Bedømmelse af Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg

Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

80% af gæsterne anbefaler

491 bedømmelser
Meget godt
 
270
Godt
 
133
Middel
 
56
Mindre godt
 
18
Dårligt
 
15

5 nyeste bedømmelser

18-10-2020

Indlæg af TroelsPB Kongens Lyngby, Danmark

Dejligt hotel

Dejligt hotel med god betjening. Virkelig god morgenmadsbuffet. Har kun åben til kl 09. Når man nu er på ferie, ville det ikke gøre noget hvis der var morgenmad til kl 10. Fint fitness rum, der godt nok er lidt lille og ligger i et kælderrum, men gode maskiner. Har også en Spa afdeling, men den fik vi ikke prøvet. Rigtig fine og store værelser, selv standard værelserne. Sengene er desværre alt for bløde, og madrasserne går fra hinanden. Sengene er langt under det niveau som resten af hotellet ellers har. Der er også dejligt nan kan parkere i deres parkeringskælder (koster extra). Lidt besværgeligt man ikke kan komme til sin bil, uden at henvende sig i receptionen. Alt i alt et hotel vi gerne boede på igen.

 
14-10-2020

Indlæg af Birgitte_Karsten København, Danmark

Skønt nyrenoveret hotel

Vi boede 5 nætter på dette skønne hotel. Værelse og badeværelse var i top (Superior room), rengøringen upåklagelig, morgenmaden "Corona-sikret" og receptionen hjælpsom og imødekommende. Ligger lige midt i byen med gå afstand til seværdigheder, shopping og restauranter. Vi kommer meget gerne tilbage en anden gang.

 
08-02-2020

Indlæg af 264henrikj Frederiksberg, Danmark

Service på Radisson blu.

Ved indtjeckningen blev jeg forvekslet med en anden person med samme efternavn. Det betød at jeg kom til st betale for 2 personer selv om jeg var alene. Fik tilbageført de manglende penge ved udtjeckning. Spiste på hotellets restaurant Noot. Maden var i orden, men det var betjeningen ikke. Blev betjent af en tjener som ikke gjorde sig den ulejlighed at lade mig smage på vinen for den blev hældt op og de enkelte retter blev ikke præsenteret ved bordet overfor gæsten. Ved betalingen blev jeg præsenteret for en regning der lå 40 se.kr for menuen over det jeg skulle betale. Kom tilbage med ny regning da jeg brokkede mig.

 
04-01-2020

Indlæg af Bianbay123 Kongens Lyngby, Danmark

Dårlig service ved udtjekningen, men fint hotel

Hotellet som helhed er rigtig fint, dog fik vi en uheldig oplevelse, da vi skulle tjekke ud. Vi fik en utrolig ubehagelig ‘service’ da vi skulle tjekke ud. Kvinden i receptionen gad dårligt nok kigge på mig, og ignorerede mig mere eller mindre da jeg spurgte om noget, og når hun svarede vrissede hun. Min kæreste stod på afstand, men kunne tydeligt se den ubehagelige betjening jeg fik. Inden jeg når at tale færdig vender hun ryggen til mig og begynder at tale til nogle andre kunder og sine kollegaer. Meget rystende og ærgeligt, da vi virkelig havde haft en god tur, som bare blev ødelagt lidt ved at man bliver behandlet dårligt når man skal tjekke ud.

 
23-11-2019

Indlæg af 736hanschristianh Danmark

Glimrende hotel

Glimrende hotel hvis man skal bruge er behageligt og roligt sted at sove hvor morgenmaden tilmed er god. Det er på niveau med de fleste andre Radisson hotellet, men ny renoveret og lækkert. Vælger det nok også næste gang