Bedømmelse af Michelangelo Resort & Spa

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
7,9 ud af 10 baseret på 21 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
7,9 / 10
Rengøring
 
8,1 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
7,4 / 10
Mad og drikke
 
7,6 / 10
Værelse/lejlighed
 
7,6 / 10
Service
 
7,7 / 10

Seneste anmeldelse


9 ud af 10

+
Det bedste var poolområdet
-

Bekræftet køb : 2023-08-19


4 ud af 10

+
Vanskeligt at sige - alt for mange mennesker boede på hotellet i forhold til faciliteterne udenfor. Alle pool senge blev reserveret meget tidligt, og som stor familie umuligt at finde en plads sammen.
-
Personalet var ikke alerte og opmærksomme på kunderne - vanskeligt at opnå kontakt. Faciliteterne ikke tilstrækkelige. Alt for mange mennesker til pools. Ingen dedikerede svømmeområder til motionister.

Bekræftet køb : 2023-07-29


3 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2023-07-29


9 ud af 10

+
Det var selve beliggenheden ved vandet
-

Bekræftet køb : 2023-07-15


7 ud af 10

+
Værelset, poolen, udsigten og de ansatte i restauranten.
-
Maden til aften. Den ekstra opredning havde ikke nogen madras og hård som en sten. Det kan man ikke byde nogen at sove på.

Bekræftet køb : 2023-06-03


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

89% af gæsterne anbefaler

4683 bedømmelser
Meget godt
 
3431
Godt
 
870
Middel
 
260
Mindre godt
 
83
Dårligt
 
39

5 nyeste bedømmelser

16-10-2018

af ZaraTaulbjerg Kruså, Danmark

Fantastisk udsigt og god service

Det er en af mine ynglings steder på Kos. God service, lækker mad og fantastisk udsigt! Jeg har været her flere gange og det er godt hver gang. Det er en meget rolig og hyggelig stemning og man føler sig altid velkommen.

 
25-09-2018

af Anna A

Dejlig ferie

Amazing hotel with the best view and staffs. Fantastisk service og de bedste medarbejder der er super søde og hjælpsomme. Helt klart anbefales. Ved Infinity poolen som er det BEDSTE pool har du bare et helt fantastisk pool bar med de sødeste og bedste medarbejder. Hvis du/I skal på ferie så vil vi helt klart anbefale det sted. Nikos og hans søde kollegaer er altid klar til at give dig det bedste service med smil på Læben. Mange tak for en fantastisk oplevelse. 5 STAR********❤️😎

 
06-06-2018

af jjhj88 Slagelse, Danmark

Fantastisk hotel!

Hold nu op for en fed uge vi har haft på Kos! Og ikke mindst på Michelangelo Resort og Spa! Gæstfriheden har været helt i top fra vi ankom til vi skulle afsted igen! Mens man checker ind, så får man tilbudt velkomstdrinks, en kølig klud til lige at vaske hænder i, og når man ligger og tager sol ved poolen, så kommer de og tilbyder frisk frugt. Vi valgte ikke allinclusive, men kun halvpension. Det er vi glade for nu. Maden hernede er så billig, og kan ikke svare sig med all inclusive hvis du også gerne vil rundt at se øen. I den forbindelse lejede vi en lille bil via en udlejer der holdt til på hotellet til en lav pris. Også her var ekspedienten venlig og imødekommende. Det har været en super uge! Kan varmt anbefales!!! *****

 
24-09-2015

af jojega Hjørring, Danmark

Fantastisk hotel

Fantastisk ferie juli 2015. Dog var vi ikke imponerede over servicen i poolbaren og al a carte restauranten. Men personalet i strandbaren, main bar og main restaurant var fantastiske venlige, hurtige og i mødekommende. Alt i alt en god ferie.

 
05-09-2013

af Marie K København, Danmark

Fuldstændig fantastisk placering ud mod havet!

Vi (et yngre par) havde en uges ferie på dette hotel i slutningen af August 2013 og vi var ikke skuffede. Hotellet generelt: Hotellet er et større områder, der ligger på en klippeside ud mod havet. Hotellet er meget smagfuldt indrettet hele vejen igennem. Billederne på hjemmesiden lever op til virkeligheden. Vi havde internet-adgang de fleste steder på hotellet (gratis)– dog af lidt svingende karakter. Der er på hotellet et lille mini-marked, men der fås alligevel lidt af det hele. Derudover er der en spa, fitness og en smykke-butik. Personalet er meget service-mindet overalt og smilende. Vi oplevede kun, at der overalt på hotellet var fint rent, selv på toiletterne ved poolen, som ellers kan være et sted der hurtigt bliver lidt vådt og ulækkert. Der er privat strand (rollesten) med solsenge og parasoller. Værelset: Vi havde booket et værelse med havudsigt og det fik vi i stor stil – fantastisk! Der var en altan med møbler, en altan der var fint afskærmet fra naboerne. Fin seng, med lækkert sengetøj, 2 typer hovedpuder pr. person, fladskærm, internet (Der dog desværre var meget svingende på værelset), en masse god skabs/skuffe plads, 2 x kuffert ”holdere”, køleskab, the/kaffe-udstyr, bruser/badekar (Selve brusehovedet var dog noget slidt), 1xvask, stort spejl, flere håndklæder i forskellig str., føntørre (ikke super kraftig), en masse badeartikler mm. Der var AC på værelset der kunne styres med fjernbetjening, hvilket er praktisk når man nu har lagt sig i sengen. Der var flere kanaler, men desværre kun én engelsk. Meget stilfuld, moderne og lys indretning. Vi oplevede kun lidt støj, hvis vi havde åbent badeværelsesvindue, fordi ellers var værelset fint lydisoleret. Vores værelse blev gjort rent dagligt og det kunne vi ikke sætte en finger på. Pool-området: Trods der var mange gæster på hotellet, havde vi ikke problemer med, at få en sol-seng ved den store fantastiske pool. Det var ikke fordi der var 20 ledige senge, men der var løbende udskiftning af gæsterne på solsengene og ledige senge. Den enorme pool er helt fantastisk i samspil med havet. Pool-baren har div. frokost-retter, dog primært usundt med pomfritter, lyst brød, burgere osv. – men det var fint, så længe man ikke forventer en sund salat. Der var div. drinks, kolde/varme drikke mm. på pool-bar kortet. Personalet i pool-baren var opmærksomme, hurtige og altid smilende. Stor ros til dem! Pool-området var med internet-adgang og det fungerede fint, faktisk var det der nettet var mest stabilt. Mad: Vi havde kun valgt morgenmad med på hotellet, men spiste 2xaftensmad/1xfrokost i al a carte restauranten. Morgenbuffet: Der er alt hvad hjertet begærer på buffet’en; frisk frugt, yoghurt, div. morgenmads-produkter, varme retter (Pandekager, vafler, æg i flere varianter, kartofler, pølser mm.), div. brød, pålæg, kager, salater, grønsager, ost i flere varianter og ikke mindst friskpresset appelsinjuice. Buffet’en fremstod velholdt og ren. Al a carte: Aften måltid – vi prøvede 4 forskellige retter og vi var meget tilfreds med hver af de 4 hovedretter og desserter. Frokost – vi bestilte pizza en dag til frokost, men fik desværre 2 stk. der ikke var bagt. Vi sendte dem retur til køkkenet, men de kom desværre tilbage igen i samme stand, uden der blev vist interesse for, om det var bedre. Vi spiste et par stykker, men droppede det så helt. Det var spild af penge. Men denne enkelt dårlige oplevelse, overskygger ikke helt al a carte oplevelsen – det havde bare været bedre hvis vi ikke havde fået de pizza’er. Området omkring hotellet: Hvis man vil bo midt i en by, så skal man ikke bo her. Hotellet ligger øde, kun med en cafe og et andet hotel som nabo, MEN der går en bus (offentlig) direkte udenfor hotellet og ind til Kos by, centrum. Den tur koster kun 1,5 € pr. pers./vej, og disse billetter kan købes i min-markedet på hotellet, hvilket kan anbefales, da det er samme pris som i bussen, også er man klar når den ankommer. Når man kører retur fra byen til hotellet, da kommer man kun med i bussen, hvis man har købt billet før man stiger ombord på bussen (Der er lille billetsalg ved stoppestedet i Kos by, men vi købte bare til begge vejen på hotellet fra starten) Turen i bus tager kun ml. 10-15 min. Vi tænkte ikke over, at vi boede udenfor byen, da det netop var så let og billigt at tage derind. Man kan i mini-markedet for udleveret en busplan, og det er derfor let, at hoppe på en afgang der passer en, da der kører en bus ca. hver 15-30 min. (Sidste afgang fra Kos by til hotellet er kl. 01.00) Hvis vi skal være rigtig kritiske og samle de ting der kan forbedres, så er det følgende: - Udskift brusehovedet/brusestativet, meget slidt på værelse 1813. - Prøv at gøre jeres internet mere stabilt – især på værelset. - Sørg for at bage jeres pizza’er godt nok. - Få lidt sunde alternativer på Pool-barens menukort. - Få en eller to flere engelske kanaler på tv’et. - Vi ønskede sen udtjekning og var lidt ked af, at vi kun kunne få dette bekræftet efter kl. 20 dagen før afrejse. - Vi sendte en mail med et par spørgsmål ca. en uge før vi ankom, vi har aldrig fået et svar – men nu er det jo lidt sent ☺ Ovenstående skal dog ikke overskygge vores helhedsindtryk, fordi alt i alt havde vi en rigtig dejlig ferie, på et dejligt hotel – tak for det!