Bedømmelse af Kaila Beach
Samlet bedømmelse | 8,2 / 10 | |
Rengøring | 8,3 / 10 | |
Er dine forventninger indfriet | 8,2 / 10 | |
Mad og drikke | 8,1 / 10 | |
Værelse/lejlighed | 7,6 / 10 | |
Service | 8,1 / 10 |
Seneste anmeldelse
Tina,
Hinnerup
Bekræftet køb : 2024-06-20
Mette,
Holstebro
Bekræftet køb : 2024-06-20
Kristiane,
Esbjerg
Bekræftet køb : 2024-06-20
Michael,
Horsens
Bekræftet køb : 2024-06-20
Annette,
Fuglebjerg
Bekræftet køb : 2024-06-17
Joan,
Assens
Bekræftet køb : 2024-06-13
Arne,
Sunds
Bekræftet køb : 2024-06-13
kate,
Sjølund
Bekræftet køb : 2024-06-06
Susanne,
Vanløse
Bekræftet køb : 2024-06-03
Torben,
Stenløse
Bekræftet køb : 2024-06-03
Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.
Gennemsnitlig bedømmelse
-
Sted
-
Søvnkvalitet
-
Værelser
-
Service
-
Værdi
-
Renlighed
64% af gæsterne anbefaler
Meget godt | 668 | |
Godt | 238 | |
Middel | 109 | |
Mindre godt | 68 | |
Dårligt | 70 |
5 nyeste bedømmelser
Søde medarbejdere og lækkert hotel.
Dejligt hotel med gode store værelser, boede i familie værelse deluxe. Smil og søde medarbejdere lige meget hvor man var. Buffeten er afvekslende, dog kan der være mange mennesker. Dejligt med solsenge og parasoller gratis på stranden. Forholdsvis nemt at få en plads. Super lækkert med fri drikkevarer af sodavand, vand og kaffe + man kan få lette måltider fra kl. 12.00. Klart et hotel jeg ville vælge igen.
Maden løfter stedet til 3 stjerner
Personalet er venlige. Maden i hovedrestauranten er godt. Poolbar har god service. Dolphinbar og Aquabar og Gustabar er ikke værd at vælge, bortset fra drikkevarerne. Receptionen er ikke til meget hjælp, men deres quest-relation - her er begge søde og hjælpsomme. Rengøring er næsten ikke-eksisterende, der er tale om rene håndklæder, hurtig gulvvask og toiletpapir, hvis de husker det eller har mere retur. Rengøring sker typisk om eftermiddagen mellem kl. 16-18. Ihverfald det vi oplever. Og det er træls, hvis man gerne lige vil hvile sig inden aftensmaden. Vi boede blok C - noget slidt. Knager falder ned, håndtager sidder løst. Madrasser er pænt brugte. Alt i alt, så er det maden og meget af personalet (undtaget rengøringen), som bringer hotellet op på 3 stjerner.
Lækkert hotel.
Helt fantastisk hotel. Vi har været her i 9 dage. Super lækker mad. Pænt rent hotel. Virkelig fed underholdning. God underholdning fra personalet. Ibrahim. Irem. Nupel. Hilmi. SÜleyman . ❤️ Vi vil helt klart tilbage til dette fantastiske hotel. 10 point herfra.
Flot beliggenhed og god service!
Rigtig god service! Menneskerne på hotellet er så flinke. De har en rigtig sød guide der sørger for underholdningen hver dag. Vi spiller dart, Aqua gym og så meget andet. Hotelværelset er flot og der er massere af pools til alle aldre. Suleyman
Hotellet lever ikke op til de 5 stjerner!
Dette Hotel er i katagori 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️, men det kan vi ikke forholde os til. Det negative.: kommer om natten kl 01:00 bliver anvist værelse og bliver fulgt op, pakker ud velvidende at vi har fået det rigtige værelse. Men nej dette er et standard værelse og vi havde bestilt et Deluxe værelse, så vi får at vi vi skal flytte værelse dagen efter, som skrevet så gjort. Bor så på det andet værelse i 3 dage, hvoraf vi brugte 2 dage om at overbevise dem om at aircondition ikke virkede, det kølede ikke, først troede vi det var på grund af varmen og vi boede på 6 sal højeste etage. Men til sidst fik vi så tredje værelse med skilsmisse senge, men her virkede så alt. Kompensation for ulejligheden en frugtkurv (som vi i øvrigt selv betaler for via all incluvsiv) og en meget kedelig rødvin. Maden var ok men ikke mere end det, meget ensformig. Det positive.: flinke rengøringspersonale altid smilende, et ren hotel og flinke tjener Flink og forstående rejseguide fra Corendon (svensk Q)
© Trip Advisor