Bedømmelse af Radisson Blu Zaffron Resort

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,7 ud af 10 baseret på 23 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,7 / 10
Rengøring
 
8,9 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,4 / 10
Mad og drikke
 
8,0 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,6 / 10
Service
 
8,6 / 10

Seneste anmeldelse


7 ud af 10

+
Mad og drikke.
-
Et mærkeligt værelse med bl.a. et forkert konstrueret badeværelse, så det var umuligt at tage bade uden det hele sejlede. Mistanken bredte sig om problemerne, da hotellet gentagne gange spurgte om vi ville opgradere til et andet værelse mod betaling. Beliggenheden af værelset var heller ikke prangende med tanke på prisen.

Bekræftet køb : 2024-08-17


7 ud af 10

+
Service vedr katamarantur og biludlejning
-
Hotellets politik for brug af solstole blev ikke overholdt og personalet afviste at flytte håndklæder og bøger/magasiner på solstole, som ikke havde været benyttet i flere timer. Der var derfor masser af “reserverede” solstole, samtidigt med at andre gæster måtte sætte sig i caféstole el lign.

Bekræftet køb : 2024-07-27


9 ud af 10

+
Standarden og værelset
-
Servicen og standarden på den private’ strand…. Elendig service dernede og møgbeskidt ..

Bekræftet køb : 2024-06-15


9 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2023-07-22


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Sted
  • 5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 5/5 Renlighed

0% af gæsterne anbefaler

319 bedømmelser
Meget godt
 
245
Godt
 
39
Middel
 
23
Mindre godt
 
4
Dårligt
 
8

5 nyeste bedømmelser

07-09-2024

af jd355 Neuvecelle, Frankrig

Très Bonne Adresse

Bel hôtel, très bien situé à Kamari, bord de mer animé avec bars et restaurants. Excellent accueil de tout le personnel. Chambre propre, suffisamment spacieuse, literie confortable, très bien équipée. Accès piscine direct depuis les chambres, pas suffisamment de transats pour tout le monde ce qui génère certains désagréments. Petit déjeuner varié mais pas forcément fait maison. Plage privée à l’hôtel à 3mns à pieds, transats à disposition. Navette hôtel aéroport disponible au même prix qu’un taxi 25 euros.

 
07-09-2024

af Marta P

Excelentes días en Santorini

Un alojamiento totalnente correspondido a sus estrellas. Desdel primer momento de tu llegada se preocupan de tu bienestar en todos los sentidos. Un equipamiento maravilloso. Estuvimos en una habitación con acceso directo a la piscina que fue maravilloso. Las piscinas sensacionales. Los restaurantes y bar de las piscina todo miy bien. Las cichas de recepcion y todo el perdonal del resort estupendos. Un sitio al que volveria con los ojos cerrados. Cada dia nos ayudaron a organizar actividades…. Fantastica la atención al cliente, bien sitiado a dos minutos del paseo maritimo, muy tranquilo… listos para repetir experiencia.

 
07-09-2024

af Margarita D

Una bellissima esperienza!

È stata un'esperienza unica. Avevamo prenotato una camera semplice e ci hanno spostato in una camera premium con piscina privata. L'intero posto era sempre pulito e il personale molto gentile e sempre disponibile a servire! Verremo sicuramente e resteremo di nuovo qui!

 
06-09-2024

af Μαρίνα Κ

Un séjour magnifique !!!!!!!!!!!

Mon séjour était magnifique et désormais je voudrais séjourner dans votre hôtel les étés prochains!!!!!!!! Je voudrais mentionner que Madame Marie Gkiati était très polie et elle était disposée de me servir et de me trouver des solutions à toutes mes hésitations!!!!!!! Marie Gkiati connaît parfaitement le français et elle connaît parfaitement son poste de travail !!!!!!!!! Merci beaucoup !!!!!!!!!!!

 
30-08-2024

af sonix25 Cagliari, Italien

Magnifica esperienza

La struttura è moderna, bellissima e lussuosa. Il personale assolutamente qualificato, sempre gentile, disponibile e sorridente. A partire dagli addetti alla reception (Margherita in particolare), passando per il personale del ristorante fino a quello dedicato ai servizi in camera. Se proprio si dovesse individuare un elemento di miglioramento, manca una postazione pc per i clienti dell’hotel (es. per effettuare il check in). Ma, in generale, tutto eccellente.