Bedømmelse af Mitsis Selection Blue Domes
Samlet bedømmelse | 8,4 / 10 | |
Rengøring | 8,7 / 10 | |
Er dine forventninger indfriet | 8,2 / 10 | |
Mad og drikke | 8,1 / 10 | |
Værelse/lejlighed | 8,3 / 10 | |
Service | 8,0 / 10 |
Seneste anmeldelse
Louise,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-08-24
Helene,
Danmark
Bekræftet køb : 2024-08-10
Ann,
Danmark
Bekræftet køb : 2023-10-06
Benjamin,
Danmark
Bekræftet køb : 2023-10-06
Winnie,
Danmark
Bekræftet køb : 2023-09-29
Torben,
Danmark
Bekræftet køb : 2023-09-22
Anne-Mette,
Danmark
Bekræftet køb : 2023-09-15
Pernille,
Danmark
Bekræftet køb : 2023-08-05
Anja,
Danmark
Bekræftet køb : 2023-07-29
Anja,
Danmark
Bekræftet køb : 2023-07-29
Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.
Gennemsnitlig bedømmelse
- Sted
- Søvnkvalitet
- Værelser
- Service
- Værdi
- Renlighed
82% af gæsterne anbefaler
6163 bedømmelserMeget godt | 4033 | |
Godt | 1233 | |
Middel | 563 | |
Mindre godt | 220 | |
Dårligt | 113 |
5 nyeste bedømmelser
Restauranter overbookede og du bliver kun tilbudt at spise i main restauranten, virkelig dårlig service😤😡🤬
Hotellet er skønt men deres restaurants oplevelse og middag om aftenen er under alt kritik. Den ødelægger fuldstændig alt det vi havde set frem til. Allerede 1 uge udgør ankomst kontakte e jeg hotellet første gang. Ingen respons ugen optil var jeg i kontakt med concierge flere gang og prøvede at få forhåndsbooket restauranter uden held. Da vi ankom var det 3 dage ud af syv vi kunne få et bord resterende dage skal vi spise i min restaurantens buffet. Buffet er det værste og vi er dybt utilfredse. Alle gæster der stod i kø således som os der ønskede at prøve hotellernes restauranter fik samme skuffende svar. Af den årsag vil jeg aldrig komme retur til dette hotel. Beklager det er en ommer. Når vi går får i de mange skønne restauranter om aftenen er de kun 1/3 fylde.
Passiv-Aggressiv modtagelse
Hotellet modtog 2 børn og to voksne på den mest usle måde ved at lade dem vente i receptionen i 30 graders varme fra klokken 12 til 17. Hotellet og rejseselskabet Spies benytter sig i fællesskab af vildledende marketing, således, at de sælger en værelseskategori, de kalder Privat, delt pool, hvor der ikke er skyggen af noget som helst privat eftersom man deler poolen med resten af hotellets potentielt 1000 andre gæster. Vi har rejst mange steder i verden, også i Afrika, Carribean og Asien. Dog har vi aldrig oplevet en så fjendtlig modtagelse noget sted på planeten. Vi vil anstændigvis i denne sammenhæng (midlertidigt) afstå fra at skrive om Coronaforholdende på hotellet, Spies’ benægtende og inkompetente håndtering af sagen, madforgiftning af 3 ud af familiens 4 medlemmer. I stedet overdrages sagen til Forbrugerombudsmanden. Efterfølgende vil der blive fremlagt foto-dokumentation på alt. Også af børne-afføring og brugte kondomer i den offentlige pool (som Spies beskriver som privat,delt) . Det bedste vi kan fortælle om den ødelagte og dyre ferie, er den albanske rengøringshjælp, som hjalp os hele ugen samt efter sygdom/opkast, og den søde unge pige i hotellets super marked.
Rigtig 5* hotel på Kos
Et vidunderligt hotel, et af de bedste, jeg nogensinde har boet i Grækenland! Ren og velholdt. Havvandspooler med forskellige dybder og krystalklart vand. Værelserne var smukke og meget, meget rene. Masser af spisemuligheder, 6 restauranter i poolområdet, du kan bruge uden at bestille bord. Enkelt elektronisk bestillingssystem til at booke et måltid i en af de fire a-la-carte-restauranter. Gæster har adgang hele dagen til reservation systemet. Fremragende service på den italienske restaurant. Fantastiske tjenester fra strand tjener, hurtig levering af drinks og frisk frugt. Jeg vil varmt anbefale hotellet til alle, der planlægger en ferie i Grækenland.
Fantastisk!
Dette hotel er simpelthen gennemgående fantastisk! Hotellet er bygget i super flot, græsk stil og ikke ligesom andre hoteller, som blot er en stor kasse. Det er ligesom en lille by og bygningerne er ekstremt flot vedligeholdt! Hotellet byder på et utal af spisemuligheder. Der er en masse små restauranter omkring pool-området, som man kan benytte lige når man har lyst uden at bestille bord. De fire a-la-carte-restauranter ligger ned til stranden og kræver bordreservation. De er super fine og serverer rigtig lækker mad - flot anrettet og god service. Dog var servicen i den asiatiske restaurant noget sløj... Tjenerne forstod ikke rigtig engelsk, og vi måtte tre gange forsøge at bestille drikkevarer, før de kom med det rigtige. Poolområdet er så flot, vedligeholdt og rent. Der kommer indimellem tjenere rundt omkring pool-området for at tage bestillinger på drikkevarer. Så går der maks 15 minutter til de kommer med ens drikkevarer. Virkelig god service! Værelserne var flotte og meget rene! Vil anbefalde dette hotel til alle - par, familier, venner - alle! Det er så lækkert, og der er noget for alle!
Skønt hotel
Et lækkert hotel til både par og familier. Der er alt med, når man har all inkl. Masser af god mad, lækre pools, god underholdning til børn og voksne. Lækre små pool cafeer med forskelligt udvalg. Rent og pænt
© Trip Advisor