Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,6 ud af 10 baseret på 91 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,6 / 10
Rengøring
 
8,4 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,8 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,6 / 10
Faciliteter
 
8,5 / 10
Mad og drikke
 
7,8 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,1 / 10
Service
 
8,4 / 10

Seneste anmeldelse


8 ud af 10

+
Buffeten var fantastisk
-
Retningslinjerne omkring all inklusive.

Bekræftet køb : 2021-10-17


7 ud af 10

+
Pool same lokaliteten
-
Stand på værelserne

Bekræftet køb : 2021-10-10


10 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2021-10-03


9 ud af 10

+
Beliggenheden. Alt godt ved og på hotellet
-
Morgenmaden. Tørt brød.

Bekræftet køb : 2021-10-03


9 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2021-09-26


10 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2021-09-26


3 ud af 10

+
Pool.
-
Vi fik forkert værelse, vi bestilte deluxe værelse med delvis udsigt og man kunne dårligt nok se havet, efter 2 dage fik vi et andet værelse, vi fik ikke frugt og vin i deluxe værelset, efter en klage, efter 3 dage fik vi de ting. Receptionist spurgte hvorfor de skulle levere vin og frugt. Åbenbart ved han ikke at der er sådan en aftale med Apollo.Hotellets personale kan ikke træffe beslutning uden ledelse, man skal altid vente på svar, de siger kom igen kl 16:00, når man kommer får man hellere ikke svar, så siger de kom igen i morgen. Man skal flere gange henvende sig til receptionen for at få svar. Dette kan tage flere dage. Bruseren i værelset virkede ikke, dog fik vi hjælp af en vvs-mand. Vi skulle også vente på svar i 2 dage ved senere tjek ud. Der er ikke mulighed for senere tjek ud…Andre gæster får lov til at lytte til sin egen musik, de spiller høj musik. Der var 3 grupper der spillede høj musik ved poolen, denne musik blandende sig med poolens musik. De lyder ikke godt, meget kaotisk…

Bekræftet køb : 2021-08-08


9 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2021-08-01


6 ud af 10

+
Lejligheden
-
Bar området fungerer ikke. Personalet er på ingen måde service minded

Bekræftet køb : 2021-07-25


8 ud af 10

+
Drikkevarer
-
Der var kun tre tennisketchere

Bekræftet køb : 2021-07-18


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

88% af gæsterne anbefaler

1230 bedømmelser
Meget godt
 
810
Godt
 
317
Middel
 
63
Mindre godt
 
25
Dårligt
 
15

5 nyeste bedømmelser

06-10-2020

af Guuleed97

Frygtelig modtagelsen

Min kammerat og jeg kom grundet vores ændret flytbilletter sent - cirka 03:30 d.27 October. Vi gik op til receptionen og ville høre dem ad om der var mulighed for at vi kunne tjekke ind tidligere end normal. Normal check in er cirka 15:00, men de ville godt give os værelset 10:00, men da vi spurgte, hvor meget de skulle have for at tjekke ind fra 04 til 10, så sagde receptionisten bare at prisen ville lyde på 130 euro altså 970kr for 6 timer! Så vi var nød til at være i lobbyen i 6 timer, han rykkede os endda også efter nogle timer så vi ikke forstyrrede de andre gæster. Modtagelsen var det værste ved opholdet - lidt forståelse for situationen ville hjælpe meget! Restaurantspersonalet og bartenderne var mega søde og imødekommende! Faciliteterne var også i top. Hotellet havde fået 5 stjerner, hvis bare modtagelsen var bedre!

 
14-10-2019

af bosa81 Gentofte Kommune, Danmark

Dejligt hotel men....

Det føles som om man er på ferie i Rusland. Måske er hotellet drevet af russere. Det er lidt ærgerligt at man ikke fornemmer det lokale sprog eller lokale kultur fra Cypern. Hotellet har god beliggenhed midt i Ayia Napa med mange restauranter omkring. Dog må man forvente meget aften/nattestøj fra musik og fest hver dag. Der er gode poolsenge og høj service vi fik en fantastisk modtagelse i receptionen. Morgenmaden er virkelig lækker og stort udvalg. Desværre stinker man af vafler bare af at have været der i 5 minutter. Det er ret ulækkert at tøjet lugter så meget efter at have spist morgenmad. Fitnessrummet er godt og med god udrustning. Desværre bliver der sprayet parfume ud i lokalet hele tiden som lugter grimt og gør det svært at trække vejret når man træner. Måske heller ikke godt for parfume allergi?

 
17-07-2019

af Henning J Hillerød

Fantastisk familieferie

Jeg havde en rigtig dejlige uge med børn, svigerbørn og børnebørn. Vi var alle rigtig godt tilfreds med en fantastisk service fra et meget engageret personale, især med mit ældste barnebarns 17 års fødselsdag. Vi vender gerne tilbage 😊😊😊

 
29-08-2018

af kregzde28 Ayia Napa, Cypern

Stor hotel men slidt

Hotel er stor med god reception personale.knap så fancy værelse,beskit ,slidt.mit værelse var lige gøret klar og alt var vasket i klorin.så det stank virkelig slem jeg kunne ikke få luft selvom jeg åbnet balkon.... heldigvis fik jeg snakket med manedger og fik et andet værelse ud klorin lugt.morgenmad er ikke være til at spis,frugt ,omelet,tomat og agurk ,spejlæg var det det eneste der smagt godt.samme slags morgenmad hverdag,var virkeligt træt til at spis omelet i 8 dag. Køkken personale var altid sure ,aldrig sagt godmorgen ,tak eller smilet.Stor del af hotel gæster er russer. Hotel lægger ikke så langt fra god strand ,supermarket,fleste spisesteder,busstopsted.

 
17-10-2021

af L390XDmichaels Stanley, Storbritannien

Fantastic Hotel

OMG, just had my first holiday in Cyprus at 53 years old. What have I been doing all these years? We have just stayed in the Nestor hotel in Ayia Napa and I have to say this is one of the best holidays I have been on in my life. The area is immaculate, there is an abundance of shops, bars, restaurants and night clubs available. The weather was tremendous and the people are so welcoming. Now we all know that its the hotel that makes the holiday so here we go. We arrived at the hotel at 11pm and we were welcomed by the nicest Manager I have ever met, called Paul, who happens to be English. We got checked in and spent a further half an hour chatting to him and finding out where the best places to go were. Our hotel room was beautiful, room 109 on the 2nd floor overlooking the pool with a view of the sea. Rooms were cleaned ever day. We were all inclusive and the food was lovely, different variety every day, all drinks were brought to your table for you. As per Covid 19 regulations, everyone had to wear a face mask in the restaurant and plastic throw away gloves were provided for handling the food and cutlery which was a reassuring touch. The pool was huge, and immaculate, never been in a bigger pool. No rush for sunbeds, there was more than enough available. Its worth noting that the Luxury beds around the pool come at an additional cost of 12 euros per day per person which we never took advantage of, as the other sunbeds were really comfortable. We are planning to return to the Nestor in 2022 for our 20th Wedding Anniversary and cant wait. Special thankyous go to Ikas, Christos and Dennis in the restaurant, Meghan (you know who you are) and her Husband Christof in the Bar, Christina for tirelessly keeping the pool area immaculate and waiting on everybody hand and foot during the day. Dimitrius for all your hard work keeping the Entertainment going, Stelios the bar and restaurant Manager, what an absolute professional and true Gentleman and last but not least, Olga and Paul in Reception, you have made the biggest impact on our holiday and its safe to say we have made a new friend in Paul and look forward to seeing you all again next year. Thank you so much to everyone.