1. Fly & hotel

  2. Værelsestype

  3. Tilvalg

  4. Oplysninger

  5. Bekræft

  6. Færdig

Bedømmelse af Four Views Monumental Lido

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet indsamlet af Reevoo, der er en uafhængig 3. parts service til anmeldelser.
Samlet bedømmelse
 
8,2 / 10
Rengøring
 
8,6 / 10
Service
 
8,1 / 10
Faciliteter
 
8,1 / 10
Mad og drikke
 
7,9 / 10
Værelse/lejlighed
 
7,9 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,4 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,4 / 10

Seneste 10 Anmeldelser


6 ud af 10

,

+
-
Et valg om man vil bo på den side hvor der er sol på altanen

Bekræftet køb : 2019-02-07


9 ud af 10

Flemming,
Karise

+
-
Få hotellet til at lave en rigtig røgfri afdeling. Vi sad en meter fra vores nabo, når vi benyttede altanen. Eneste mulighed for ikke at deltage i deres rygning, er at gå ind og lukke døren. Meget renderi når naboen ryger 4 cigaretter i timen. Vi elsker frisk luft, men det er man afskåret fra!!!

Bekræftet køb : 2019-02-07


10 ud af 10

,

+
Morgenmaden
-

Bekræftet køb : 2019-01-24


10 ud af 10

Ulla,
Odense

+
Dejlig lejlighed med altan mod syd og havudsigt.
-
Ingen

Bekræftet køb : 2019-01-24


7 ud af 10

Birthe,
Odense

+
At det var muligt at bo i en lejlighed
-
Gør opmærksom på, at afdelingen med lejligheder/studios var betydelig mere nedslidt end hotellet.

Bekræftet køb : 2019-01-17


8 ud af 10

Ole,
København

+
dejligt med underholdning om aftenen
-

Bekræftet køb : 2018-12-06


4 ud af 10

Ulla,
Glostrup

+
Den tilkøbte morgenmad
-
Når der i hotelbeskrivelsen står, at der er balkon eller terrasse til lejligheden, forventer jeg, at der er mulighed for at sætte i hvert fald 2 stole ud på balkon/ terrasse. Det var der overhovedet ikke plads til i den lejlighed, vi først blev tilbudt. Desuden var udsigten til en mur. De 1-værelses lejligheder lever ikke op til beskrivelsen i kataloget og som gæst i "studios" som de kaldes, føler man sig som andenrangs gæst og interiøret føles temmelig slidt. Hvis man nogensinde skulle få lyst til en anden gang af vælge dette hotel, bliver det i hvert fald ikke i en 1-værelses lejlighed.

Bekræftet køb : 2018-11-22


10 ud af 10

Britta,
København

+
Maden, spa-en, beliggenheden. Værelset for visse gæster, hvilket vi så ikke fik noget af, da vi ikke fik hvad vi bestilte, men fik et studio værelse med udsigt til en betonvæg og gratis vækning af værkstedet neden under, der startede 05:50 om morgenen
-
Rengøring i klædeskabene, stikkontakter ved sengebordene, gulvbrædder der ikke stritter op, så man kan falde. åben spa-badet tidligere om morgenen.

Bekræftet køb : 2018-11-15


10 ud af 10

Gitte,
Ringsted

+
Fred og ro
-

Bekræftet køb : 2018-11-08


10 ud af 10

Lene,
Hemmet

+
-
Meget trafik støj og os på vores værelse. (223) + en konstant brummen. Meget maden i den varme del af buffeten manglede den sidste til smagning.

Bekræftet køb : 2018-11-01


Vis alle anmeldelser

Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.

Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

80% af gæsterne anbefaler

1383 bedømmelser
Meget godt
 
523
Godt
 
627
Middel
 
170
Mindre godt
 
49
Dårligt
 
14

5 nyeste bedømmelser

11-02-2019

Indlæg af kurthoho Rønde, Danmark

Skønt hotel

Dette er et virkelig skønt hotel. Faciliteterne er i orden. Flot poolområde. Godt fitnesscenter. Wellness. Super dejlig havudsigt (hvis det tilvælges) - vi boede på 9. etage. Og ikke mindst et lækkert stort og varieret udvalg til morgenmads-buffetten. Vi er et par gange gået ind til byen, men der er også mulighed for bus eller taxa, der holder uden for døren. Vores værelser var pæne og rene. Kan absolut anbefales.

 
29-01-2019

Indlæg af JeJe2020

VÆGGELUS I 2 LEJLIGHEDER?

Vi er 4 voksne der i 8 dage i december 2018 boede i 2 lejligheder på Hotel Fourviews Monumental, Estrada Monumental 284, Funchal, Madeira. Vi blev bidt/stukket om natten lige fra den første dag; men kunne ikke finde ud af hvad problemet var. Først den sidste nat lykkedes det os, at få øje på væggelus i sengene. Vi henvendte os straks i hotellets reception, beskrev problemet og fremviste billedet af en af væggelusene i en af sengene. Så snart vi ankom til lufthavnen kontaktede vi 2 guider fra rejseselskabet Spies, idet vi havde købt rejsen hos dem. Vi beskrev igen problemerne og fremviste billedet på vores mobiltelefon. Den ene guide spurgte om at se nogle bid, og de så en del af de bid, man nu kan fremvise i en lufthavn. Dels på overarmen af en af os, og på anklen af en anden (de 2 personer boede i hver sin lejlighed). Det kunne ses, at biddene var 2 og 2 tæt på hinanden, hvilket vi havde læst er kendetegnende for væggelus bid. Vi havde endvidere læst flere steder på nettet, at det er temmelig kostbart at få bekæmpet problemer med væggelus, hvis man har haft dem med hjem bagagen. Guiderne gav os besked på at sende en reklamation til Spies, når vi nåede hjem. Spies besvarede reklamationen således; ”Vi kan godt forstå, at de omtalte forhold har sat sit præg på jeres ferie, og vi kan oplyse, at vi har taget det til intern opfølgning. I følge vores oplysninger er det ikke en væggelus, som der er taget billede af, og ved gennemgang af værelserne på hotellet, er der ikke fundet tegn på væggelus. Hotellet tog dog alle forholdsregler med at afspærre værelserne i en uge, samt skiftede alt inventar, da de tager sådanne henvendelser meget seriøst. Havde I blot kontaktet vores guider, da I fik de første bid, kunne de via henvisning til en læge have fået klarhed over, hvor biddene stammede fra. På det foreliggende grundlag må vi oplyse, at vi ikke kan imødekomme at kompensere jer som ønsket, og henviser jer til egen forsikring for evt. kompensation for tabte feriedage.” Ifølge vores egen opfattelse er der ikke den mindste tvivl om, at det var væggelus, der plagede os i ferien, hvorfor vi på ny skrev til Spies og spurgte: Hvorfra stammer jeres oplysninger om, at der ikke er tale om væggelus? og anførte bl.a.: Det er forståeligt, at hotellet ikke ved en almindelig gennemgang af lejlighederne så væggelus, idet de jo kun dukker frem fra deres skjul, når vi sover i sengene. Vi så dem jo heller ikke før den sidste nat (efter en uge) Det kan læses mange steder, at det kræver professionel hjælp, at komme disse skadedyr til livs. Kendskab til dyrenes vaner og tilholdssteder er en forudsætning for bekæmpelse. Spies svarede kort og godt således: ”Vi mener ikke, at det er en væggelus, som er på billedet, og vi må oplyse, at vi fastholder vores afgørelse i sagen.” INTERESSEREDE LÆSERE KAN NU SELV AFGØRE, OM DE MENER BILLEDET VISER EN VÆGGELUS?

 
21-01-2019

Indlæg af AERind Silkeborg, Danmark

Fantastisk morgenmad

Det er vores fortrukne hotel på Madeira. Det er lidt ramponeret hist og her. Men det ligger godt og morgenmaden er fantastisk. Dennegang har vi taget en lejlighed, hvilket vi ikke har fortrudt. Service, venlighed og imødekommenhed er i top.

 
10-10-2018

Indlæg af sorenm381 Rødovre, Danmark

Fint

Positivt overrasket. Lejligheder ligger ud til vejen og når terrassedøren er åben er der en del larm. Når døren er lukket er der helt stille. Hårde senge hvilket er fint for mig. Aircon på værelserne. Morgenmad er ok, alt i alt super fint til prisen.

 
09-08-2018

Indlæg af Karina_Christensen Risskov

Godt hotel med plads til forbedring

Hotellet er fint. Vi boede i de store 1-værelseslejligheder, der vender mod havet/vejen. De ligger lige ud til vejen, hvor der er meget støj, hvis man har altandøren åben eller sidder på altanen. Men vinduespartiet er meget velfungerende og støjdæmpende, så der var intet problem med støj om aftenen/natten. Det er rimelig lydt ud til gangen. Savnede et tørrestativ på altanen, som var stor og rummelig. Hotelværelserne (hvis man bor højt) har en bedre beliggenhed end de store 1. værelseslejligheder. Rengøringen var i god, når det var hende, der normalt havde 2. og 3. sal. Knap så god, når der var afløser. Generelt var det pænt og rent på hotelområdet. Airconditionen var knap så velfungerende, samme køling uanset hvilken temperatur man stillede den på. Men det fungerede med tænd/sluk. Solsengene er under al kritik. På langt over halvdelen var lamellerne knækkede, hvad enten det skyldes for tunge og uforsigtige turister eller solsengenes kvalitet, er i princippet lige meget. På et hotel af den standard forventer man, at solsengene er i orden. Dvs. at de enten tjekkes og udskiftes jævnligt eller at der fra starten købes en bedre kvalitet. Mad/drikke på hotellet er dyrt i forhold til omkringliggende restauranter. Der er turoperatører, mulighed for billeje og indkøbsmuligheder lige uden for døren. Mange restauranter tæt på i alle prisklasser. Kun ca. 350 meter derfra ligger Supermarkedet Pingo Doce med gode tilbud og priser. God beliggenhed i gåafstand til Funchal centrum (ca. 7 km frem og tilbage) – gå evt. derned og tag en tuktuk hjem (€7-10).