Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

90% af gæsterne anbefaler

6434 bedømmelser
Meget godt
 
5012
Godt
 
1090
Middel
 
244
Mindre godt
 
65
Dårligt
 
24

5 nyeste bedømmelser

02-06-2024

af Gittemor63 Aalborg, Danmark

Virkelig fint luksus hotel til prisen.

Virkelig et pænt, rent serviceminded hotel med perfekt placering, og udsigt. Rigtig godt udvalg af mad og restauranter. Virkelig søde og hjælpsomme personaler. Også godt at de tænker på miljø og natur. Virkelig kæmpe anbefaling fra os. Værelset er så fint rengjort hver dag, og de tager hensyn til om man er på tur.

 
08-08-2022

af PernilleLin

Flot hotel og gode oplevelser

Vi har boet på Zilwa i en uge efter at have boet på et andet sted på vestsiden ugen før. Vi kan klart anbefale dette sted. Der er mange områder du kan ‘hænge ud’, smuk udsigt flere steder og super lækkert. De reklamerer ikke så meget for deres ture men vi var på både dykkertur, katamarantur og sunset Cruise. Alle tre ture som virkelig kan anbefales og man sparer de lange køreture i en bil som vi havde på hotellet før. Personalet er meget venligt og der er en lækker juicebar som man hurtigt bliver glad for. :) Underholdning hver aften omkring kl. 21 som typisk er et band der spiller musik frem til 22.30, super godt også og meget chill til de udemærket cocktails. Cocktailene er ikke lige så gode som derhjemme, men bedre end hvad man kunne forvente. 😊 Vi anbefaler klart at man reserverer bord hjemmefra da meget var booket da vi kom, selvom det ligner der er plads til flere.. 🤷‍♀️ Derudover kan man bestille frokost på en ø som er helt fantastisk flot og en intim middag ned til stranden kun for par og klart pengene værd. Virkelig lækkert. 🌴☀️🦞

 
27-02-2020

af Annett K

En perle på Mauritius

Vi er netop kommet hjem efter 10 dage på Mauritius, hvor vi boede 15 mand I aldermen 9-80 år på Zilwa Attitude. Et fantastisk dejligt hotel. Holdt I autentisk stil med simple, velholdte værelser - der passer perfekt ind i deres koncept. Haven var yderst velholdt. Et mindre og overskueligt resort, hvor der var masser af solvogne og ikke kø til noget - heller ikke i buffetrestauranten. Lækkert poolområde, skøn, mindre strandområder, rigtig lækkert mad og søde, smilende og servicemindet personale. Har kun gode ting at sige om hotellet - og vi var alle 15 mand af same opfattelse. Mine varmeste anbefalinger både til hotellet og til Mauritius. Det er paradis på jord.

 
26-03-2016

af 177rikkem København, Danmark

Super skønt hotel

Vi boede 5 nætter på dette skønne hotel. Vi er en familie med to drenge på 3 og 7 år. Hotellet er smukt og velholdt med en flot frodig have. Det ligger lige ned til stranden så det er nemt at skifte mellem strand og pool. Hyggelige hængekøjer på stranden til hyggelæsning for børn og voksne. Børneklubben var rigtig fin. Der var en ægte sejlbåd med aircon som vores børn hyggede sig meget med. Personalet i børneklubben var meget venlige og interesseret i børnene og kunne hurtigt huske deres navne når vi kiggede forbi i løbet af dagen. Deres køkken er også rigtig godt. God buffet der smager af noget. Vi kan anbefale at prøve både den indiske og kinesiske restaurant. Hotellet har også vandaktiviteter som er gratis at bruge. Vi lånte er par kanoer en dag og tog med ud og så koralrev og fisk i glasbunds båden en anden dag. Det var rigtig hyggelige aktiviteter for os alle. Vi kan alt i alt give hotellet vores bedste anbefalinger.

 
24-03-2014

af FoodloverN81 København, Danmark

Ikke for os

Efter at have læst anmeldelser på tripadvisor, var det var med blandede følelser, at vi bookede en uges ferie på Zilwa Attitude Hotel, da der var tale om både gode og dårlige anmeldelser. Vi tænkte dog, at der formentlig var rettet op på de negative ting, som blev påpeget af tidligere gæster. Der er helt sikkert gode ting ved hotellet. Omgivelserne og fællesområderne er helt fantastisk flotte. Værelserne er udmærkede med gode senge og fin plads. Især udsigten fra baren ud over vandet er uvurderlig. Der er desværre også mindre gode ting ved hotellet. Stranden er desværre ikke så god. Vandet er meget grumset, bunden er mudret og der er temmelig mange lavasten (som man ikke kan se på grund af det grumsede vand). Vi oplevede rigtig mange gæster, som fik skåret hul på fødder og ben på stenene- nogle mere alvorligt end andre – og selvom de anbefaler, at man har strandsko på i vandet, kan man stadig risikere at slå sig. Service er et område, hvor der helt klart stadig er plads til forbedring. Rengøring på værelserne skete flere gange først sidst på eftermiddagen. Vi har fuld forståelse for, at stedet stadig er forholdsvist nyt, men det undrede os lidt, at mange af medarbejderne virkede som om, de ikke rigtig har lyst til at arbejde der. Der er enkelte utrolig søde og imødekommende tjenere, og det er synd for dem, at kollegaernes indsats ikke helt matcher deres. Især i hovedrestauranten virker alt kaotisk – der er ikke overblik over de forskellige borde, det virker som om ingen af tjenerne er ansvarlige for et bestemt antal borde og som følge deraf kun gør tingene halvt. F.eks. kommer en person med servietter, en anden med kaffe, en tredje med bestik. Vi oplevede også, at vi gang på gang skulle spørge efter bestik, servietter mv., og at de glemte vores forespørgsler med det samme, de havde forladt bordet. Vi måtte også mange gange svare på de samme spørgsmål fra flere forskellige tjenere. Det vil gavne denne restaurant meget, hvis der kom lidt struktur på tingene. Vi oplevede herudover flere gange, at vores drikkevarer blev taget af bordet imens vi var ved buffeten for at hente mad. Vi fik ikke nye drikkevarer eller en undskyldning med på vejen, da de opdagede fejlen. Til sidst vil vi anbefale, at man overvejer at lave buffeten udendørs frem for det lidt cafeteria-agtige koncept, der er på nuværende tidspunkt. Vi har tidligere besøgt det fantastiske Kanuhura på Maldiverne (og ja det er et luksushotel som prioriterer helt anderledes, og derfor kan man ikke forvente samme niveau), og de gjorde rigtig meget ud af at sætte flotte buffeter op udendørs – ved poolen og på stranden. Vi kan desværre ikke give mere end to stjerner, men vi håber, at de arbejder videre med at rette op på serviceniveauet, som måske bare er et spørgsmål om smag og behag. Vi vælger nok et andet sted, næste gang vi kommer til Mauritius.