Bedømmelse af Porto Plomari
Samlet bedømmelse | 9,3 / 10 | |
Rengøring | 9,6 / 10 | |
Er dine forventninger indfriet | 9,1 / 10 | |
Mad og drikke | 7,7 / 10 | |
Værelse/lejlighed | 9,3 / 10 | |
Service | 8,8 / 10 |
Seneste anmeldelse
inger,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-15
Tomm,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-15
johnny,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-08
Ole,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-08
Carsten,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-08
Michelle,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-08
Jan,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-01
Kim,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-01
Kenneth,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-01
Pia,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-09-01
Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.
Gennemsnitlig bedømmelse
- Sted
- Søvnkvalitet
- Værelser
- Service
- Værdi
- Renlighed
0% af gæsterne anbefaler
58 bedømmelserMeget godt | 37 | |
Godt | 14 | |
Middel | 5 | |
Mindre godt | 1 | |
Dårligt | 1 |
5 nyeste bedømmelser
Fint men stille
Skønt område, nyt og lækkert. Ikke særlig mange aktiviteter, meget stille. MEN indtjekningen er helt på månen, vi ventede over 2,5 time på værelset, og når man flyver før kl 6 om morgenen vil man bare have sit værelse ved ankomst. Ikke værdigt for 5 stjerner.
Sløv og uengageret personale…
Tjooo, altså… uge 42 er sidste uge i sæsonen på Porto plomari. Måske de sku være stoppet et par uger før. Mage til sløvt og uengageret personale har jeg ikke oplevet siden Østblokken eksisterede. Til gengæld er det et super dejligt hotel, som ligger smukt, men osse dødssygt. Gåturen til plomari på ca. 1,5 km foregår ad en befærdet smal vej - og for enden møder man plomari som er pænt smadret og det som Apollo kalder “autentisk”. UNDGÅ at spise fisk og skaldyr udenfor højsæsonen - prøvede ihærdigt et par gange, gør det aldrigaldrig igen - alt var hevet op af en fryser og tilberedt til usmagelighed! Hotellet ku godt have en lille kiosk, så man ikke behøvede at bevæge sig ud på den smalle befærdede vej for at købe en pose nødder. Morgenmaden var en 4,5 ud af 10 - tørt brød, underkrydderede varme retter, ingen variation, dårlig kaffe - på den anden side var frokosten for dyr og for kedelig. Ingen tvivl om at de prøver på Porto plomari - det er bare somom der mangler en voksen til at tage styring, stilling og til liiiige skrue op for kvaliteten.
Dårlig indcheckning og udcheckning på hotellet
Ankomst Efter en lang tid undervejs fra kl 03.15 ankom vi til hotellet ca kl 12.00 græsk tid. Dog kunne ingen nye gæster få udleveret nøglekort før kl 14.30 (tidligst). Med den kø det skabte fik vi først vores værelse noget senere. Vi står/sidder altså i varmen uden adgang til skiftetøj eller håndklæder efter altså 12-13 timers rejse. Det er uhørt ringe at Apollo som har hotellet (nok alle gæster er Apollo gæster og nøglekortet bærer Apollos navn) ikke kan påvirke hotellet til succesiv udlevering af nøglekort i en rækkefølge der følger når værelserne bliver klar. Vi havde "fornøjelsen" af at se udskiftning af gæster søndagen efter vores ankomst - vi havde 14 dage. Stort set alle værelser i blok B og C var klar til nye gæster inden kl 12.00, formentlig også andre bygninger. Så med lidt smidighed fra hotellet eller lidt krav fra Apollo burde det være muligt at finde en praktisk løsning på den problematik så nye gæster ikke unødigt skal være på farten i så mange timer. Hele første dag er jo på den måde spild. Afrejse. Afrejsen fra hotellet om at skulle forlade vores værelser kl 06.30 hører heller ingen steder hjemme når tiden skal bruges i lufthavnen. Vi kørte fra hotellet kl 07.15 og var i lufthavnen kl 08.15. Altså små 3 timer før afgang. Også her kunne 1 time mere til en rolig morgenmad eller tid på værelset være rart. Min poiente er mest at Apollo gør noget ved disse processer og sætter kunden/gæsten i centrum.
Super lækkert hotel og med en enkelt dråbe malurt i bægeret til Apollo.
ALT var virkelig godt og flot på dette hotel. Tydeligt at se at det stadig er et nyt hotel. (Åbnede i 2021) Og når ejeren af hotellet selv vælger at bo det, så fordre det for at det er godt. Hvis der skal en enkelt dråbe malurt eller to i bægeret, så er det, at når man bevidst bruger tid sammen med en Apollo medarb for at sikre sig den type værelse man ønsker sig (værelse i to etager med delvis havudsigt), så forventer jeg også at den information bliver givet videre. Vi fik IKKE et værelse som ønsket og betalt for. Ikke godt nok Apollo. Da jeg talte med hotelchefen (ikke at forveksle med ejeren) så blev det også nævnt, at det er her de får de fleste henvendelser fra sure gæster. “Apollo snyder på vægtskålen og oversælger ek.vis en havudsigt der ikke er der”. Så ud over dette og det faktum at sæderne i bussen vi blev hentet i, mere end manglede polstring og at det er ærgerligt, at Apollo ligger to dagsturer samme ugedag (onsdag) som vi gerne vil have været på, så er det et meget lækkert og pænt hotel. Bestil bestil bestil….og blot vær obs på, at I nu også får det værelse I har betalt for. /Dennis
Fantastisk flot hotel.
Fantastisk flot hotel med den fineste beliggenhed. Dejlige rummelige værelser som er smagfuldt indrettet. Vi fik et værelse med terrasse og havudsigt som lå lige ud til vandet. Flot pool - som vi dog kun benyttede en enkelt gang. Vi foretrak havet. Godt udvalg til morgenmad. Dog ærgerligt man ikke kunne spise i rest. om aftenen medmindre man havde halfboard eller skulle betale 28 € pr. Pers. for buffet. Plomari by er skøn, autentisk og hyggelig og der er masser af gode små rest. Vi tog en taxa dertil til 5 €. Sødt og venligt personale alle steder på hotellet.
© Trip Advisor