Bedømmelse af Servatur Waikiki
Samlet bedømmelse | 7,9 / 10 | |
Rengøring | 8,5 / 10 | |
Er dine forventninger indfriet | 7,9 / 10 | |
Mad og drikke | 7,3 / 10 | |
Værelse/lejlighed | 7,7 / 10 | |
Service | 8,1 / 10 |
Seneste anmeldelse
René,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-05-23
Jens,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-05-16
Konstantin,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-05-16
Bo,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-02-24
Louise,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-02-17
Hanne,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-02-10
Victoria,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-02-03
Bjarne,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-02-03
Pernille,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-02-03
Else-Marie,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-01-13
Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.
Gennemsnitlig bedømmelse
- Sted
- Søvnkvalitet
- Værelser
- Service
- Værdi
- Renlighed
72% af gæsterne anbefaler
3832 bedømmelserMeget godt | 1360 | |
Godt | 1376 | |
Middel | 708 | |
Mindre godt | 220 | |
Dårligt | 169 |
5 nyeste bedømmelser
Fint hotel, men heller ikke mere
Fint hotel beliggende centralt i Playa del Inglés, ikke langt fra promenaden og Yumbo Center. Hotel er moderne indrettet på værelserne - dog UDEN køleskab på værelset. Det skal man åbenbart betale ekstra for. Sengene knirker noget så genvaldigt, så man skulle tro at sengene var fra før 1930’erne. Personalet er venlige og imødekommende. Spisesalen er kedelig og ganske standard. Vi spiste kun morgenmad på hotellet, og udvalget var ganske standard uden det helt store udvalg : masser af brød, lidt pålæg, forskellige havregryn og cornflakes, rør- og spejlæg, pølse og bacon som aldrig var stegt men nærmere kogt og ikke sprødt. Hotellet kan godt anbefales, men der ikke noget gør dette hotel til noget specielt i forhold til andre.
Skuffende oplevelse.
Vi var 7 afsted. 2 familier med 3 teens. Vi havde all inclusive. Da vi kom, gik vi i restauranten. Da der ingen borde var til 7 Pers. satte vi en stol for bordenden. Der kom straks flere tjenere styrtede og gav besked om, at det måtte man ikke og vi fik besked på, at vi ikke skulle forvente at spise sammen! De var ikke specielt flinke, imødekommende eller smilende. Maden er middelmådig. Det der er til aften, får man igen til frokost. Alt i alt en skuffende kedelig madoplevelse. Vi valgte derfor at spise ude en del gange. Det samme hver dag. Drinksene er de værste vi har oplevet indtil dato, det var vores fjerde gang på de kanariske øer. Almindeligt drikkevand forefindes kun ved opgangene til værelserne. Tjenerne i restauranten var meget sure eller opførte sig som om de ejede stedet. Ingen smil og ganske få sagde pænt goddag. Receptionisterne var flinke. Barpersonalet også sure og uden smil. Rengøringsdamerne var flinke, men gik bare ind på værelserne uden at banke på. Jeg havde set, at man kunne træne der, men vægtene gik fra 8 kg og op. Henvendte mig angående det. De sagde at de andre var blevet stjålet og de nok skulle sørge for nogle nye. De kom ikke mens vi var der, Gode områder for små børn. Mega kedeligt for teens. Der var utrolig mange 65+ mennesker og de fleste aktiviteter henvendte sig til dem. Elendig underholdning omg. Området i det hele taget er fyldt med ældre mennesker. Der mangler ordentlige shoppingsteder. Badevandet var koldt og rengøringen af liggestole og områderne omkring, var snavsede Badelandet i nærheden var dissideret elendigt. Vi smutter tilbage på Tenerife næste gang. Gran Canaria virker slidt.
Dejlig ferie på Waikiki
Fint hotel med stor og lækker pool. Masser af aktiviteter til hele familien. Sødt personale. Maden var ikke særlig god så jeg kan ikke anbefale all inklusiv. Der var rigtig meget larm i restauranten. Værelserne var meget lydt og vi kunne endda høre naboen snorke :-/ kedelig indretning men meget rent og gode balkoner. Masser af ledige solsenge… de begyndte først at blive reserveret ved 08 tiden om morgenen. Vi boede på 8. sal i tårn nummer 5 og i 3 af dagene var begge elevatorer gået i stykker. Det var virkelig uholdbart at de ikke blev repareret i så mange dage. Vi skulle bruge en lille og meget gammel personale elevator og der var nogle gange lange køer til at bruge den. Men alt i alt en dejlig ferie og vi kunne sagtens finde på at komme tilbage :)
Godt All Inklusive hotel
Pænt hotel med det man har behov får i løbet af 5 dages ferie. Beliggende rimeligt centralt i forholdet til at gå til stranden, restauranter og shopping. All inklusive bør man vælge på dette hotel. Meget varietet udvalg til morgen-frokost- og aftensmaden. Der er noget til en vær smag. Snack baren byder på “fast Food” i tidsrummet efter de fastlagte hovedmåltider, så du altid kan gå ind og få stillet sulten og tørsten. Baren tilbyder et stor udvalg af drinks. Værelserne blev gjort ren vær dag. Nogle værelser lidt slidte, men ikke noget af større betydning. Spa afdelingen på hotellet tilbyder forskellige behandlinger, bestemt et besøg vær, og til fornuftige priser. Vi kunne bestemt godt finde på at vende tilbage.
Mange ting er under vanlig standard
Efter 1 dag på hotellet, fandt vi en 5 årig dreng der var blevet væk fra sine forældre. Vi tog ham med i receptionen, men da drengen ikke kunne oplyse sit efternavn, ville medarbejderen ikke hjælpe. Det var op til os at lede efter hans forældre. Efter 2 dage på hotellet købte min egen søn på 5 år en stykke legetøj i butikken på hotellet. Han ville tage det i brug dagen efter. Det viste sig at være defekt, men butikken ville ikke bytte det, da de mente at han havde ødelagt det selv, og de i øvrigt aldrig havde oplevet defekter på den slags legetøj før (vi oplevede selv 6 andre børn med samme legetøj der var defekt) Vi var 9 personer afsted, 8 blev syge, på trods af vi boede på 3 forskellige værelser. Vi mistænker den dårlige hygiejne ved self-service barerne. Glas bliver på ingen måde rengjort, blot skyllet. Jeg har personligt fået et "rengjort" glas med læbestift på kanten, samt rester af gamle drinks i bunden af glasset. Glassene bliver stillet ind, på trods af de er våde, og dermed kan bakterier gro i varmen. Maden i restauranten samt i snack-baren er under al kritik. Det smager af absolut ingenting. Hvordan man kan få oksekød så sejt, og få fisk og pølser til at smage ens, er mig en gåde. Jeg skrev en mail til hotellet d. 19/12-22, men har endnu ikke modtaget svar (30/12-22) WIFI er en joke, og virker sjældent. Rengøring på værelset er mangelfuld og til tider ikke eksisterende. Hverken børne eller voksen pool var opvarmet, på trods af det fremgår af deres hjemmeside. Der er utrolig meget støj på hotellet, både fra trafik fra vejen på bagsiden, samt personer i tårnene. Eneste positive indtryk, var dog maden og restauranten d. 25/12-22. Kvaliteten på maden var opgraderet en smule, og der var pyntet op med dug og levende lys i restauranten. Jeg er sikker på at servicen var i top da det var RIU der havde hotellet, det er den i hvert fald ikke længere. I de 25-30 år jeg er kommet på Gran Canaria, er dette helt klart den største skuffelse. Og det er helt sikkert at jeg ALDRIG kommer på dette hotel igen!
© Trip Advisor