Kontakt os

Mulighederne er mange, hvis du gerne vil i kontakt med os for at bestille din drømmeferie eller stille spørgsmål. Herunder ser du, hvor og hvordan du kommer i kontakt med os afhængigt af dine ønsker og behov.

Svar på de 10 oftest stillede spørgsmål:

  1. Hvornår modtager jeg min elektroniske billet?
    Du modtager din billet ca. 14 dage inden afrejse. Billetten sendes til den mailadresse, som du oplyste ved booking af rejsen.
  2. Jeg har ikke modtaget min billet, hvordan får jeg en ny?
    Du kan selv hente din billet via "Min booking". Log ind med dit bookingnummer og password. Log ind på Min booking.
  3. Hvordan anvender jeg kampagnekoden?
    Kampagnekoder gælder til nye bookinger på navngivne hoteller til ordinær pris, og de kan ikke kombineres med andre tilbud. Kampagnekoden tilføjes i step 4 i bookingen, og først derefter er rabatten synlig.
  4. Hvorfor fungerer min kampagnekode ikke?
    Vores tilbud har ofte forskellige vilkår og gyldigheder. Tjek gerne vilkår og gyldighed for den respektive kampagne og kampagnekode. 
  5. Kan jeg få et prisforslag på en rejse?
    Vi hjælper gerne med rejseforslag. Kontakt os på telefon eller send en forspørgsel via vores kontaktformular. Svartiderne på mailen varierer. Hvis det gælder en større gruppe (over 10 personer), der skal rejse, kan du kontakte vores Grupperejseafdeling.
  6. Hvornår skal jeg checke ind i lufthavnen?
    Tidspunkterne varierer afhængigt af om det er et charterfly eller et rutefly. Læs mere om check-in og om de flyselskaber vi samarbejder med.
  7. Hvordan foregår transferen?
    Læs mere om transfer her.
  8. Jeg ønsker mere information om et hotel eller et rejsemål, hvordan får jeg det?
    På de fleste af vores hoteller kan du læse bedømmelser fra tidligere Apollogæster. Du kan også stille et spørgsmål til en tidligere gæst.
  9. Hvad er reglerne for rejsende under 18 år?
    Læs mere om regler gældende rejsende under 18 år.
  10. Jeg skal bruge et forsinkelsesbevis efter min flyforsinkelse, hvor finder jeg den?
    Her finder du aktuelle forsinkelsesbeviser. Download beviset, som vedrører din rejse og udskriv.

Mere information

Du kan finde mere information her:
Værd at vide | Pas og visum | Om betaling | Om billetterBagage på flyet


Telefon

Telefon

Ring til os:  70 13 33 00

Mandag-fredag: 9-17
Lørdag: 10-15
Søndag: 10-15

Rejsetilbud besvares kun, hvis de er indsendt via dette link »

Telefon

E-mail

 


 


Mandag-fredag: 09.00-17.00
Lørdag-søndag: 10.00-15.00


Facebook

Du kan også møde os på vores Facebook-side. Her kan du også se specielle Facebook-tilbud, få inspiration og dele dine rejsetips med andre.


Kontakt vores afdelinger:

Butik/hovedkontor i Danmark 
Amager Strandvej 60
2300 Kbh. S.
&
Bredgade 24, 1.sal
7400 Herning

Mandag-fredag: 09.00-17.00
Lørdag-søndag: 10.00-15.00
OBS! Kontantfri butik.

Grupper & konferencer
Tlf.: 70 21 44 55
Mandag-fredag: 09.00-17.00
Lørdag-søndag: Lukket
E-mail: grupperejser@apollorejser.dk
Mere om grupper & konferencer »
 

Rundrejser & Krydstogter
Tlf.: 70 21 44 55
Mandag-fredag: 09.00-17.00
Lørdag-søndag: Lukket

E-mail: grupperejser@apollorejser.dk

Økonomi
Tlf.: 35 20 19 03. Gælder spørgsmål om indbetalinger, evt. tilbagebetalinger samt lægeerklæringer. 
Mandag-fredag: 10.00-12.30
Lørdag-søndag: Lukket
E-mail: bogholderi@apollorejser.dk

Kundeservice
Tlf. 35 20 19 00 (vælg tast 5)
Mandag-fredag: kl. 09.30-12.00.

Opstod der mod forventning problemer på rejsemålet, som vores rejseledere ikke kunne løse tilfredsstillende?
Indsend reklamation »

Glemt bagage
Har du glemt noget på rejsemålet?
Apollo hjælper gerne via rejselederne med at efterlyse ejendele, som er glemt på rejsemålet.

Læs mere her »

Marketing
Tlf.: 35 20 11 90
Mandag-fredag: 09.00-15.00
E-mail: marketing@apollorejser.dk

OBS! Rejseforespørgsler besvares ikke via denne mail.

Presseafdelingen
Kommunikationschef, Glenn Bisgaard
Direkte tlf.: 35 20 10 08
Mobil: 22 20 13 25
E-mail: Glenn.Bisgaard@apollotravelgroup.com

Læs pressemeddelelser »