Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,7 ud af 10 baseret på 268 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,7 / 10
Rengøring
 
8,4 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,9 / 10
Mad og drikke
 
7,3 / 10
Værelse/lejlighed
 
9,0 / 10
Service
 
8,6 / 10

Seneste anmeldelse


10 ud af 10

+
Sådan set, at det var et meget lille og hyggeligt hotel. Ikke for mange mennesker, ingen larm. Bare masser af ro og hyggelig stemning. helt perfekt.
-

Bekræftet køb : 2023-10-13


10 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2023-10-13


10 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2023-10-13


10 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2023-10-13


9 ud af 10

+
Poolområdet, daglig rengøring, rene håndklæder, venlig personale
-

Bekræftet køb : 2023-10-06


5 ud af 10

+
Hotellet og værelserne og poolområder var fint, HVIS😵‍💫😵‍💫😵‍💫
-
DEN ALT ALT FOR HØJE MUSIK VED POOLBAREN Og at hotellet ikke lytter ril hverken guider eller kunder, er mig uforståeligt. Kommer aldrig igen. Kan se på anmeldelser det absolut ikke kun er mig. Vi måtte flytte værelse til fjerneste hjørne, og bade i havet i stedet. Så kunne vi være i det, men stadigt højt😵‍💫

Bekræftet køb : 2023-10-06


8 ud af 10

+
Rigtig god lejlighed og dejlig altan, og beliggenheden var god
-
Kun rengøringen var jeg ikke tilfreds med , poolen benyttede vi ikke så det kan jeg ikke udtale mig om.

Bekræftet køb : 2023-09-29


10 ud af 10

+
FANTASTISK personale, god rengøring 6 dage pr. uge , rene håndklæder 6 dage pr. uge, og sengetøj blev hyppigt skiftet, gode værelser, der var næsten lydtætte med lukket dør( kunne være nødvendigt, hvis man ville have en lille"morfar" ), da pool baren spillede MEGET høj musik , gratis safety boks, wifi og aircon,
-
Der mangler måske et gelænder ved poolen. så man ihvertfald som ældre, har nemmere ved at komme op/ned, eller evt. en stigetrappe i den ene ende. Ville også være rart, hvis musikken ved pool baren blev dæmpet meget ned, så det blev en form for baggrundsmusik

Bekræftet køb : 2023-09-29


9 ud af 10

+
Værelserne var rene og meget pæne Meget venligt personale Beliggenden
-
Meget dyr pool bar

Bekræftet køb : 2023-09-22


10 ud af 10

+
Det var bare iorden, samt et meget venligt personale
-

Bekræftet køb : 2023-09-22


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

84% af gæsterne anbefaler

78 bedømmelser
Meget godt
 
38
Godt
 
26
Middel
 
12
Mindre godt
 
2
Dårligt
 
0

5 nyeste bedømmelser

05-10-2023

af wibergkrogh

ALT FOR HØJ MUSIK I POOLBAREN

Dejlig centralt beliggende hotel. Hotellet er flot med gode værelser, gode senge og dejlig poolpmråde og tæt på dejlig sand strand. MEN når det er sagt……. Musikken ved poolbaren er ALT ALT for høj (kl. 10.30-18.30) Vi tænkte nå ja, men skulle være her 14 dage. Så det blev en større og større frustration. Hyggestunden på terrassen eller for den sag på værelser med lukkede dør blev ikke til noget pga. MUSIKKEN. Spurgte pænt i poolbaren om de kunne skrue en smuke ned, “nej det er ikke et bibliotek med en poolbar” Vi henvendte os til guiderne fra apollo, som var mega søde. Det gjorde alt hvad de kunne, og endte også med at komme besøg. Vi fik et andet værelse, men problemet ALT FOR HØJ MUSIK ved poolbaren er hotellet åbenbart ikke interesseret i alt løse. Vi UNDSES hellere holde faldt i deres principper end lytte til kunderne, kan se mange har synes problemet har været det samme. Ja jeg kommer aldrig igen og håber apollo får skrevet det på som info på deres hjemmeside. Det har i hvert fald snuppet lidt af min feriestemning.

 
22-10-2022

af Dream54625410552

Ikke den bedste oplevelse…

Lidt bedre situationsfornemmelse fra hotellets ansatte/ledelse havde været på sin plads. Min familie og jeg havde gennem første halvdel af vores ferie købt en masse ved poolbaren, som vi efterfølgende havde spist og drukket ved poolen - iøvrigt til meget dyre priser og meget begrænset udvalg. Da poolbaren en dag ikke åbnede til tiden, og vi havde ligget ved poolen fra klokken 09.00 og frem til klokken 12.00 uden mulighed for at købe noget i poolbaren, valgte vi at gå ud i det nærmeste supermarked for at købe lidt snacks og noget at drikke. Da vi efterfølgende begyndte at spise og drikke dette ved poolen, blev vi kontaktet af en medarbejder på hotellet, som oplyste os om, at vi af ledelsen på hotellet var blevet “fanget” på hotellets overvågning i færd med at indtage vores indkøbte varer ved poolen. Vi forklarede den ansatte, at vi ikke havde haft mulighed for at købe noget i poolbaren, og først dér oplyste hun os om, at poolbaren havde været lukket pga. sygdom blandt personalet - denne information kunne de godt have givet hotellets gæster tidligere (ingen gæster havde fået denne information). Vi synes ikke, det er fair, at vi på den måde bliver antastet/anklaget for noget, som vi mener, at hotellet burde se igennem fingre med, når poolbaren ikke bliver åbnet. Vi fik blot at vide, at hvis vi ville have noget at spise og drikke, så måtte vi gå op på vores værelse eller gå ud for hotellets område. Vi synes endvidere, at det var mærkeligt, at vi var de eneste, hvor dette blev påtalt, når stort set alle andre turister på hotellet havde gjort det samme som os - virkelig ubehagelig og pinlig oplevelse for os som familie! Det resulterede i, at min familie og jeg valgte ikke at benytte hotellets poolbar og restaurant resten af ferien - hvilket andre også valgte at gøre. Hvis et hotel har en politik om, at man kun må spise og drikke deres varer ved poolen, så har vi en forventning om, at poolbaren er åben, og at man som gæst i det mindste bliver oplyst, hvis poolbaren ikke åbner pga. sygdom. Herudover, så var udvalget af varer også MEGET begrænset, særligt når man tænker på, at hotellet promoverer sig som værende et 4 stjernet hotel! På den positive side skal det dog siges, at hotellet er nyrenoveret og ligger meget centralt i den lille by, Tigaki. Morgenmaden på hotellet var okay, rengøringen ligeså.

 
02-10-2022

af cabi2009 Køge, Danmark

Godt hotel, god beliggenhed, megen larm!

Vi ankommer lidt i midnat 30. september 2022 - bliver mødt at smilende dame i receptionen og får fuld information. Kommer op til den 2-vær. lejlighed SUPER😃, går ud på terrassen som er dejlig stor. Godt start, efter en nats søvn går vi ned til god morgenbuffet, lidt til den spartanske side, men udemærket. Tjekker poolområdet der også ser lovende ud, men vælger stranden. Vi kommer tilbage efter en skøn dag på stranden for lige at nappe en time ved poolen. Poolbaren mener der skal være høj musik så gæsterne ikke falder i søvn, så det blev et kort besøg. Nå vi tager en drinks på vores dejlige terrasse - troede vi….. OM det var nabohotellets eller Pelopas eget udsugningssystem fra køkkenet kan jeg ikke sige, men den larm maskinen frembragte gjorde vi ikke kunne samtale. Heldigvis kunne terrassedøren holde larmen ude SÅ hold jer væk fra vær. 309 og de lejligheder der ligger ud til nabohotellet! Vil på trods af larmen anbefale hotellet, dog skal man være opmærksom på mange trapper!

 
08-08-2022

af Nuller37 Rødovre, Danmark

Skønt hotel

God belliggenhed , ligger midt i byen. Vores værelse lå ud til poolen, og der var ingen støj fra vej eller trafik. Flotte værelser. Rengøring i top. Super venligt personale, meget hjælpsomme. Den sidste dag kunne vi beholde hotel-håndklæderne, og bruge dem ved poolen eller til brug da vi skulle i bad, da vi først rejste hjem om aftenen. Dejligt poolområde, dog kunne der godt være lidt flere solstole. For højt musik ved poolen. Der er bruser ved poolen. Dårligt internet. Gode senge. Aircondition er med i prisen. Vender gerne tilbage hertil.

 
31-05-2022

af JesperE230

Dejligt hotel - MEN meget høj musik ved poolen!!

Gode lejligheder - vi var meget tilfredse med rengøring og udskiftning af håndklæder. Minus - høj musik hele dagen ved poolen (og dermed også på altan, når man har lejlighed mod poolen). Personalet ville/måtte ikke skrue ned “ledelsen sagde, at der skulle være høj musik, så gæsterne ikke kunne sove ved poolen, for så købte de ikke drinks”!! Efter mange gæster var utilfredse og efter vi henvendte os til guiderne, blev musikken dæmpet lidt. Liggestole blev reserveret med håndklæder fra tidlig morgen (nogle håndklæder blev liggende på liggestolene i flere dage døgnet rundt, nogle stole blev først benyttet langt senere på dagen - vil være dejligt, hvis denne “håndklæde terrorisme” blev stoppet.