Bedømmelse af Sandos Papagayo Beach Resort

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,5 ud af 10 baseret på 500 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,5 / 10
Rengøring
 
8,3 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,5 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,5 / 10
Faciliteter
 
8,3 / 10
Mad og drikke
 
8,1 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,4 / 10
Service
 
8,6 / 10

Seneste anmeldelse


10 ud af 10

Erik,
Skårup

+
-

Bekræftet køb : 2019-11-22


9 ud af 10

John Vincent,
Gentofte

+
beliggenhed;maden fin kvalitet,
-

Bekræftet køb : 2019-11-22


9 ud af 10

Allan Funch,
København

+
-

Bekræftet køb : 2019-11-22


8 ud af 10

Hans,
Vester skerninge

+
Værelset
-
Støj fra pool teknikrummet er generende, især om natten. Soft Music i restaurant, i stedet for træls pop (der var stort set kun meget modne mennesker på stedet)

Bekræftet køb : 2019-11-15


7 ud af 10

Lone Bjærre,
København ø

+
?
-

Bekræftet køb : 2019-11-15


8 ud af 10

Anders,
Vordingborg

+
-

Bekræftet køb : 2019-11-08


10 ud af 10

Birthe Vig,
Vejle

+
-

Bekræftet køb : 2019-10-25


7 ud af 10

Britt Elisabeth,
Hedehusene

+
-

Bekræftet køb : 2019-10-18


8 ud af 10

Hans Jacob,
Lemvig

+
-

Bekræftet køb : 2019-04-12


8 ud af 10

Amalie Rüdiger,
Morud

+
Værelset og sevicen
-

Bekræftet køb : 2019-04-12


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.

Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Sted
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

85% af gæsterne anbefaler

8376 bedømmelser
Meget godt
 
4222
Godt
 
2943
Middel
 
897
Mindre godt
 
202
Dårligt
 
112

5 nyeste bedømmelser

11-12-2019

Indlæg af Paul Dan M

Kunne være bedre

Noget er godt ved hotellet. Værelser har god størrelse. Også balkon har god størrelse. Alle almindelige værelser kaldes ”superior”. Det er en kraftig overdrivelse. Det er ganske almindelige standardværelser. Også værelser med dårlig beliggenhed er klassificeret som ”superior”. Jævn kedelig mad i restaurant. Billige råvarer. Ikke meget variation mellem dagene. Personalets serviceniveau og opmærksomhed kunne også være bedre.

 
26-03-2016

Indlæg af 583Morten Thorsø, Danmark

Virkeligt godt ;-)

Virkeligt godt hotel med mange muligheder. Maden er god i restauranten og snack baren. Skal du spise om aftenen så reserver plads i mexicansk/orientalsk restaurant og gør det ved ankomst. Hotellets "animations team" er rigtig dygtige til at underholde/aktivere børn. Ligeledes kan aftens shows anbefales. Pools og poolområde rengøres på en fin måde. Mangelfuldt internet forbindelse ved pools. M.h.t. internet bør dette forbedres således man kan bruge det når man ligger ved poolen og evt. som tilkøb på værelset. Der er ca. 2-3 km flot gåtur langs havet til den lille hyggelige by (4 euro i taxa).

 
25-09-2011

Indlæg af idleone berkshire

Mere velegnet til familier

Rejste som en gruppe på 4 venner (i 50'erne) - soveværelser, pools, fællesfaciliteter og mad i hovedrestauranten meget god. Rejste uden for skoleferien - men hotellets gæster var primært unge spanske familier - med babyer og småbørn, som alle er meget godt opdragne, men bare ikke det vi ønskede i spisesalen kl. 10:00 om aftenen. Spisesal meget larmende og lidt som et cafeteria. Hotellet ville være godt tjent med mere udendørs spiseplads og måske en restaurant forbeholdt voksne i stedet for en ligegyldig kinesisk af slagsen. Fransk A la Carte var spild af tid - vi så ikke på noget tidspunkt nogen bruge det under vores ophold.(sikkert fordi man skulle betale ekstra)> nød vores ophold - men ville have foretrukket en mindre hektisk stemning i spisesalen med færre familier. Vi skulle have gjort vores hjemmearbejde bedre.

 
10-08-2011

Indlæg af Tabor Scotland

På vej op?

Mange af anmeldelserne af dette hotel er meget ens, og afspejler det gode niveau af turiststandarden på hotellet. I år besøgte min kone og jeg det for sjette gang, så vi har måske et bredere syn på hotellet. Nogle nye, gode punkter, gået glip af morgenmad? - Snackbaren laver nu bacon og æg inkl. omeletter i løbet af dagen, fantastisk da restauranten har en ny lukker-til-tiden politik kl. 10.30. Der er også en ny politik for kvalitetskontrol -- ikke-cateringpersonale kontrollerer betjeningen- fremragende, følelsen af den store kantinerestaurant? - Nye afskærmninger hjælper til at opdele dette område - gå til bordområdet, som du ønsker, og vent (5 min. max for at få det) Cava og appelsinjuice nu tilgængeligt fra receptionen - så godt som det lyder, værelserne har opdateret sengelinned osv. en stor forbedring, fødevarestandard stadig fremragende på trods af den økonomiske afmatning, det eneste problem for hotellet er at overveje at tilbyde mere kontrol over de travle områder, om aftenen boltrer nogen børn sig en hel del, bleer bliver skiftet på bordene i barerne!! (Dette virker acceptabelt for visse sydeuropæiske gæster!) ikke hotellets skyld, selvom det er tilstrækkeligt med en klar bemærkning om uacceptabel opførsel, og se til at arbejde med deres regler - dvs. ingen under 12 i elevatorerne er noteret, men ikke reguleret, det kan være et problem om natten. Godt klaret, Arena, vi kommer tilbage - det er vores andet hjem i solen, men husk at forbedre. Tak for en god tid (igen!)

 
12-12-2019

Indlæg af Inspire53768832387

2nd visit

We are just back from a 2nd visit. Both times we opted for the royal elite. Last December we had a room in c block and loved it. This year we were given a room in h block on floor 11. This block overlooks the pool and doesn't seem as exclusive as c block the previous year. All rooms were the same whether royal elite or not. They turned up to do the turn down service between 5 and 6 every evening, surely when most people are relaxing getting ready for their evening meal so this service was wasted. There didn't seem to be as much choice at meal times, especially fish although there were plenty of meat dishes, which were the same every day. The royal elite lounges could be quite warm, and quiet, so we chose to take our drinks into the canario bar or on the terrace, as there was more atmosphere. We also noticed that standard all inclusive guests were given branded spirits if they asked for them in the canario bar which we thought the branded spirits were exclusive to royal elite guests. There appeared to be a lot of royal elite guests so it felt like a lot of the personal touches were missing this year. Overall still an enjoyable holiday but would think twice about upgrading to royal elite next time