Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,9 ud af 10 baseret på 32 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,9 / 10
Rengøring
 
9,3 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,4 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,5 / 10
Faciliteter
 
8,3 / 10
Mad og drikke
 
7,9 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,9 / 10
Service
 
9,2 / 10

Seneste anmeldelse


7 ud af 10

+
Beliggenhed
-
Mangler bar og mere varieret morgenmad

Bekræftet køb : 2021-08-29


9 ud af 10

+
Beliggenhed,balkon og udsigt
-
Udcheckning tidspunkt kl 10 når man først bliver hentet kl 20

Bekræftet køb : 2021-08-22


5 ud af 10

+
Personalet og rengøring
-
Bedre senge, de var hårde at ligge på. Møbler, fjerne gulvtæpper. Morgenmad: Stille vogn til brugt service, skraldespand. Bedre og mere varieret morgenmad. Mere indbydende. Deootrum til bagage i lobbyen. Flere liggestole ved poolen. En vagt ved poolen som sørger for at reglerne omkring brug af poolen bliver overhold. Der var meget støj og larm hele dagen, hvor børn har skriget og hoppet i, alt gor længe og højlydt. Der blev spist mad og efterladt affald. Der var lagt håndklæder på både liggestole og cafestole i skyggen af en familie med lille baby, så andre gæster ikke kunne være der. Bad ved poolen skal forbedres, der mangler spejl og bruseforhæng, samt hylder, eller kroge til at hænge tingene på. Kedelig fitness, ikke just motiverende, ingen bruger den. Gæsterne bør orienteres om faciliteterne. Det var nogenlunde. Der bør være liggestole til rådighed til gæsterne ved stranden. Ligesom ved hotel Jadran. En vagt ved stranden, da folk bare ikke overholder afstand. De Læner sig ved ens liggestols ryglæn, samt kommer de lokale efter kl. 17 og ligger på de efterladte liggestole, og betaler ikke for det. Der "reserveres" pladser ved kl. 6.om morgen, så det er ikke i orden.

Bekræftet køb : 2021-08-22


8 ud af 10

+
Beliggenhed og ro
-
I skrev der var restaurant, hvilket var en af grundene til at jeg valgte det. Der var kun morgenmad

Bekræftet køb : 2021-07-04


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 5/5 Renlighed

92% af gæsterne anbefaler

100 bedømmelser
Meget godt
 
71
Godt
 
24
Middel
 
5
Mindre godt
 
0
Dårligt
 
0

5 nyeste bedømmelser

23-08-2021

af 65jasminas

Blandet oplevelse

Udover utrolig venlig personale og høj standard er hygiejne og renlighed, er der ikke noget særligt. Sengene var for hårde at sove på. Møbler og tæppe trænger til udskiftning. Vi blev placeret på 1. Sal med udsigt til et hustag, så Apollo rejse bureau blev kontaktet, men ikke hjælp. Receptionist kom til undsætning, da vi har betalt for havudsigt, og vi fik et andet værelse. Morgenmaden var nogenlunde,og personalet render rundt som sindssyge for at behage gæsterne. Det ville forbedre deres forhold, hvis gæsterne srlv kunne hente bestik, samt hvis der var et bord, hvor gæsterne selv kunne lægge det brugte service. Der var få gæster som overholdt corona restriktioner, resten har ikke engang sprittet hænder inden de benyttede buffet. Svømmebassin skal man helst holde sig væk fra. Der var 2 polske familier med små børn som har indvaderet området omkring bassinet. Vi andre kunne ikke nyde det, da børnene skreg og larmede hele tiden, mens forældrene legede med deres smartphones. Ingen overholdt reglementet. Det var forbudt at lege, hoppe og dykke i bassinet. Folk havde gået ind i vandet direkte fra deres svedige sko. Ingen tog brusebad forinden. Der er overvågning og reception burde holde mere øjne med evt. vagt. En anden familie med lille baby har kastet håndklæder på både liggestole og ved cafestolene, så vi andre ikke kunne være der. Jeg smed håndklæderne væk fra stolene, og blev verbalt overfuset af familiens mormor, for hun har "reserveret" stolene til deres baby, da der var skygge. Man kunne ikke være nogen steder uden hovmodige frækheder. Magen til frækhed skal man lede længe efter. Det var ikke bedre på omkringliggende strand. Liggestole skulle man leje, 50kr stykket, men andre badegæster har indvaderet området omkring, så vi har badet ved hotel Jadran. Deres gæster skal IKKE betale for liggestole og parasol, det er dejlig strand men de lokale invaderer stranden efter kl. 17. og smider sig på de liggestole som gæsterne forlader. Det er diskriminerende over os andre turister som betaler 80kr for en liggestol. Jeg vil aldrig komme igen, medmindre disse forhold bliver forbedret.

 
14-08-2021

af TorbenL221

Varm anbefaling - en af de bedste steder vi overnattede i Kroatien - vi kom faktisk tilbage igen:-)

Fantastisk beliggenhed, vi havde værelse med med både havudsigt og udsigt til bjergene. En fantastisk solnedgang. Overdækket parkering og fantastisk nærværende personale. Varm anbefaling herfra :-) Knap så godt, som ikke er hotellets skyld: At andre gæster "reserverer" solsenge ved poolen med deres håndklæder uden at være der.

 
20-09-2021

af 353bentn Randaberg Municipality, Norge

Croatia??? Go here👍😊

Hvala😊nice room,no 407. Clean,big balcony and nice view . 14 days with excellent service from all. Would like to thank Evelin in the breakfast service especially. Keep up the good work. We would like to recommend this hotel if going to the Makarska riviera. Its perfect placed in middle ot the center,close to bus,taxi,restaurants and beaches. Also easy to visit the neighbour towns Podgora and Makarska either by foot,taxi or bus. We have had a GREAT stay after corona "lock down" was fantastic with two weeks in "freedom" at such a great place. Hvala from Bent and Nina🇩🇰🇧🇻 Dobre dan👋😊

 
01-07-2021

af scout1040 North Carolina

Hotel Laurentum for the Win!

This is the second time I’ve stayed at Hotel Laurentum. Just like my first stay, this past one was excellent. Traveling during Covid has stressful bits but there was no stress here. Corresponding, via email, with the staff about reservations was easy. I arrived earlier than the normal check in time and they allowed me to check right in. The room was spotless and deep cleaned for Covid. Every staff member I came in contact with was kind, helpful and comfortable speaking to me in English. Evelyn was especially great. The breakfast was really good. Coffee, tea, a selection of breads, cheeses, meats, fruit, cereals (hot and cold), juices, yogurt, sausages, bacon and three different kinds of eggs. Everything was fresh and tasty. The grounds of this hotel are beautiful. From the outdoor patio areas, to the flowers, to the pool area…all are very well kept. The pool isn’t big but it’s a good size for cooling off. The lounge chairs are nice and you can get fresh pool towels each day. If you’re traveling with kids this is a good option. The staff is friendly and they have several games that families can borrow. There’s a small bistro at the foot of the hotel that serves solid food. It’s nothing fancy but it’s got good selections and the service is great. Again, Evelyn is really great. You can sit inside or outside. It’s a good people watching spot. You can’t beat the location. There is a bank, pharmacy, market, money exchange and gelato stand within 100 feet. It’s steps from the sea, restaurants, a playground, the marina and a gorgeous promenade. Make sure to get a room with a balcony. It’s worth it! I can’t say enough about both of my experiences at Hotel Laurentum. I will definitely stay again when back in Croatia.

 
12-10-2019

af bluebird20 Bristol, Storbritannien

A lovely hotel with exceptional staff and service

This year we have stayed twice in this wonderfully welcoming hotel, enjoying our early June visit so much that as soon as we got back we rebooked for late September. It may be called a small hotel room-wise but the accommodation they gave us was in no way small and exceeded our expectations both times. Everywhere feels spacious and airy and our pristine sea-view rooms had comfortable beds, immaculate carpeting and gleaming wooden surfaces. Breakfast was very good, more along “full German” lines but having plenty of variety to cater for all tastes. We were impressed by the a la carte evening meals we enjoyed on our second visit, with delicious, well-presented food and very good Croatian wines served at reasonable prices for a hotel of this quality. What we saw of the meals for the half-board option looked superior to those we have experienced in any other Croatian hotel and certainly worth considering at the end of the season when local eateries are closing. The Makarska Riviera is the most scenic of all the areas we have visited in Croatia and the weather in September, although not perhaps so reliable, suited us best. We do return to places, very rarely to a hotel, but staying at the Laurentum this year has been so enjoyable we would return again and again – a lovely hotel with exceptional staff and service, it’s in a class of its own. Many thanks, we have great memories of two brilliant holidays.