Bedømmelse af Nestor

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,6 ud af 10 baseret på 58 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,6 / 10
Rengøring
 
8,3 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,9 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,6 / 10
Faciliteter
 
8,6 / 10
Mad og drikke
 
7,8 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,1 / 10
Service
 
8,4 / 10

Seneste anmeldelse


8 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2019-10-27


8 ud af 10

+
Personale meget imødekommende og hjælpsomme på en hurtig og effektiv måde.
-
Når man køber 3 senge på et værelse med KUN 600 kr i rabat og man samtidigt viser 3 ens normale senge på række i rummet, så skal man ikke mødes med 1 weekendseng på hjul, som ovenikøbet står på tværs i rummet og skubbet op ad en “ikke-funktionsdygtig sofa“. Man sover ret dårligt på en seng til ca. 400 kr i Jysk Sengetøj - så er en hel uge lang tid. Det kan et 4* hotel ikke være bekendt.

Bekræftet køb : 2019-10-27


7 ud af 10

+
Poolområdet.
-
Opfriskning af værelserne så de ikke ser så slidte ud.

Bekræftet køb : 2019-09-15


8 ud af 10

+
Poolområdet
-
De kunne godt forbedre kvaliteten af deres mad i poolbaren

Bekræftet køb : 2019-09-01


9 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2019-08-18


10 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2019-08-18


9 ud af 10

+
Beliggenhed
-

Bekræftet køb : 2019-07-21


10 ud af 10

+
personalet
-

Bekræftet køb : 2019-07-14


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

88% af gæsterne anbefaler

1191 bedømmelser
Meget godt
 
778
Godt
 
315
Middel
 
61
Mindre godt
 
25
Dårligt
 
12

5 nyeste bedømmelser

06-10-2020

Indlæg af Guuleed97

Frygtelig modtagelsen

Min kammerat og jeg kom grundet vores ændret flytbilletter sent - cirka 03:30 d.27 October. Vi gik op til receptionen og ville høre dem ad om der var mulighed for at vi kunne tjekke ind tidligere end normal. Normal check in er cirka 15:00, men de ville godt give os værelset 10:00, men da vi spurgte, hvor meget de skulle have for at tjekke ind fra 04 til 10, så sagde receptionisten bare at prisen ville lyde på 130 euro altså 970kr for 6 timer! Så vi var nød til at være i lobbyen i 6 timer, han rykkede os endda også efter nogle timer så vi ikke forstyrrede de andre gæster. Modtagelsen var det værste ved opholdet - lidt forståelse for situationen ville hjælpe meget! Restaurantspersonalet og bartenderne var mega søde og imødekommende! Faciliteterne var også i top. Hotellet havde fået 5 stjerner, hvis bare modtagelsen var bedre!

 
14-10-2019

Indlæg af bosa81 Gentofte Kommune, Danmark

Dejligt hotel men....

Det føles som om man er på ferie i Rusland. Måske er hotellet drevet af russere. Det er lidt ærgerligt at man ikke fornemmer det lokale sprog eller lokale kultur fra Cypern. Hotellet har god beliggenhed midt i Ayia Napa med mange restauranter omkring. Dog må man forvente meget aften/nattestøj fra musik og fest hver dag. Der er gode poolsenge og høj service vi fik en fantastisk modtagelse i receptionen. Morgenmaden er virkelig lækker og stort udvalg. Desværre stinker man af vafler bare af at have været der i 5 minutter. Det er ret ulækkert at tøjet lugter så meget efter at have spist morgenmad. Fitnessrummet er godt og med god udrustning. Desværre bliver der sprayet parfume ud i lokalet hele tiden som lugter grimt og gør det svært at trække vejret når man træner. Måske heller ikke godt for parfume allergi?

 
17-07-2019

Indlæg af Henning J Hillerød

Fantastisk familieferie

Jeg havde en rigtig dejlige uge med børn, svigerbørn og børnebørn. Vi var alle rigtig godt tilfreds med en fantastisk service fra et meget engageret personale, især med mit ældste barnebarns 17 års fødselsdag. Vi vender gerne tilbage 😊😊😊

 
29-08-2018

Indlæg af kregzde28 Ayia Napa, Cypern

Stor hotel men slidt

Hotel er stor med god reception personale.knap så fancy værelse,beskit ,slidt.mit værelse var lige gøret klar og alt var vasket i klorin.så det stank virkelig slem jeg kunne ikke få luft selvom jeg åbnet balkon.... heldigvis fik jeg snakket med manedger og fik et andet værelse ud klorin lugt.morgenmad er ikke være til at spis,frugt ,omelet,tomat og agurk ,spejlæg var det det eneste der smagt godt.samme slags morgenmad hverdag,var virkeligt træt til at spis omelet i 8 dag. Køkken personale var altid sure ,aldrig sagt godmorgen ,tak eller smilet.Stor del af hotel gæster er russer. Hotel lægger ikke så langt fra god strand ,supermarket,fleste spisesteder,busstopsted.

 
19-11-2020

Indlæg af shandyliverpool Liverpool, Storbritannien

The most safest hotel in Ayi a Napa

The Nestor Hotel, we had the privilege to stay here last month, and had the best experience, since lock down. It felt so safer than the UK. The Nestor had the best hygiene rules in place. The staff instructed every guest to follow the rules, of masks and gloves, and of course hand sanitised all over the hotel, only two people in the lift. The Nestor staff at the same time, made sure that every guest was having a joyful time, being up best trying to make guests relax, and forgetting the hard times ahead. The bar staff Vista's and Lucas and the girls, made our holuday. Also Christina the pool hostess, was fantastic. Well done the staff of the Nestor Hotel. We will be back as soon as we can.