Aktuelle afrejsedatoer:

  • 22.-29. april 2017, afrejse fra København og Billund

Pris fra: 9.998,-

Hvem kan deltage?

Alle kan deltage uanset træningsniveau. Der vil være ca. 10 pas om dagen at vælge mellem med alt lige fra yoga, dans, core og tabatatræning til power walk og intervalløb. Rejser du alene, er der mulighed for at dele værelse med en anden person af samme køn. Ellers kan du betale lidt ekstra for et enkeltværelse.

Dette er inkluderet

  • Fly tur/retur til Kreta fra København eller Billund
  • Ophold i delt dobbeltværelse på Pilot Beach
  • Transfer og mad om bord på flyet
  • Halvpension (morgenmad/middag)
  • Instruktører med træning ifølge program (pdf)

Magasinet IFORM

IFORM er magasinet for alle kvinder som vil blive den sundeste, stærkeste og gladeste version af sig selv – via træning, kost og motivation. I IFORM præsenteres de seneste, bedste og nemmeste metoder til at opnå resultater på. Udover det indeholder magasinet masser af inspiration til hvordan man udfordrer sig selv med både store og små mål, og opnår dem, også i en stresset hverdag.


Dine instruktører og personale på turen


Frida Hallqvist: Frida er en af Skandinaviens førende pilatesinstruktører, men har meget mere på repertoiret: Hun er uddannet ved Den Svenska Kungliga Balettskolan i Stockholm og The Russian Academy of Theatrical Arts i Moskva og har tidligere danset professionelt. Hun har udviklet træningsmetoden Pulsing Barre og  er desuden uddannet løbecoach og certificeret underviser inden for Aerial Yoga, TRX og Kettlebells.  Frida har gennem en lang årrække været træningsekspert for I FORM. Lige nu er hun aktuel med sin første bog "Træn, spis, lev".
Det vil hun undervise i: Pilates, TRX, strandtræning, Pulsing Barre, yoga og træning i vand. Foredrag: Træn, spis og lev.

Martin Kreutzer: Kost- og træningsekspert, bl.a. kendt fra I FORM. Martin er en eftertragtet foredragsholder og underviser og forfatter til bl.a. bestseller-bogen "Antiinflammatorisk kost – sluk ilden der brænder dig op indefra”. Desuden er han personlig ernærings- og træningsvejleder og eminent til at kombinere sin store viden fra den naturvidenskabelige forskningsverden med sine erfaringer fra den succesfulde vejledning af tusindvis af klienter.
Det vil han undervise i: Løb på alverdens måder og alle niveauer, Tabata (intervaltræning), Natural Movement Strength Training og mountainbike. Foredrag: Middelhavskost og andre genveje til en anti-inflammatorisk livsstil. 

Susanne Lidang: Certificeret Hatha-yogalærer. Underviser både yogahold, er privat yogatræner og afholder workshops. Har produceret flere yogavideoer og skriver artikler til I FORM. Desuden blogger hun om livet med yoga. Susanne har flere gange samlet 400-600 mennesker til yoga i  Fælledparken i København. Forfatter til bogen "Vild med yoga", der udkom i 2016, og er aktuel med en ny bog,"Yoga for løbere".
Det vil hun undervise i: Yoga, bl.a. yoga for løbere og luntere, Yoga Flow.

Karen Lyager Horve: Sundhedsjournalist, blogger og foredragsholder. Efter 18 år som chefredaktør for I FORM har Karen kastet sig ud i blogger-universet. Hendes passion er at spotte og omsætte de nyeste trends og forskningsresultater inden for sundhed til nemme, brugbare råd i en travl hverdag - og formidle de bedste nye metoder til at finde energien og motivationen til at leve sundt. ​
Det vil hun undervise i: MorningWalk med indbyggede intervaller. Diverse gakkede gangarter vil helt klart indgå. Foredrag: Fra hamsterhjul til harmoni: Sådan udnytter du dine velværehormoner.

Siri Nordén: Personlig træner, gruppetræningsinstruktør, massør og kostvejleder. Har arbejdet med træning over hele Sverige og på træningsresortet Playitas på Fuerteventura. 
Det vil hun undervise i: Cirkeltræning, Stretch & Relax, Dance Aerobics, Functional Training og meget mere. 

Andreas Jansson: Student, virksomhedscoach og tidligere rejseleder for Apollo på træningsresortet Playitas på Fuerteventura. Andreas er serviceminded og vant til at koordinere aktiviteter i forbindelse med træningsrejser i udlandet. Andreas har et overordnet ansvar i løbet af ugen, og skal sørge for deltagernes og trænernes trivsel og velbefindende.