Bedømmelse af Lopesan Villa Del Conde Resort & Thalasso

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
9,2 ud af 10 baseret på 67 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
9,2 / 10
Rengøring
 
9,1 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
9,0 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
9,1 / 10
Faciliteter
 
9,0 / 10
Mad og drikke
 
8,7 / 10
Værelse/lejlighed
 
9,1 / 10
Service
 
9,1 / 10

Seneste anmeldelse


9 ud af 10

+
Pool området og værelset.
-
Der er mange trapper og nogle områder er lidt svært fremkommelige.

Bekræftet køb : 2020-02-15


10 ud af 10

+
Flot hotel, høj standard, god service
-
Mangler mulighed for kaffe på værelse

Bekræftet køb : 2020-02-15


7 ud af 10

+
Lokation og renlighed
-
Skiltning

Bekræftet køb : 2019-12-28


10 ud af 10

+
Dejlig seng sov som en drøm
-
Varme pool op

Bekræftet køb : 2019-12-14


9 ud af 10

+
Alt var rigtigt godt ; uden at jeg kan komme i tanke om noget der var super godt !
-
Har jeg svært ved lige at kunne pege på !

Bekræftet køb : 2019-11-30


6 ud af 10

+
Lokation Stort rummeligt værelse med Walk in closet Lækker seng Godt badeværelse God udsigt
-
I får det samme som vi har skrevet på tripadvisor: Overall it is a nice hotel, but definitely not a 5 star hotel, with the significant flaws, listed beneath. •Small ants in bathroom and closet •Every plate in the buffet (both morning and evening) is dirty, mostly on the backside, but when stacked the contaminate the frontside. •The vallet left our bags outside unattended eventhough we were told it would be keeped in a room, which we were given the key to. •The housekeeping came in our room 3 days in row, eventhough the "do not disturb" sign was outside the door and we complained about it after the first two days. They kept coming. •Paying for wifi in the room is not to be expected in a 5 star hotel, like paying for water at the evening buffet and paying 5 € extra per roomservice order is absurd.

Bekræftet køb : 2019-11-23


10 ud af 10

+
Det hele var fuldstændig fantastisk, og beliggenheden var perfekt.
-
Det var perfekt, kan ikke sætte en finger på noget der skulle forbedres. (måske længere åbningstid ved poolen så man kunne få en svømmetur ved solnedgangen)

Bekræftet køb : 2019-11-16


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 5/5 Renlighed

88% af gæsterne anbefaler

4575 bedømmelser
Meget godt
 
2965
Godt
 
1045
Middel
 
356
Mindre godt
 
135
Dårligt
 
74

5 nyeste bedømmelser

11-07-2021

Indlæg af Jannepedersen Rødovre, Danmark

Blandet fornøjelse

Har boet på villa conde fra d. 3 til d. 11 juli 2021. Hotellet er 5-stjernet og det forpligter, en forpligtigelse som personalet desværre ikke er i stand til at løfte. Vi boede på et standardværelse, 3 personer; 2 voksne og en dreng på 11 år. Værelset var udemærket. God størrelse med 1 dobbeltseng og en sofa, der blevet slået ud til ekstra seng. Badeværelset var lækkert med bruser og badekar. Der var derudover en mindre terrasse og fint Walk-in closet. Omgivelserne på hotellet er virkelig gode. 6 velfungerende pools til børn og voksne. Vi havde købt halvpension under hele opholdet. Buffeten om morgenen er meget hektisk. Afstand og afspritning bliver ikke overholdt af gæsterne inden de tilgår buffeten. Der er alt for mange kontaktpunkter som alle berører: F. Eks for at få juice. Alle rører ved det samme håndtag. Det var en bedre løsning at hælde juicen op i glas på forhånd. Mad udvalget er lidt kedeligt og kvaliteten i tilberedningen er meget svingende. Vi har spist i aften buffeten 3 gange, her er lidt det samme billede. Vi var heldige at finde noget lækkert. Men vi skulle lede. Vi valgte at spise på det andet restaurant valg på området, hvor det er halvt buffet og halvt Ala varte. Her fik vi de fleste gange lækker mad. Vi havde et par udfordringer under vores ophold. Vi fin stjålet 750 euro og øreringe fra hotelværelset. Hjælpen fra hotellets side var yderst mangelfuld. De antydede flere gange at det intet havde med dem at gøre, trods døren viste tegn på indbrud. Vi har anmeldt tyveriet til politiet, men hotellet var ikke særligt hjælpsomt i forbindelse hermed. Vi måtte selv finde politistationen og ingen fulgte op herpå fra hotellets side. Tilgengæld blev vi bedt om at vente en eftermiddag på hotellet, da politiet ville yderligere kontakt med os. Vi blev bedt herom af hotellet. Vi ventede hele eftermiddagen. Ingen kom. Jeg ringede selv i receptionen og spurgte hvorfor de ikke kom. Svaret fra receptionen var at hotellet havde ringet til politiet, for at undersøge hvornår de kom, men politiet havde ikke taget telefonen. Vi har gjort hotellets personale opmærksom på at sikkerheden på hotellet er mangelfuld, idet porten ud til Strandpromenaden står åben for alle i løbet af dagen. Dette benægter personalet. Efter indbruddet blev vi tilbudt et bedre værelse, som ikke lå på Ground floor. Vi fik et skønt værelse med smuk udsigt. Det var vi glade for og det føltes klart mere sikkert for os. I forbindelse med vores hjemrejse havde vi brug for en coronatest. Jeg kontaktede receptionen torsdag og bad dem bestille tid til test lørdag eftermiddag. Jeg købte 3 tests gennem hotellet for i alt 30 euro, det var en helt fair pris. Da jeg intet havde hørt fra receptionen torsdag aften, kontaktede jeg dem. Personalet informerede om at de havde forsøgt at booke tid. Men hospitalet tog ikke telefonen. Derfor skulle jeg bare gå på hospitalet lørdag kl 11 og så burde jeg let blive testet. Vi stod i kø i 1,5 time og der havde køen rykket sig 1 meter. Køen foran var lang, meget lang. Det ville have taget 3-4 timer at blive testet. Det var ikke den aftale jeg havde købt. Så vi valgte at blive testet et andet sted. Jeg undrer mig over, at hotellet ikke har styr på at test på hospitalet har en voldsom lang ventetid. Det bør receptionen informere om på forhånd, det var åbenbart et velkendt problem blev vi oplyst om af flere gæster. Jeg synes hotellet og faciliteterne er lækre, det er virkelig luksus. Alt er rent og pænt. Der er plads til forbedring på maden, det er ønskeligt med større fokus på hygiejne i buffeten og fokus på at maden i højere grad er veltilberedt. Service fra receptionen er meget mangelfuld. Det er første gang jeg har hørt om at det hverken er muligt at komme i kontakt med politi og hospital. Det giver anledning til, at jeg ikke har tillid til det svar jeg får fra medarbejderne, når de ikke forsøger at kontakte mig og informere mig. Personalet er for passiv i deres tilgang til opgaveløsning og det er virkelig ærgerligt. 5 stjerner forpligter også i forhold til personalets indsats. Vi kunne godt finde på at genbesøge hotellet, men kun hvis der kommer et virkelig godt tilbud. Vi ville ikke vælge at betale fuld pris. Hotellet er 5 stjerner Maden 3 Personalet 2

 
28-02-2020

Indlæg af 257carolinej Aalborg, Danmark

Fantastisk sted

Virkelig fantastisk hotel. Super betænksomme og imødekommende personale hele vejen rundt. Pool området er noget for sig. Køb hel pension med det er pengene værd. Maden er super og varierende hele ugen igennem. Stranden er dog ikke noget særligt. Eneste minus hvis man er til det. Vi kommer igen !

 
02-02-2018

Indlæg af torbend165 Fredericia, Danmark

Imponerende flot feriehotel

Højt serviceniveau og fantastisk morgenbuffet. Meget smukt hotelanlæg med havudsigt. Meloneras er lidt af en stenørken. Man må leje en bil for at se noget mere til øen. Blev modtaget med champagne ved receptionen. Den fysiske udstrækning af hotellet er voldsom. God fri P-kælder.

 
24-12-2017

Indlæg af 210bm2017

Not a hotel but an adventure

Eventyret har 5 stjerner som så mange andre hoteller. Men dette hotel adskiller sig ved at hver stjerne oplyser en kvalitet der overgår de fleste stjerners normale oplysning. Og hver stjerne er en brilliant repræsentant for hotellets mangeartede kvaliteter. Derfor er dette hotel et eventyr.

 
19-02-2017

Indlæg af Jeppe Bøgh A København, Staden Kobenhavn, Denmark

Bedste ferieoplevelse på Gran Canaria

Vi havde en fantastisk uge med 2 vokse, en bedstemor og 1 barn på næsten 4. Hotellet er smukt og hyggeligt og er bygget som en lille bjerglandsby med receptionen som kirken. Gode værelser med fremragende senge og mulighed for babyseng eller opredning til barnet. Lækre badeværelser og håndklæder. Pool områder og øvrige faciliteter i top. Fine aktiviteter med bl.a. Yoga. Restaurenterne er lækre og med god betjening og et rigt udvalg. Halvpension er i den grad pengene værd. Det bedste var den venlige betjening fra alle ansatte, som var meget børnevenlige. Wifi er som flere andre har nævnt meget langsomt. Jeg oplevede det egentligt som meget rart at disconnecte. Mine medrejsende havde roaming som en del af deres telefon abonnementer og jeg tror at wifi vil blive brugt mindre og mindre i takt med at roaming bliver billigere og billigere. Vi kommer helt sikkert tilbage!