Information til dig som har en rejse med Braathens


Bel Azur Thalasso & Bungalows

7,2

/10

27 Kundebedømmelser

Rengøring

7.9

Tilsvarende forventninger

7.4

Mad og drikke

6.6

Værelse/lejlighed

7.6

Service

7


6,0

af

Thomas, Danmark

2024-08-03

Stranden

Mad og drikke samt manglende plads ved pools fordi folk fik lov at spærre solsenge uden at bruge dem.


8,0

af

Maja, Danmark

2024-07-06

Udsigten

Personalet var meget dårlig til engelsk og det var derfor svært til tider at kommunikere. Både for dem og os


8,0

af

Christina, Danmark

2024-06-22

Fantastisk beliggenhed på smuk rolig strand. Tæt på supermarked, restauranter og byen. Dejlige værelser med havudsigt. Generelt god service

Servicen i de forskellige barer på hotellet kunne være meget bedre. Den var generelt virkelig dårlig. Vi følte os generelt ikke velkomne. Vi oplevede generelt en dårlig og ligegyldig service i barerne. Det var vi meget kede af. Vi klagede til hoteldirektøren over en bestemt medarbejder, som var virkelig uhøflig. Hoteldirektøren var meget venlig og imødekommende og undskyldte mange gange. Det kunne være en god ide at uddanne bar personalet til at være servicemindede, smilende, venlige, glade og levere en god feriestemning. Det er vigtigt, personalet får mad, søvn og en god løn. Personalet virkede trætte.


9,0

af

Aleksej, Danmark

2024-06-22


8,0

af

Saeed, Danmark

2024-06-22


7,0

af

Søren, Danmark

2024-06-22

Fin beliggenhed ved havet.

Bedre service fra tjenerne. Meget mere tatøj (skeer og gafler) ved buffeerne = bedre hygiejne. Også salt og pepper ved alle borde, så man ikke selv skal rende rundt og låne ved de få borde det var ved.


10,0

af

August, Danmark

2024-06-15

Et smukt hotel med en meget stor have og en dejlig beliggenhed ud til strand og nær byen. Maden var fin og delikat.


7,0

af

Dina, Danmark

2024-06-15

Stranden, poolen, beliggenhed

Vi så de fortynder deres spiritus med vand, en bar mand står og hælder vand fra vandflasker op i spiritus flaskerne. Der var ikke adgang til vandflasker ikke engang ved sen ankomst fik vi udleveret en vandflaske. 1 receptionist ved ankomst er bare ikke nok efter en lang rejse skal man ikke vente over en time på at få et værelse. Der var ingen former for natmad. Øl blev serveret i papkrus. Fik ikke det rigtige værelse ved ankomst først dagen efter. Billederne lever slet ikke op til virkeligheden, i glemmer at skrive at spa afdelingen er på nabohotellet nok det samme det var så beskidt vandet at vi ikke vil gå i det. Der er ingen bar eller snacks på stranden.


8,0

af

Susanne, Danmark

2024-06-15

Gode madrasser

Værelset bar præg af at være slidt


9,0

af

mai, Danmark

2024-06-15

Sund mad

Mænd i receptionen mega stressede især ved indtjekning. Én mand betjente flere på en gang uden at færdiggøre en ad gangen. I dagtimerne snakkede personalet indbyrdes med hinanden mens man måtte vente - og det havde intet med mig/min forespørgsel at gøre. Det virkede meget uprofessionelt. Generende med kun én nøgle til flere personer. Ubekvemt ikke at kunne hæve penge til udbetaling via sit Visakort. Flere dage med ekstrem høj musik, så det var umuligt at kunne sove fra kl.22. En aften var sang og klaverspil fra en dame, som umuliggjorde at man kunne nyde sit aftensmåltid og spise i ro.


Viser 10 af 11