Bedømmelse af Nestor
Samlet bedømmelse | 8,5 / 10 | |
Rengøring | 8,8 / 10 | |
Er dine forventninger indfriet | 8,5 / 10 | |
Mad og drikke | 8,4 / 10 | |
Værelse/lejlighed | 7,8 / 10 | |
Service | 8,5 / 10 |
Seneste anmeldelse
Peter,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-10-14
Stina,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-10-07
Michael,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-16
Laura,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-08-19
Helene,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-08-19
Vibeke,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-08-19
Helle,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-08-16
Patricia,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-08-05
Morten,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-08-02
Tina,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-07-26
Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.
Gennemsnitlig bedømmelse
- Sted
- Søvnkvalitet
- Værelser
- Service
- Værdi
- Renlighed
88% af gæsterne anbefaler
1595 bedømmelserMeget godt | 1076 | |
Godt | 372 | |
Middel | 86 | |
Mindre godt | 38 | |
Dårligt | 24 |
5 nyeste bedømmelser
Middelmådigt
Hotellet ligger super centralt, hvilket er dejligt, men medfører også en masse støj. Værelserne er på ingen måde lydisolerede, så du kan ofte høre støj fra vejen og fra gangen. Morgenmaden er fin, men ikke noget at skrive hjem om. Omeletterne er lækre! Solsengene er gode, men dem der ligger i poolen koster penge, hvilket er lidt plat! Der er pænt og rent på værelserne, hvilket var virkelig lækkert. Men hovedpuden er virkelig hård!! Et fint hotel til pengene, dog ikke 4 stjerner værd i mine øjne :)
Rigtig godt hotel, og spaen er endnu bedre
Hvis man besøger dette hotel, skal man helt klart besøge Anca nede i spaen. Hun har det sødeste personale! Under mit ophold besøgte jeg spaen 4 gange, og alle gange var der ikke noget at sætte en finger på. Har både fået massage og fået en pedicure af Stela.
Frygtelig modtagelsen
Min kammerat og jeg kom grundet vores ændret flytbilletter sent - cirka 03:30 d.27 October. Vi gik op til receptionen og ville høre dem ad om der var mulighed for at vi kunne tjekke ind tidligere end normal. Normal check in er cirka 15:00, men de ville godt give os værelset 10:00, men da vi spurgte, hvor meget de skulle have for at tjekke ind fra 04 til 10, så sagde receptionisten bare at prisen ville lyde på 130 euro altså 970kr for 6 timer! Så vi var nød til at være i lobbyen i 6 timer, han rykkede os endda også efter nogle timer så vi ikke forstyrrede de andre gæster. Modtagelsen var det værste ved opholdet - lidt forståelse for situationen ville hjælpe meget! Restaurantspersonalet og bartenderne var mega søde og imødekommende! Faciliteterne var også i top. Hotellet havde fået 5 stjerner, hvis bare modtagelsen var bedre!
Dejligt hotel men....
Det føles som om man er på ferie i Rusland. Måske er hotellet drevet af russere. Det er lidt ærgerligt at man ikke fornemmer det lokale sprog eller lokale kultur fra Cypern. Hotellet har god beliggenhed midt i Ayia Napa med mange restauranter omkring. Dog må man forvente meget aften/nattestøj fra musik og fest hver dag. Der er gode poolsenge og høj service vi fik en fantastisk modtagelse i receptionen. Morgenmaden er virkelig lækker og stort udvalg. Desværre stinker man af vafler bare af at have været der i 5 minutter. Det er ret ulækkert at tøjet lugter så meget efter at have spist morgenmad. Fitnessrummet er godt og med god udrustning. Desværre bliver der sprayet parfume ud i lokalet hele tiden som lugter grimt og gør det svært at trække vejret når man træner. Måske heller ikke godt for parfume allergi?
Fantastisk familieferie
Jeg havde en rigtig dejlige uge med børn, svigerbørn og børnebørn. Vi var alle rigtig godt tilfreds med en fantastisk service fra et meget engageret personale, især med mit ældste barnebarns 17 års fødselsdag. Vi vender gerne tilbage 😊😊😊
© Trip Advisor