Kontakt os

Herunder ser du, hvor og hvordan du kommer i kontakt med os afhængigt af dine ønsker og behov.

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål:

  1. Hvor meget bagage må jeg medbringe på rejsen?
    Bagagereglerne varierer fra flyselskab til flyselskab. Klik på linket her og se hvor meget du må medbringe på din rejse.
  2. Hvornår modtager jeg min elektroniske billet?
    Du modtager din billet ca. 14 dage inden afrejse. Billetten sendes til den mailadresse, som du oplyste ved køb af rejsen.
  3. Jeg har ikke modtaget min billet, hvordan får jeg en ny?
    Du kan selv hente din billet via "Min booking". Log ind med dit bookingnummer og password. Password står i øverste højre hjørne på din bookingbekræftelse. Log ind på Min booking.
  4. Hvordan og hvornår får jeg mine Club Matas point?
    Du skal inden afrejse registrere dit Club Matas kortnummer via dette link hvor du også kan læse mere om betingelserne.
  5. Hvornår skal jeg checke ind i lufthavnen?
    Tidspunkterne varierer afhængigt af om det er et charterfly eller et rutefly. Læs mere om check-in og om de flyselskaber vi samarbejder med.
  6. Hvordan foregår transferen?
    Læs mere om transfer her.
  7. Hvordan anvender jeg kampagnekoden?
    Kampagnekoder gælder til nye bookinger på navngivne hoteller til ordinær pris, og de kan ikke kombineres med andre tilbud. Kampagnekoden tilfører du i trin 4 når du booker på hjemmesiden, og først derefter er rabatten synlig.
  8. Kan jeg få et prisforslag på en rejse?
    Vi hjælper gerne med rejseforslag. Kontakt os på telefon eller send en forspørgsel via vores kontaktformular. Svartiderne på mailen varierer. Hvis det gælder en større gruppe (over 15 personer), der skal rejse, kan du kontakte vores Grupperejseafdeling.
  9. Jeg ønsker mere information om et hotel eller et rejsemål, hvordan får jeg det?
    På de fleste af vores hoteller kan du læse bedømmelser fra tidligere Apollogæster. Du kan også stille et spørgsmål til en tidligere gæst.
  10. Hvad er reglerne for rejsende under 18 år?
    Læs mere om regler gældende rejsende under 18 år.

Her finder du flere spørgsmål og svar


Mere information

Du kan finde mere information her:
Værd at vide | Pas og visum | Om betaling | Om billetterBagage på flyet


Telefon

Telefon

Ring til os:  70 13 33 00

 

 

Mandag-fredag: 9.00-17.00
Lørdag: 10.00-15.00
Søndag: 10.00-15.00

Telefon

E-mail

- hvis du har spørgsmål til din bestilte rejse

 


 


Mandag-fredag: 09.00-17.00
Lørdag-søndag: 10.00-15.00


Facebook

Du kan også møde os på vores Facebook-side. Her kan du også se specielle Facebook-tilbud, få inspiration og dele dine rejsetips med andre.


Kontakt vores afdelinger:

Butik/hovedkontor i Danmark

  • Amager Strandvej 60, Kbh. S.
  • Bredgade 24, 1.sal, Herning

Mandag-fredag: 09.00-17.00
Lørdag-søndag: Lukket
OBS! Kontantfri butik.

Grupper & konferencer

Tlf.: 70 21 44 55
Mandag-fredag: 09.00-16.00
Lørdag-søndag: Lukket
E-mail: grupperejser@apollorejser.dk
Mere om grupper & konferencer »

Presse

Kommunikationschef, Glenn Bisgaard
Direkte tlf.: 35 20 10 08
Mobil: 22 20 13 25
E-mail: Glenn.Bisgaard@apollotravelgroup.com

Læs pressemeddelelser »

Økonomi

Tlf.: 35 20 19 03
Gælder spørgsmål om indbetalinger, evt. tilbagebetalinger samt lægeerklæringer.
Mandag-fredag: 10.00-12.30
Lørdag-søndag: Lukket
E-mail: bogholderi@apollorejser.dk

Kundeservice

Tlf. 35 20 19 00 (tast 5)
Mandag-fredag: kl. 09.30-12.00.

Opstod der mod forventning problemer på rejsemålet, som vores rejseledere ikke kunne løse tilfredsstillende?
Indsend reklamation »

Flyforsinkelser

Jeg skal bruge et forsinkelsesbevis efter min flyforsinkelse, hvor finder jeg det?
Her finder du aktuelle forsinkelsesbeviser. Download beviset, som vedrører din rejse og udskriv.

Glemt bagage

Har du glemt noget på rejsemålet?
Apollo hjælper gerne via rejselederne med at efterlyse ejendele, som er glemt på rejsemålet.

Læs mere her »

Marketing

Tlf.: 35 20 11 90
Mandag-fredag: 09.00-15.00
E-mail: marketing@apollorejser.dk

OBS! Rejseforespørgsler besvares ikke via denne mail.