt kedelig

Hotellet var fint men service på hotellet trænger til en finpudsning og optimering. Købte guldarmbånd men kunne ikke få Late checkout og Måtte stadig betale for at få en dåse cola. Animation tesm var gode og beliggenhed

 
20-10-2020

Indlæg af michaelgb77

Fremragende

Har netop holdt efterårsferie på hotellet. God mad, godt udvalg i baren og et utroligt venligt og serviceminded personale. I denne tid med COVID19 kan man være nervøs omkring smitte, men alt foregik rigtig fint på hotellet. Alt personale bar mundbind og der blev sprittet af. Man fornemmede at hotellet havde fuldstændig styr på det. Det eneste man skulle gøre var at slappe af og nyde solen.

 
19-10-2020

Indlæg af Rikke Brandt C Kastrup, Danmark

Fint familiehotel, men ikke 5 stjernet.

Vi er en familie på 4, der var på Kiani Beach Hotel i uge 42. Poolområdet, indendørs pool og stranden var dejlig. Udvalg af mad og drikke levede slet ikke op til 5 stjerner. Ville man have bedre drikkevarer/drinks, skulle man opgradere den allerede rigtig dyre rejse. Lange køer til mad og drikke, men mange i personalet var søde og sludrede med børnene. Bestemt ikke en 5 stjernet oplevelse, men stadig en dejlig ferie. Kiani Beach mangler den ekstra luxus vi plejer at opleve på 5 stjernede hoteller i denne prisklasse.

 
10-10-2020

Indlæg af fie_louise Hjørring, Danmark

Intet mindre end dybt rystende

Vi ankom til hotellet. Hotellet ville ikke give os det all inclusive vi havde betalt for selvom vi havde en bekræftelse på det. De ville først tale med vores danske rejseselskab, og indcheckningen trak ud og udviste mistillid. De fortalte os at de kun ville gøre rent hver anden dag så de ikke så ofte skulle ind på værelse i forhold til corona. Vi fik ikke engang redt vores senge hveranden dag! Man tager ikke på 5 stjernet hotel for at redde sin egen seng ? Personalet på hotellet var dybt uforskammet. Når man F.eks. Bad om isterninger til sit vand rullede personalet øjne og løj og sagde at de ikke havde isterninger. Vi fik nærmest ingenting af det der var i all inclusive vip pakken fordi alt var lukket med pga corona. Det er fair nok - men så må man informere om det så kunden har mulighed for at vælge det fra. Der lå hår flere steder under bordene i restauranten og tjenerne havde dovne og flabede attituder... Hotellets beliggenhed er fantastisk og poolen og havet er virkelig dejligt. Alt i alt har hotellet kun standart af 2-3 stjerner og personalet formåede virkelig at ødelægge den gode stemning. Alt dette er fortalt til hotellet igennem vores ferie og de har ikke kompenseret på nogen måde!!