Bedømmelse af St James's

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,8 ud af 10 baseret på 325 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,8 / 10
Rengøring
 
8,1 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,9 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,9 / 10
Faciliteter
 
8,4 / 10
Mad og drikke
 
7,9 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,6 / 10
Service
 
9,0 / 10

Seneste anmeldelse


7 ud af 10

+
Det låg ned til vandet, dejligt pool område.
-
Morgenmaden

Bekræftet køb : 2019-10-06


8 ud af 10

+
Vi elsker stedet og vi kommer igen
-

Bekræftet køb : 2019-09-29


10 ud af 10

+
Rent og velholdt
-
Ingen

Bekræftet køb : 2019-09-29


9 ud af 10

+
ligger ved havet
-

Bekræftet køb : 2019-09-29


10 ud af 10

+
Personalets venlighed og hotellets placering
-

Bekræftet køb : 2019-09-29


10 ud af 10

+
Udsigten og beliggenheden
-

Bekræftet køb : 2019-09-15


9 ud af 10

+
Beliggenhed
-
Bruseforhæng

Bekræftet køb : 2019-09-08


10 ud af 10

+
Nye Rep. Lejligheder.
-

Bekræftet køb : 2019-09-01


10 ud af 10

+
Beliggenhed, sød og imødekommende værtspar og personale iøvrigt. Dejlig ren pool, og tilpas lillehotel
-
Spisebord tilbage istedet bordplade, hvor man kigger lige ind i væggen

Bekræftet køb : 2019-09-01


9 ud af 10

+
efter 15 år på samme hotel - det siger vel ALT. dejligt at komme til og et fantastisk personale, ejer m.m.
-

Bekræftet køb : 2019-09-01


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 3,5/5 Søvnkvalitet
  • 3,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4/5 Renlighed

75% af gæsterne anbefaler

107 bedømmelser
Meget godt
 
51
Godt
 
39
Middel
 
15
Mindre godt
 
1
Dårligt
 
1

5 nyeste bedømmelser

29-08-2020

Indlæg af LoneM1307 Ishøj, Danmark

Super lækkert, hyggeligt lille hotel

Lige fra ankomsten får man indtrykket af et hotel hvor der er styr på tingene. Hotellet er i top stand, hotellets personale og dermed serviceniveauet er også i top. Det er korrekt, at man på charterhotellet ikke må anvende deres håndklæder ved poolen, ligesom der heller ikke stilles sulfo, viskestykke, karklud mv. til rådighed på værelset. Dette må være indlysende for enhver, der vælger at bo på et hotel hvor værelserne er indrettet som “studios”. Skulle man være uheldig at glemme sit håndklæde hjemme, så kan man i de mange supermarkeder købe for billige penge, så ingen behøver at “lufttørre”. De mange supermarkeder ligger på hovedgaden få min. gang fra hotellet. (Læs evt. anmeldelse fra “Lars” længere nede - Hans besøg var i August 20 - og han var tydeligvis uforberedt på sit ophold). Der er ingen hold i hans kritik af dette hotel. Selve hotellet fremstår som yderst velholdt, det ligger tæt på stranden og ligger dejligt ugenert i forhold til lokal trafik. Under covid-19 var nabohotellet lukket, så jeg kan desværre ikke kommentere på larm fra andre hoteller. Yderligere er der rigelig med poolstole/solsenge og der er derfor ingen kamp om disse. Ligeledes er det heller ikke nødvendigt at “spærre” solsenge fra tidlig morgen. Gæsterne respekterer indbyrdes, at har man først valgt en solseng, så er denne “reserveret” til en for resten af opholdet. Det har været et super lækkert ophold og jeg kommer meget gerne tilbage hertil en anden gang. Ligeledes vil jeg heller ikke have problemer med at anbefale dette hotel til andre.

 
27-08-2020

Indlæg af LeneLundP Tureby, denmark

Trygt og godt

Dette dejlige hotel er rammen for en skøn ferie. her bliver passet på os her i august 2020. Tag trygt hertil og nyd dejlig mad og søde tjenere. Især Lukas som laver lidt sjov, men altid har sit mundvand på selv om det er svedende varmt😎

 
23-08-2020

Indlæg af annasofies2020

Så fint hotel til pengene

Meget fine værelser, god service, god pool med udsigt ud til stranden. Maden var fin og til at betale. Hotellet ligger tæt på Lindos som er et visit hver. Alt i alt et virkelig godt hotel for pengene, og som overraskede meget positivt.

 
16-08-2020

Indlæg af Lars Kristian J Rønnede, Danmark

Værste hotel nogensinde

Hvis du ikke har noget mod at benytte andre folks brugte badehåndklæder, og du elsker at gå i bad i koldt vand, hvis du er tosset med, der kun gøres rent 2 gange om ugen og hvis du elsker at vaske op uden at have nogen midler til at gøre det med. Ja, så må det her være hotellet for dig. Da vi tjekkede ind var det første hoteldamen sagde (efter velkommen), at vi ikke måtte benytte håndklæderne ved poolen, og der skulle betales en tax på 3,5 Euro. Til mit spørgsmål, om det var muligt at få eller leje nogle badehåndklæder var svaret: "No, but I can see, if some other customer's have forgotten theirs, and then you can use those". Det blev så et tak, men nej tak fra vores side. Jeg har aldrig håndklæder med, når jeg skal på hotel, fordi alle andre steder, jeg har været, der har det været muligt at få håndklæder, også til poolen. Så det blev lufttørring i 7 dage. Vi træder ind i vores lejlighed, som vi har fået med Balkon og havudsigt, da vi har bestilt det. Det er faktisk en ud af tre ting, der er positivt ved det hotel. Udsigten fra hotelværelset var fantastisk. Den er indrettet med et såkaldt kitchenette, det er meget "nette", der er 2 knive, 2 skeer, 2 teskeer, 2 gafler, 2 vandglas, 2 vinglas, 2 kopper, 2 tallerkner, 1 gryde og 1 pande. Der er ikke en grydeske, der er ikke en dåseåbner, der er ikke en proptrækker, der er ikke en oplukker osv. Det er meget begrænset, hvad der er i det køkken. Vi åbner skabet og der står et par sko fra dem, der havde værelset før os. Så begynder mine alarmklokker at ringe: "Sig mig, bliver der ikke gjort rent?" Dagen efter, da jeg skal i bad, er der intet varmt vand. Jeg slår det hen og tænker, at jeg bare er meget uheldig, at alle har været i bad lige før mig. Vi tager til byen og er væk længe, da vi returnerer kan vi se, der ikke er blevet gjort rent på værelset, ej heller det service vi har benyttet. Jeg går ned i receptionen, og jeg spørger, om de mon har glemt vores værelse, og her får jeg så følgende at vide: "Sorry Sir, because of Corona, we only clean 2 times a week, Tuesday and Thursday, but only on request, would you like us to clean?". ØØØØØØH Ja tak, men gerne hver dag. På mit spørgsmål til servicen var svaret: "No Sir, you have to clean it yourselves". Jeg vasker meget gerne op, men det kræver, jeg har midlerne til det. Der er hverken sulfo, opvaskebørste, opvaskebakke eller viskestykker, og spørger man, om det er noget de har, så er svaret nej. Dag 2 da jeg går i bad er det også koldt vand, der kommer ud af bruseren, og jeg tænker ingen er så uheldig, og jeg går ned i receptionen, og de ville kigge på det, De vendte tilbage om eftermiddagen og sagde, nu var det fikset. Det var det også (den eftermiddag). Der var IKKE varmt vand en eneste morgen, det blev en hel farce til sidst. De to andre ting, der er positive er, at selvom personalet er smilende og venlige, og det er en dejlig pool. Jeg er rystet over, hvad Corona får skyld for. Når man gør rent, så fjerner man bakterier, og på den måde slår smitten ned. Nej, rengøringspersonalet kan ikke transportere smitten rundt, så skulle tjenere og andre også kunne transportere den rundt. De få hoteller der har åbent burde gøre en ekstra indsats for deres gæster.

 
16-08-2020

Indlæg af sasschah

Bedste ferie

Vi bookede en afbuds rejse. I corona tid. Og havde to fuldstændig fantastiske uger. Sødt, kærligt og serviceminded personale. Et stort familie foretagende. Med sikkerheden i højsæde. Så man følte sig sikker. De laver den dejligste mad, og man kan komme med ønsker for andet mad hvis man ønsker det. Og de blande vanvittig gode drinks. Alt er så velholdt og hyggeligt. Man føler sig meget velkommen. De hjælper med alt man har brug for. Skønt pool område, fin strand, og man skal bare huske sine badesko. Havde et dejligt værelse med skøn balkon med aften solen. Vi skal helt klart dertil igen