Bedømmelse af Tropical Attitude
Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.
Gennemsnitlig bedømmelse
- Sted
- Søvnkvalitet
- Værelser
- Service
- Værdi
- Renlighed
84% af gæsterne anbefaler
2059 bedømmelserMeget godt | 1744 | |
Godt | 244 | |
Middel | 41 | |
Mindre godt | 16 | |
Dårligt | 16 |
5 nyeste bedømmelser
Kommer klart igen
Vi havde booket værelset med privat pool. Hotellet er helt fantastisk og værelset var virkelig ekstravagant. Der er ikke nogen god strand lige ved hotellet, men til gengæld tilbyder de gratis ture til flotte strande. Kan klart anbefales. Vi var der i anledning af rund fødselsdag. Min søster havde taget flag og balloner med, som personalet pyntede op med til morgenmaden. Derudover fik jeg fødselsdagssang af personalet som altid var venlige.
Undgå det her hotel
Vi havde et ophold på 14 dage med all inclusive. Vi valgte hotellet ud fra anmeldelserne og billederne. Det ville vi ønske vi ikke havde gjort. Vi ville øsnke vi vidste hvordan det virkeligt var, for så havde vi ikke valgt stedet. Her kommer en ærlig anmeldelse: Værelserne er meget slidte. Der er vandskader og der er beskidt. Værelserne mangler en grundig rengøring og en opgradering, hvis det skal være som billederne de viser, for billederne er tydeligvis taget da hotellet var nyt. Vær opmærksom på, at på en kendt hotelsøgningsside er der under dette hotels værelsesbeskrivelser, billeder fra en villa, som er meget større og nyere, under et lille værelses opslag og pris. Det ved vi fordi vi har været der. Misvisende. Det første værelse vi boede på havde defekt wifi. Der kom måske 10 forskellige og prøvede at reparere det, så vi blev forstyrret gang på gang, hvor vi var allermest trætte og trængte til at hvile os. Der var tydelig vandskade fra bruseområdet, som var malet over. Vi flyttede værelse og der var et utæt toilet med tydelig vandskade på gulv og væg. Døren var meget utæt og det regnede så meget ind, at det vækkede os om natten. Der var termitter i sengebordet. Der kravlede myrer rundt overalt, også i sengen og der var kakerlakker. Da vi nævnte kakerlakproblemet i receptionen, grinte hun bare af det og sagde, at det må vi leve med når vi er i troperne. Så vi købte selv insektspray, for at mindske kryb der kom ind. Lysene udenfor vores værelse virkede ikke, så der var meget mørkt om aftenen. Vi nævnte det i receptionen og der kom også nogen og spurgte os hvilke lys det drejede sig om, men de kom aldrig til at virke i den tid vi var der. På et tidspunkt var der et værelse der blev tømt og alle møblerne vendt og båret ud. Skadedyr? Maden var ensformig og vi havde flere gange rumlemave. De benytter rester fra buffeen til senere retter eksempelvis til sandwich til frokost dagen efter og man skulle grave i den grønne salat for at undgå de sorte rådne blade. Meget af buffemaden om aftenen var enten hele kyllinger parteret med ben, lam med ben eller fisk i den samme røde sovs. Dertil ris. Andet blev hurtigt taget, da folk tydeligvis længtes efter noget andet end det der var der hver aften. Jeg fik madforgiftning med opkast og voldsomme mavekramper og ekstrem kvalme og kunne ikke spise de sidste 2 dage jeg var der og de første dage efter jeg var rejst derfra. Havde kun spist på hotellet, så det kan kun være der fra. Der kravlede mus rundt mellem benene på os spisende gæster og det samme ved poolbaren. En rengøringsdame så at vi så en mus en aften og hun sagde at den var sød og harmløs. Der kravlede store kakerlakker rundt om aftenen og de flød rundt i poolen. Nogle af kokkene var meget arrogante og stod og ignorerede en når man ville have noget af den mad de stod og stegte. Det samme oplevede vi med en i poolbaren, hvor vi følte vi forstyrrede. Man skal underskrive alle kvitteringer efter hvert måltid og hver gang man har fået en drik i poolbaren eller hentet minibar ingredienser. Hver gang spørger de til værelsesnummer og hver gang skal de undersøge om man har all inclusive og hver gang skal de have ens underskrift. Det kan løses med eksempelvis armbånd eller andet der viser, hvad man har ret til. Tjenerne var venlige og blev tydeligvis oplært korrekt i at betjene gæsterne. Dem i receptionen var også hjælpsomme under de omstændigheder det nu var muligt. Jeg kan læse på reviewsene, at hotellet svarer på anmeldelserne med lovning om forbedrelser, men flere år tilbage er der de samme problematikker der den dag i dag stadig ikke er forbedret. Vi oplevede en forskel i servicen, når vi gav drikkepenge. Det skal jo ikke komme an på mængden af drikkepenge, om man får god service eller ej. Vi kan ikke kende de mange positive anmeldelser og vil på ingen måde anbefale stedet til andre eller selv tage tilbage.
Smukke omgivelser
Skønt hotel på østkysten som er mindre turistet. Servicen er i top, og alle er meget venlige. Der går gratis båd ud til en lille Bounty Ø hver dag, hvor man kan bade og vandre langs kysten. Hotelværelset er pænt og rent, og bygninger er nogenlunde vedligeholdt. Man kan godt bevæge sig ud fra hotellet, men der er ikke fortov! Det betyder at man skal være opmærksom på trafikken som passere forbi med 1/2 meters afstand til gående. Maden er også god og lokalt inspireret, men lidt ensformig efter en uges tid. Og man kan ikke lige gå på restaurant i nærheden… Der er kun et lille antal (meget lokale) butikker. Men smuk natur, der desværre ikke altid er ryddet for affald som ligger overalt.
Flot beliggenhed og meget venligt personale
Tropical Attitude er et rigtig godt hotel. Her er fred og ro og du føler dig godt tilpas. Personalet er utroligt venligt. Nok det bedste personale vi har mødt på vores rejser. Vi havde værelse nr. 5 som ligger øverst. God indretning og fantastisk udsigt. Værelset var rent og pænt, men kunne visse steder godt trænge til nyt maling. Dejlig stor safty box med plads til både mobiler og iPads. Masser af stik til opladning. Ja der er sågar 2 USB stik i det ene natbord. Wi Fi fungere rigtig godt. Vi var på halvpension, men købte lækkert "street food" til frokost fra Street food thrucken ved siden af restauranten. Desværre bruges samme sted som rygeområde. Både morgenmaden og aftensmaden var super lækker og selvom der var meget af det samme fandt vi altid noget forskelligt at spise. Især den kvindelige kok om morgen viste overskud og venlighed så man fik en glad og god start på dagen. Der var altid masser af solsenge at vælge imellem. Her var næsten ingen som lage håndklæder ud tidligt om morgenen. Hotellet har næsten ingen strand og der er masser af klipper i vandet. Dette var vores største skuffelse ved dette hotel. Havde glædet mig til snorkling fra stranden og nogle gode svømmeture. Hvis man går ca. 10 minutter ud af kysten mod nord findes lækker strand og godt badevand. Snorkling kan gøres med hotelles båd ved aftale med "bådhuset" ellers skal der bookes en speciel tur. Hotellet har også 2 daglige afgange til Ile aux cerfs (the Island). kl 9 og 10 og retur 1430 og 1530. Hotelles største styrke er - som tidligere nævnt - deres personale som er helt fantastiske. Den gode mad og så den fred og ro der er over området. Ved afrejse har hotellet en helt fantastisk "Departure Lounge" hvor du kan bade og klæde om. Her er masser af plads til at skifte tøj og pakke det sidste i kufferten.
Glad og tilfreds.
Alt i alt en god oplevelse. Alt var, og blev holdt rent. Personalet var som at have 1000 små husalfer til at passe på sig. Særligt overraskede folkene i køkkenet, som på trods af allinclusive/buffet formåede at gøre hvert måltid interessant. Jeg savnede dog mere mad, som ikke var tilpasset den svage europæiske turist palette.
© Trip Advisor