Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
7,8 ud af 10 baseret på 72 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
7,8 / 10
Rengøring
 
8,3 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
7,3 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
7,0 / 10
Faciliteter
 
7,5 / 10
Mad og drikke
 
6,6 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,4 / 10
Service
 
7,8 / 10

Seneste anmeldelse


6 ud af 10

+
Pænt hotel med gode faciliteter
-
Værelset var ikke optimalt med en opredning - der var ikke redt op da vi kom og vi måtte selv flytte rundt på møblerne for at få plads til en ekstra seng. Der var ikke nok bemanding på, så vi måtte noglegange vente længe på vores bestillinger.

Bekræftet køb : 2022-04-17


8 ud af 10

+
Beliggenheden på stranden og udsigten fra vores værelse. Flot hotel. Mange søde ansatte.
-
Det er et 5-stjernet hotel, men standarden er ikke derefter! Maden er kedelig, der bliver ikke fyldt mad, tallerkner, skåle, og bestik op. Og de er ikke hurtige til at rydde af bordene. Derudover er der for meget skrald ved stranden som ingen (udover turisterne) fjerner. Man skal stå op før Fanden får sko på, for at ligge håndklæder på liggestolene, så man er sikret en plads. På stranden er der meget larm fra nabohotellets aircondition.

Bekræftet køb : 2022-04-13


10 ud af 10

+
Alt var super
-

Bekræftet køb : 2022-04-13


7 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2022-03-20


8 ud af 10

+
Beliggende med egen strand i rolige omgivelser
-

Bekræftet køb : 2022-03-13


10 ud af 10

+
Morgenmads buffet’en
-

Bekræftet køb : 2022-03-06


10 ud af 10

+
Alt var tip top
-

Bekræftet køb : 2022-02-23


1 ud af 10

+
Beliggenheden
-
Der skal tages hensyn til gæsterne

Bekræftet køb : 2022-01-30


10 ud af 10

+
Meget høj service og venligt personale
-
Wi-fi bedre dækning, havde ofte ikke noget på stranden

Bekræftet køb : 2022-01-19


10 ud af 10

+
Beliggenheden, serviceniveauet og selve hotellet var bare imponerende.
-

Bekræftet køb : 2022-01-16


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

0% af gæsterne anbefaler

2785 bedømmelser
Meget godt
 
1915
Godt
 
513
Middel
 
193
Mindre godt
 
80
Dårligt
 
84

5 nyeste bedømmelser

15-01-2022

af heidif134

Bedre hotel fåes ikke

Har haft den dejligste ferie på dette Hotel med den bedste service især vores tjener Prabhu, han er helt unik 😊 han giver den bedste service. Dejligt vejr hele igen og dejlige drinks 😊 Prabhu har virkelig gjort vores ferie helt fantastisk.

 
24-02-2020

af 216akselc Allerød, Danmark

Klasse og service i topklasse

Alt er på plads og service fra det øjeblik vi ankom, kunne bestille mad selvom vi var der kl 02 da vi jo var “snydt” for aftensmad. Apollo skriver morgen/aftensmad, vi fik valget og kunne bare vælge frokost istedet for aftensmad/morgenmad, super fint. Rent og lækket samt knap så dyrt for drikkevare som i selve Dubai.

 
29-10-2019

af ppdahl Grindsted, Danmark

Fedt hotel

Super lækkert hotel og fremragende morgenmad, dog er drikkevarer bare alt for dyrt. Lækre værelser med super udsigt, meget hjælpsomt personale i reception til diverse bestillinger mm. tak til dem alle bla. Ramy

 
06-10-2019

af Ruizimanp København, Danmark

Fantastisk Hotel

Det er 1 gang jeg besøger Fairmont Ajman og jeg kommer helt sikket tilbage. Flot hotel med store værelser, gode senge og rengøring er i top( tak til Hafiz og Farhan for dette). Personalet på hoteller er fuldstændig fantastiske og så servicemindet., og det er over det hele i restauranten, på stranden eller i receptionen., og dette har gjørt at min ferie har været helt fantastisk! Tak for det. Jeg kan klart anbefales Fairmont Ajman., selvom jeg rejser tit,der er meget sjældent har boet på en hotel hvor jeg har følt mig så velkom og tilpas.

 
04-07-2019

af 312hellep Køge, Danmark

Bedste hotel i Ajman

Det er 2. Gang vi besøger Fairmont Ajman, og kommer helt sikkert tilbage næste år... alle er super søde og maden er fantastisk.. Dog havde vi en ubehagelig oplevelse da vi skulle derfra i morges.. Receptionen får fat i en taxi, og en fra personalet siger 3 gange, at vi skal til lufthavnen til taxa manden, som åbenbart ikke forstår.. allerede der burde personalet, ha taget os ud af taxaen og finde en anden.. Det ender med vi kører rund i over en time og til sidste beder vi ham stoppe på motorvejen hvor vi får fat i ny taxa, meget ubehaligelig oplevelse... Jeg ville blive glad hvis i kunne oplyse hvilke taxa selskab vi kørte med, da vi meget gerne vil klage over denne ubehagelige tur som vi endte med at betale 100 dirham for... Men selve holtellet og personalet er bare i top... Mvh Helle Pedersen