Bedømmelse af Sheraton Jumeirah Beach Resort
Samlet bedømmelse | 8,6 / 10 | |
Rengøring | 9,2 / 10 | |
Korrekt online beskrivelse | 8,0 / 10 | |
Er dine forventninger indfriet | 8,9 / 10 | |
Faciliteter | 8,0 / 10 | |
Mad og drikke | 7,8 / 10 | |
Værelse/lejlighed | 8,4 / 10 | |
Service | 9,3 / 10 |
Seneste anmeldelse
Janne,
Middelfart
Bekræftet køb : 2023-03-13
Gitte,
Aalborg
Bekræftet køb : 2022-12-28
Steffen,
Østermarie
Bekræftet køb : 2022-11-12
Lars,
Herlev
Bekræftet køb : 2022-11-07
Steffen,
Østermarie
Bekræftet køb : 2022-03-30
Frank,
Bekræftet køb : 2022-03-27
Frank,
Bekræftet køb : 2022-03-27
Pernille,
Charlottenlund
Bekræftet køb : 2022-03-06
leif,
Bekræftet køb : 2022-01-16
Ann-Britt,
Herning
Bekræftet køb : 2021-10-24
Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.
Gennemsnitlig bedømmelse
-
Sted
-
Søvnkvalitet
-
Værelser
-
Service
-
Værdi
-
Renlighed
80% af gæsterne anbefaler
Meget godt | 1875 | |
Godt | 907 | |
Middel | 311 | |
Mindre godt | 153 | |
Dårligt | 120 |
5 nyeste bedømmelser
Bade /afslapning
Fantastisk hotel med fantastisk service! Altid smilende og hjælpsomme medarbejder. Prageah og José maria var specielt hjælpsomme og smilende. Lækkert mad både morgen, middag og aften, med tre forskellige valgmuligheder (buffeten er fantastisk). Poolen er dejlig stor, med masser af muligheder af mad og drikke. Det betryggende med sikkerhedsvagter døgnet rundt.
Super oplevelse fra et hotel med dedicerede medarbejdere
Det var en super oplevelse hver dag at møde medarbejdere I restauranten, ved poolen, I receptionen eller på stranden - altid imødekommende og indstillet på at give gæsterne den bedste service. Derudover var menuer meget alsidigt sammensat og yderst velsmagende. Størrelsen på hotellet er også værd at fremhæve - det giver en god og rolig atmosfære
Skøn palmehave
Hotellets størrelse er helt perfekt , det er nemlig ikke så stort i forhold til dem rundt omkring som er meget højere og størrere , det gør at man ikke bruger unødig tid til at komme ned til restauranten , stranden mm , personligt gider jeg ikke kæmpestore hoteller . Vi havde ikke altan ,tror ikke der var altaner på mange af værelserne , men til gengæld var der store vinduer ,så udsigten ud over vandet, palmeøen mm var smuk Værelserne var standard,rummelige nok ,god skabsplads , ikke så moderne møbler,men de passede til hotellet , det er jo heller ikke nybygget, Lænestolen ved vinduet blev min favoritplads ,den er bare blød og god at sidde i . Haven og de grønne omgivelser helt ned til vandet opvejer at der ikke er balkon , der er masser af siddepladser allevegne , masser af fugleliv og hygge , , og der er til at komme til pga at det er et lille hotel . Lægger lige ud til the walk , kaffebar lige rundt om hjørnet , så man lige kan ha en stor latte med op på værelset ,når man kommer hjem fra eventuelle restaurantbesøg og div ture, der er elkedel og pulverkaffe på værelse ,hvis man kan Lide dette . Der er rygerværelser på hotellet osse hvis man er ryger , vi fik et da vi opgraderede til havudsigt ,eneste ledige var et rygerværelse , ok for mig . Anbefaler dette hotel især ,hvis man er til grønne omgivelser,og ikke gider de helt store hoteller , der er en vis charme i det.
bedste ferie ever!!!
Jeg rejste til dubai i efterårsferien med min farmor og farfar. Dette hotel var helt fantastisk, det eneste lille minus var at de byggede inde ved siden af, men de bygger jo overalt i Dubai. Stranden var fantastisk og hotellet lå ud til en hyggelig "gå gade". Kan kun anbefale dette hotel med glæde!
Worst Customer Experience, Disrespectful staff
Worst experience I’ve ever faced in terms of customer service on 31st March. Just finished iftar dinner and stepped out to collect the car from the valet. The guys requested for the tag which we gave to them and after collecting, just walked away. After about 15 minutes the two valet attendants show up saying they have not received any tag from us and will not hand the car to us unless the tag was provided. I nicely asked him to check all his tags to make sure there’s no mix up and he blatantly refused that he’s not checking. The duty manager Bilal showed up after hearing the fuzz going on outside and once I explained everything to him he went through the tags and found ours right there! These two guys were still insistent on the fact that they didn’t receive our tag despite it being found in their valet box. Dear Sheraton JBR, it’s a shame that even if your staff are not well trained, they would even disrespect their own duty manager.
© Trip Advisor