Bedømmelse af Sandos Papagayo Beach Resort
Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.
Gennemsnitlig bedømmelse
- Søvnkvalitet
- Sted
- Værelser
- Service
- Værdi
- Renlighed
85% af gæsterne anbefaler
10060 bedømmelserMeget godt | 5100 | |
Godt | 3390 | |
Middel | 1136 | |
Mindre godt | 277 | |
Dårligt | 157 |
5 nyeste bedømmelser
Kunne være bedre
Noget er godt ved hotellet. Værelser har god størrelse. Også balkon har god størrelse. Alle almindelige værelser kaldes ”superior”. Det er en kraftig overdrivelse. Det er ganske almindelige standardværelser. Også værelser med dårlig beliggenhed er klassificeret som ”superior”. Jævn kedelig mad i restaurant. Billige råvarer. Ikke meget variation mellem dagene. Personalets serviceniveau og opmærksomhed kunne også være bedre.
Virkeligt godt ;-)
Virkeligt godt hotel med mange muligheder. Maden er god i restauranten og snack baren. Skal du spise om aftenen så reserver plads i mexicansk/orientalsk restaurant og gør det ved ankomst. Hotellets "animations team" er rigtig dygtige til at underholde/aktivere børn. Ligeledes kan aftens shows anbefales. Pools og poolområde rengøres på en fin måde. Mangelfuldt internet forbindelse ved pools. M.h.t. internet bør dette forbedres således man kan bruge det når man ligger ved poolen og evt. som tilkøb på værelset. Der er ca. 2-3 km flot gåtur langs havet til den lille hyggelige by (4 euro i taxa).
Mere velegnet til familier
Rejste som en gruppe på 4 venner (i 50'erne) - soveværelser, pools, fællesfaciliteter og mad i hovedrestauranten meget god. Rejste uden for skoleferien - men hotellets gæster var primært unge spanske familier - med babyer og småbørn, som alle er meget godt opdragne, men bare ikke det vi ønskede i spisesalen kl. 10:00 om aftenen. Spisesal meget larmende og lidt som et cafeteria. Hotellet ville være godt tjent med mere udendørs spiseplads og måske en restaurant forbeholdt voksne i stedet for en ligegyldig kinesisk af slagsen. Fransk A la Carte var spild af tid - vi så ikke på noget tidspunkt nogen bruge det under vores ophold.(sikkert fordi man skulle betale ekstra)> nød vores ophold - men ville have foretrukket en mindre hektisk stemning i spisesalen med færre familier. Vi skulle have gjort vores hjemmearbejde bedre.
På vej op?
Mange af anmeldelserne af dette hotel er meget ens, og afspejler det gode niveau af turiststandarden på hotellet. I år besøgte min kone og jeg det for sjette gang, så vi har måske et bredere syn på hotellet. Nogle nye, gode punkter, gået glip af morgenmad? - Snackbaren laver nu bacon og æg inkl. omeletter i løbet af dagen, fantastisk da restauranten har en ny lukker-til-tiden politik kl. 10.30. Der er også en ny politik for kvalitetskontrol -- ikke-cateringpersonale kontrollerer betjeningen- fremragende, følelsen af den store kantinerestaurant? - Nye afskærmninger hjælper til at opdele dette område - gå til bordområdet, som du ønsker, og vent (5 min. max for at få det) Cava og appelsinjuice nu tilgængeligt fra receptionen - så godt som det lyder, værelserne har opdateret sengelinned osv. en stor forbedring, fødevarestandard stadig fremragende på trods af den økonomiske afmatning, det eneste problem for hotellet er at overveje at tilbyde mere kontrol over de travle områder, om aftenen boltrer nogen børn sig en hel del, bleer bliver skiftet på bordene i barerne!! (Dette virker acceptabelt for visse sydeuropæiske gæster!) ikke hotellets skyld, selvom det er tilstrækkeligt med en klar bemærkning om uacceptabel opførsel, og se til at arbejde med deres regler - dvs. ingen under 12 i elevatorerne er noteret, men ikke reguleret, det kan være et problem om natten. Godt klaret, Arena, vi kommer tilbage - det er vores andet hjem i solen, men husk at forbedre. Tak for en god tid (igen!)
In need of modernisation
This was our second time at this hotel. We visited just after the pandemic and were really impressed. I really wanted to like it just as much but unfortunately the bad points outweigh the good points and I doubt we will return. We booked a junior suite with Royal Elite service. The bed itself was really comfortable but the rest of the suite was very dated with the furniture in the lounge area sagging and uncomfortable. The room advertises an apple compatible speaker. Please note that this is the old 16 pin connection so no use for modern devices and no Bluetooth connection that I could find. The room had two balconies but as we were at the end of the block our bedroom balcony overlooked some ugly security fencing. The food was nice and it was always possible to get a sun bed. By far our biggest problem with the holiday is that there is only one satellite television feed for all the bars which means that every bar, including both Royal Elite bars get turned into sports bars with the football or rugby blaring out from every screen. The main reason that we booked this hotel is that, on our previous visit, we had so enjoyed chilling out in the Royal Elite lounge with MTV on in the background at the end of the day. Sadly, most evenings did not allow that on this visit. I feel that the hotel is big enough to accommodate a sports specific bar somewhere for the sport fans without inflicting it on every guest.
© Trip Advisor