Efter rejsen
Vi ser det som vores største opgave at sikre jer den bedst mulige ferie. En vellykket hjemkomst er med til at bevare de gode minder. Find mere information herunder:
Flyforsinkelser
Her finder du aktuelle forsinkelsesbeviser i pdf-format. Download beviset, som vedrører din rejse og udskriv. Dokumenterne åbner som pdf i nyt vindue.
For at læse, downloade og udskrive pdf-filer kræver det, at du har programmet Adobe Reader installeret på din computer. Programmet er gratis og kan hentes her. Download Adobe Reader »/
Lost & found
Glemte sager på rejsemålene
Hvis du er på rejsemålet og har glemt noget i transferbussen, skal du hurtigst muligt kontakte vore rejseledere, som vil hjælpe dig med at eftersøge det glemte.
Hvis du efter hjemkomst til Danmark opdager, at du har glemt noget på rejsemålet eller på flyet, så henviser vi dig til vores samarbejdspartner, Lost & Found International (link https:// https://loytotavara.net/index.php?kieli=6 ). De vil hjælpe dig med at efterlyse det, du har glemt, og de eftersender eventuelt fundet hittegods.
Du betaler fragt og administrationsomkostninger. Dette koster fra kr. 500,-, afhængigt af hvad der skal sendes, og hvor det skal sendes fra/til.
Du vil ikke modtage en bekræftelsesmail fra Lost & Found International, når du har indsendt efterlysningsskemaet. Du får kun en tilbagemelding, hvis det efterlyste bliver fundet.
Hvis du har brug for at kontakte Lost & Found International i forbindelse med en igangværende sag, kan du skrive til dem på mail: denmark@lostfound.help
Du kan læse vilkårene samt udfylde et efterlysningsskema her: https://loytotavara.net/en/
Glemte sager på flyet eller i lufthavnen
Hvis du har glemt noget på flyet eller i lufthavnen kan du også kontakte hittegodskontoret i den lufthavn, som du er rejst fra.
Reklamationer
Selvom vi gør alt for, at din ferie skal blive perfekt, kan der ske fejl. Opstår der problemer er det derfor vigtigt, at du straks kontakter vores rejseledere, så vi kan få løst dem med det samme. Hvis vores rejseledere ikke bliver gjort bekendt med eventuelle kritikpunkter, så har de ingen chance for at afhjælpe problemerne.
Reklamationer, der således ikke har været forelagt på rejsemålet, behandles normalt ikke efter hjemkomst. Såfremt manglen ikke udbedres på rejsemålet, kan skriftlig reklamation indsendes til Apollo senest 4 uger efter hjemkomst.
Du kan enten vælge at sende en formular direkte til vores kundeservice (se nedenfor), eller du kan skrive et brev til vores kundeservice.
Alle reklamationer bliver besvaret på dansk eller svensk.
Adresse:
Apollo
Lersø Parkallé 112
2100 København Ø
Att.: Kundeservice
(Håndskrevne reklamationer bedes skrevet med blokbogstaver.)
Billeje
Gælder din reklamation billeje, som er bestilt gennem vores samarbejdspartner CarTrawler, skal alle henvendelser rettes direkte hertil.
Ved eventuelle spørgsmål ifbm. din billeje-booking kan de også kontaktes telefonisk på tlf. 43310406.
Sygdom, skade eller indbrud
Såfremt din henvendelse omhandler sygdom, skade eller indbrud, henviser vi til eget forsikringsselskab. Bestilte du en rejseforsikring sammen med din rejse, er du forsikret hos Gouda Rejseforsikring. Dem når du på telefonnummer 88 20 88 20. For nærmere information og download af skadeblanketter: https://www.gouda.dk/privat/anmeld-skade.