Bedømmelse af Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso
Samlet bedømmelse | 8,6 / 10 | |
Rengøring | 9,2 / 10 | |
Er dine forventninger indfriet | 8,2 / 10 | |
Mad og drikke | 8,0 / 10 | |
Værelse/lejlighed | 8,9 / 10 | |
Service | 8,3 / 10 |
Seneste anmeldelse
Gitte,
Riisskov
Bekræftet køb : 2023-11-18
Karina,
Vejle Øst
Bekræftet køb : 2023-11-18
Ervin,
Sæby
Bekræftet køb : 2023-04-01
Jørgen,
Hellerup
Bekræftet køb : 2023-03-18
Jens,
Hedensted
Bekræftet køb : 2023-03-18
Bente,
Skørping
Bekræftet køb : 2023-03-18
Tom,
Farum
Bekræftet køb : 2023-03-04
Jørgen,
Greve
Bekræftet køb : 2023-02-25
Kirsten,
Ølgod
Bekræftet køb : 2023-02-25
Inger,
Sønderborg
Bekræftet køb : 2023-02-25
Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.
Gennemsnitlig bedømmelse
-
Sted
-
Søvnkvalitet
-
Værelser
-
Service
-
Værdi
-
Renlighed
88% af gæsterne anbefaler
Meget godt | 3410 | |
Godt | 1162 | |
Middel | 448 | |
Mindre godt | 169 | |
Dårligt | 99 |
5 nyeste bedømmelser
Fantastisk hotel - alt var perfekt
Helt igennem fantastisk hotel, vi nød vores ferie på dette hotel. Lige fra vi ankom til afrejse var alt i orden, stort skønt lyst værelse, med skøn udsigt ud over haven og havet, lækker pool og have, lækker morgenmad. Et sted vi vil vende tilbage til,
Dejlig uge og vi kommer gerne igen.
Vi har haft en virkelig dejlig uge og nydt ferien på dette smukke sted. Her er tænkt på næsten alt og det er flot lavet og vi har kun en ti ng vi er kede af og det er at når man er golfspiller og står tidligt op så kan det være svært at nå st få morgenmad inden golfrunden. Jeg ville synes at der skulle være en mulighed at få morgenmad fra kl. 06.30 og ikke først kl. 07.00 Vires første teetid var kl. 08.04 - så det er ikke muligt at få morgenmad og nå bussen kl. 07.25 - heldigvis fik vi en pose med med en sandwich frugt og en flaske vand med. Og receptionisten lavede en god kop kaffe til os. Vi fik god mad - aftensmad var buffet og nogle aftner var bedre end andre men vi blev altid mætte vi vil fremhæve Rashid som gør tjener faget stolt, en fornøjelse at blive serviceret af ham og tak for en god uge. Vi kommer gerne igen.
Blandet fornøjelse
Har boet på villa conde fra d. 3 til d. 11 juli 2021. Hotellet er 5-stjernet og det forpligter, en forpligtigelse som personalet desværre ikke er i stand til at løfte. Vi boede på et standardværelse, 3 personer; 2 voksne og en dreng på 11 år. Værelset var udemærket. God størrelse med 1 dobbeltseng og en sofa, der blevet slået ud til ekstra seng. Badeværelset var lækkert med bruser og badekar. Der var derudover en mindre terrasse og fint Walk-in closet. Omgivelserne på hotellet er virkelig gode. 6 velfungerende pools til børn og voksne. Vi havde købt halvpension under hele opholdet. Buffeten om morgenen er meget hektisk. Afstand og afspritning bliver ikke overholdt af gæsterne inden de tilgår buffeten. Der er alt for mange kontaktpunkter som alle berører: F. Eks for at få juice. Alle rører ved det samme håndtag. Det var en bedre løsning at hælde juicen op i glas på forhånd. Mad udvalget er lidt kedeligt og kvaliteten i tilberedningen er meget svingende. Vi har spist i aften buffeten 3 gange, her er lidt det samme billede. Vi var heldige at finde noget lækkert. Men vi skulle lede. Vi valgte at spise på det andet restaurant valg på området, hvor det er halvt buffet og halvt Ala varte. Her fik vi de fleste gange lækker mad. Vi havde et par udfordringer under vores ophold. Vi fin stjålet 750 euro og øreringe fra hotelværelset. Hjælpen fra hotellets side var yderst mangelfuld. De antydede flere gange at det intet havde med dem at gøre, trods døren viste tegn på indbrud. Vi har anmeldt tyveriet til politiet, men hotellet var ikke særligt hjælpsomt i forbindelse hermed. Vi måtte selv finde politistationen og ingen fulgte op herpå fra hotellets side. Tilgengæld blev vi bedt om at vente en eftermiddag på hotellet, da politiet ville yderligere kontakt med os. Vi blev bedt herom af hotellet. Vi ventede hele eftermiddagen. Ingen kom. Jeg ringede selv i receptionen og spurgte hvorfor de ikke kom. Svaret fra receptionen var at hotellet havde ringet til politiet, for at undersøge hvornår de kom, men politiet havde ikke taget telefonen. Vi har gjort hotellets personale opmærksom på at sikkerheden på hotellet er mangelfuld, idet porten ud til Strandpromenaden står åben for alle i løbet af dagen. Dette benægter personalet. Efter indbruddet blev vi tilbudt et bedre værelse, som ikke lå på Ground floor. Vi fik et skønt værelse med smuk udsigt. Det var vi glade for og det føltes klart mere sikkert for os. I forbindelse med vores hjemrejse havde vi brug for en coronatest. Jeg kontaktede receptionen torsdag og bad dem bestille tid til test lørdag eftermiddag. Jeg købte 3 tests gennem hotellet for i alt 30 euro, det var en helt fair pris. Da jeg intet havde hørt fra receptionen torsdag aften, kontaktede jeg dem. Personalet informerede om at de havde forsøgt at booke tid. Men hospitalet tog ikke telefonen. Derfor skulle jeg bare gå på hospitalet lørdag kl 11 og så burde jeg let blive testet. Vi stod i kø i 1,5 time og der havde køen rykket sig 1 meter. Køen foran var lang, meget lang. Det ville have taget 3-4 timer at blive testet. Det var ikke den aftale jeg havde købt. Så vi valgte at blive testet et andet sted. Jeg undrer mig over, at hotellet ikke har styr på at test på hospitalet har en voldsom lang ventetid. Det bør receptionen informere om på forhånd, det var åbenbart et velkendt problem blev vi oplyst om af flere gæster. Jeg synes hotellet og faciliteterne er lækre, det er virkelig luksus. Alt er rent og pænt. Der er plads til forbedring på maden, det er ønskeligt med større fokus på hygiejne i buffeten og fokus på at maden i højere grad er veltilberedt. Service fra receptionen er meget mangelfuld. Det er første gang jeg har hørt om at det hverken er muligt at komme i kontakt med politi og hospital. Det giver anledning til, at jeg ikke har tillid til det svar jeg får fra medarbejderne, når de ikke forsøger at kontakte mig og informere mig. Personalet er for passiv i deres tilgang til opgaveløsning og det er virkelig ærgerligt. 5 stjerner forpligter også i forhold til personalets indsats. Vi kunne godt finde på at genbesøge hotellet, men kun hvis der kommer et virkelig godt tilbud. Vi ville ikke vælge at betale fuld pris. Hotellet er 5 stjerner Maden 3 Personalet 2
Fantastisk sted
Virkelig fantastisk hotel. Super betænksomme og imødekommende personale hele vejen rundt. Pool området er noget for sig. Køb hel pension med det er pengene værd. Maden er super og varierende hele ugen igennem. Stranden er dog ikke noget særligt. Eneste minus hvis man er til det. Vi kommer igen !
Imponerende flot feriehotel
Højt serviceniveau og fantastisk morgenbuffet. Meget smukt hotelanlæg med havudsigt. Meloneras er lidt af en stenørken. Man må leje en bil for at se noget mere til øen. Blev modtaget med champagne ved receptionen. Den fysiske udstrækning af hotellet er voldsom. God fri P-kælder.
© Trip Advisor