Bedømmelse af H10 Rubicon Palace

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,8 ud af 10 baseret på 348 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,8 / 10
Rengøring
 
8,2 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,9 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,7 / 10
Faciliteter
 
8,8 / 10
Mad og drikke
 
8,6 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,4 / 10
Service
 
8,6 / 10

Seneste anmeldelse


9 ud af 10

Sakaris Tormodur,
Torshavn

+
-

Bekræftet køb : 2019-10-18


9 ud af 10

Simon Tved,
Esbjerg

+
-

Bekræftet køb : 2019-04-12


10 ud af 10

Christina,
København sv

+
Der er noget for enhver smag.
-
Der kunne godt være mere til voksne. der var mange børn og de fyldte meget og til sent ud på aften.

Bekræftet køb : 2019-04-12


9 ud af 10

Kira Anja,
Munkebo

+
-
En opvarmet pool mere

Bekræftet køb : 2019-04-12


8 ud af 10

Jannie,
Tønder

+
Virkelig et dejligt sted og Piano Bar laver de lækreste drinks!
-
De burde inddele restauranten, så de ansatte har ansvaret for hver deres område. Nogle gange ventede vi længe på, der kom nogen og spurgte hvad vi skulle drikke. Andre gange kom 3 og spurgte lige efter hinanden. Det ville være rart hvis de brugte den lille restaurant til kun voksne. Der er meget larm inde i den store, og mange voksne burde gå med deres børn op i buffeten, så de ikke bare står og roder rundt i maden...

Bekræftet køb : 2019-04-12


10 ud af 10

Steen Bjarne,
Odense sø

+
-
Ingen små hyggelige steder, hvor man kan droppe ind til en drink om aftenen.......

Bekræftet køb : 2019-04-12


10 ud af 10

Tessa Sophie,
Kastrup

+
-

Bekræftet køb : 2019-04-12


10 ud af 10

Aase,
Klarup

+
Roligt sted
-
?..

Bekræftet køb : 2019-04-12


10 ud af 10

Lars Askær,
Vonge

+
-
Lidt skygge på de øverste balkon. Bare 2meter tag på

Bekræftet køb : 2019-04-12


10 ud af 10

Christian,
Vinderup

+
-

Bekræftet køb : 2019-04-12


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.

Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Sted
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

81% af gæsterne anbefaler

3485 bedømmelser
Meget godt
 
2067
Godt
 
852
Middel
 
389
Mindre godt
 
107
Dårligt
 
70

5 nyeste bedømmelser

07-04-2019

Indlæg af nokkedk Danmark

Dejligt sted!

Første gang vi er på Lanzarote (er på ferie nu), og sikke et hotel! Maden og drinks er i topklasse og hotellet er super lækkert. Personalet er så søde og hjælpsomme. Mulighed for at spise på ikke mindre end 3 forskellige a la carte restauranter, foruden de 2 buffetrestauranter. Værelserne (vi har en juniorsuite) er lækre og vi har egne solsenge på balkonen. Der er en skøn strandpromenade udenfor hotellet, så man kan gå nogle ture. Masser af solsenge ved de mange pools. Dejlig oplevelse :-)

 
02-02-2019

Indlæg af lunte11 Kalundborg, Danmark

En kold fornøjelse.

Flere gange har vi holdt vinterferie på Kanarie øerne, men aldrig frosset så meget, som under vores ferie på H10 Rubincon Palace. Vi måtte sove med strømper, lange bukser og langærmet bluse og alligevel frøs vi. Vi talte med guiden, der skaffede tæpper og en varmeblæser til os. Det hjalp lidt, men værelset var stadig koldt og klamt. Det trak ind, sengetøjet koldt og fugtigt. Det var ikke lige den oplevelse, man havde forventet på et 5 stjernet hotel! Bortset fra ovennævnte var det et flot hotel med god beliggenhed. Der var rent og pænt overalt. Maden var rigtig god og personalet venligt og imødekommende. ØV at kulde på værelset kom til at ødelægge vores ferie.

 
19-01-2019

Indlæg af anitajensen0208

Fantastisk hotel

Super godt hotel - vi nåede aldrig længere end til tag-selv restauranten. Det var bare så godt. Stort udvalg både morgen og aften af de dejligste retter og masser af frugt og grønt. Søde, venlige serveringsfolk. Også værelset var bare i orden, og rigtig sød pige, der gjorde rent. Da vi ankom og skulle tjekke ind, var der lidt kø. Her fik vi serveret drinks og lækre små bidder, så tiden føltes ikke lang.

 
13-01-2019

Indlæg af Marianne N Hørsholm Kommune, Danmark

Super dejligt hotel

Vi var en familie afsted på 10 personer. Alle var enige om at hotellet var super dejligt. Værelserne var fine, maden var god og de ansatte var søde og hjælpsomme. Der er varieret udbud af mad og aktiviteter på hotellet, så det er rigtigt godt til familier. Der er dog to steder, hvor hotellet kan forbedre sig. Det ene er Restauranten Steak House, hvor aftensmaden var en skuffelse. Til gengæld var Dolce Vita - den italienske restaurant en super positiv overraskelse. Det andet punkt, hvor hotellet måske kan gøre det lidt bedre er, at det er svært at få fyldt op i glassene, når man spiser i tag selv restauranten. Ofte sad familien med tomme glas, fordi tjenerne enten ikke havde tid eller ikke var opmærksomme. Jeg vil dog rose Hotellet for en fantastisk juleaften. Maden var uovertruffen og tjenerne var fantastiske. Stor ros til køkkenet. Fantastiske kokke. Hele familien havde håbet at vi skulle danse efter aftensmaden jule aften. Det kunne være et forslag, at der blev spillet dansemusik for alle aldersgrupper den aften efter middagen evt. fra. kl. 8 pm. Der blev spillet dansemusik juleaften, men det var først meget sent på aftenen. På trods af disse få forbedringsforslag havde alle en super dejlig ferie og var glade for hele opholdet.

 
08-12-2019

Indlæg af coleeno406

Not a 5 star experience

3 days in this 5* hotel was to be a BIG treat for us. There was good and bad but overall the experience was disappointing. The Good. A lovely bedroom with exquisite bedding and lovely furnishings. Breakfast was good apart from the not freshly squeezed juices. Gorgeous location with picturesque little coves perfect for snorkeling and swimming. Well maintained pools and plenty of sunbeds. The Bad: On way to bedroom, passing bin area which is pretty big seeing as there are 590 rooms. In the morning from 8 am hearing hundreds/thousands perhaps of bottles being thrown into bins and general activity in the dumping area. We reported that the shower was not working as soon as we realised this and it took 26 hours to get fixed. The buffet is like a gigantic eating station devoid of any ambiance. The evening food was SO disappointing: presentation of meat/fish/vegetables was ugly. I got a beef steak which was mainly white coloured meat hanging on to fat and gristle. During our 3 day stay it was almost impossible to get a booking in any of the other three restaurants. On the third night, we went to "Sakura" and begged them to take us. Both the Italian and the steakhouse were closed on that day. We got into Sakura in the end and the meal was good. While the staff is polite, they really seem to know little about the workings of their workplace. Whenever we asked a question, we were told to ask someone else. You can pay extra (considerably extra) and upgrade to "Privilege" status but should one have to do this in a 5 star?