Bedømmelse af Four Views Monumental Lido

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,1 ud af 10 baseret på 405 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,1 / 10
Rengøring
 
8,6 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,2 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,2 / 10
Faciliteter
 
8,0 / 10
Mad og drikke
 
7,8 / 10
Værelse/lejlighed
 
7,8 / 10
Service
 
8,0 / 10

Seneste anmeldelse


3 ud af 10

Michael Peter,
Skovlunde

+
Der var ikke særlig lydt
-
Imødekommenhed, gå lejlighed igennem for løse håndtag/blandingsbatteri og rengøring inden ny gæst, standard ret ringe fra start af. Oplysning om restaurant stank og kloak stank kan forekomme når man bliver placeret på 2 sal lige over mange restauranter

Bekræftet køb : 2019-12-02


8 ud af 10

Flemming,
Ølstykke

+
der var meget roligt
-
prøve at få en afdeling hvor man ikke må ryge ( specielt på altanerne)

Bekræftet køb : 2019-11-25


8 ud af 10

Carl Skaarup,
Thisted

+
Udsigten
-
Bus til centrum

Bekræftet køb : 2019-11-25


9 ud af 10

margit nørgård,

+
Morgen buffet
-
Området ved baren

Bekræftet køb : 2019-11-25


5 ud af 10

Orla,
Næstved

+
-
sløjfe værelser over kompressorrum ud mod gaden, på bagside af hotel

Bekræftet køb : 2019-11-18


8 ud af 10

michael loll,
albertslund

+
-

Bekræftet køb : 2019-11-11


9 ud af 10

Lene Holst,
Munkebo

+
-
flere stole på værelserne

Bekræftet køb : 2019-10-14


10 ud af 10

Ellen,
Odense sv

+
-

Bekræftet køb : 2019-04-18


9 ud af 10

Lonnie Skafte,
Væggerløse

+
-

Bekræftet køb : 2019-04-11


8 ud af 10

Bent,
København v.

+
-

Bekræftet køb : 2019-04-11


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.

Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

80% af gæsterne anbefaler

1462 bedømmelser
Meget godt
 
552
Godt
 
660
Middel
 
181
Mindre godt
 
52
Dårligt
 
17

5 nyeste bedømmelser

30-11-2019

Indlæg af MICHAELj1112234

Hotelophold

Har været her på Madeira en uge og Madeira er en dejlig ø som jeg gerne besøger igen. Maden på restauranterne er rigtig god, vi har ikke været ude for dårligt mad på Madeira. Men opholdet på hotellet “Four view monumental” er ikke den fedeste oplevelse. Blev opfordret til fra start at frasige os rengøres pga. Miljøet og få fratrukket et beløb på regningen når man går i hotellets bar. Men når det de kalder rengøring kommer, så er det ikke særligt rent alligevel så man kan lige så godt undvære dette. Dette hotel står som firestjernet hotel men mener bestemt at det lige er en stjerne for højt. Personalet hilser dårligt på en når man kommer hjem fra byen, de anser stort set ikke en overhovedet, eller spørg til hvordan turene er gået. Der er heller ikke særlig information ved ankomsten evt. mht. Vi har en bar og der en levende musik en gang imellem. Nej det hele skal man selv finde ud af. På altanen er der ganske vist 2 stole og et bord, men det et ikke super fedt at side i. Kunne måske godt bruge en liggestol når man nu har dejlig sol på terrassen og så nogle bedre stole når nu det er et firestjernet hotel, menes der. Der er larm fra biler på vejen da hotellet ligger i et område med gang i. Det er ok, da man godt ved dette. Men mange af værelserne ligger lige op over restauranter så der lugter en del af Kina grill og så har man også kloak stank ind imellem. Vi komme bestemt tilbage til øen, bare på et andet hotel. Har set trestjernet bedre en dette.

 
01-04-2019

Indlæg af GretheJ63 Frederikshavn, Danmark

Et stort flot hotel.

Et stort flot hotel med internet, fitness center og pool. Pæne og rene værelser med kaffe og te på og med altan, med en flot udsigt. Et stort morgenmad buffet. Der er trapper og elevator. Vi har boet der flere gange.

 
31-03-2019

Indlæg af Jan M København, Danmark

Elendig service

Dagen før vi skulle ankomme til Four Views Monumentel Lido annullere hotellet vores reservation pga. et lille overbookingproblem, som de formulere det. Vi synes derimod, at det var et kæmpe problem, at vi dagen før vores ferie ikke havde noget sted at bo. Four Views Monumentel Lido tilbød os, at vi kunne blive flyttet til deres søster hotel. Vi brød os ikke om det alternative hotel og afslog deres tilbud. Efter vi afslog tilbuddet om det alternative hotel ophørte alt kommunikation med Four Views Monumentel Lido. Da vi dagen efter skulle flyve til Funchal måtte vi selv finde et andet sted at bo fordi Four Views Monumentel Lido ikke længere svarede på vores mails og ignorerede os. Servicen fra Four Views Monumentel Lido har været under alt kritik og meget uprofessionel. Vi anbefaler på ingen måde Four Views Monumentel Lido da man ikke kan være sikker på de overholder deres aftaler og ikke hjælper deres kunder når de har begået fejl.

 
11-02-2019

Indlæg af kurthoho Rønde, Danmark

Skønt hotel

Dette er et virkelig skønt hotel. Faciliteterne er i orden. Flot poolområde. Godt fitnesscenter. Wellness. Super dejlig havudsigt (hvis det tilvælges) - vi boede på 9. etage. Og ikke mindst et lækkert stort og varieret udvalg til morgenmads-buffetten. Vi er et par gange gået ind til byen, men der er også mulighed for bus eller taxa, der holder uden for døren. Vores værelser var pæne og rene. Kan absolut anbefales.

 
29-01-2019

Indlæg af JeJe2020

VÆGGELUS I 2 LEJLIGHEDER?

Vi er 4 voksne der i 8 dage i december 2018 boede i 2 lejligheder på Hotel Fourviews Monumental, Estrada Monumental 284, Funchal, Madeira. Vi blev bidt/stukket om natten lige fra den første dag; men kunne ikke finde ud af hvad problemet var. Først den sidste nat lykkedes det os, at få øje på væggelus i sengene. Vi henvendte os straks i hotellets reception, beskrev problemet og fremviste billedet af en af væggelusene i en af sengene. Så snart vi ankom til lufthavnen kontaktede vi 2 guider fra rejseselskabet Spies, idet vi havde købt rejsen hos dem. Vi beskrev igen problemerne og fremviste billedet på vores mobiltelefon. Den ene guide spurgte om at se nogle bid, og de så en del af de bid, man nu kan fremvise i en lufthavn. Dels på overarmen af en af os, og på anklen af en anden (de 2 personer boede i hver sin lejlighed). Det kunne ses, at biddene var 2 og 2 tæt på hinanden, hvilket vi havde læst er kendetegnende for væggelus bid. Vi havde endvidere læst flere steder på nettet, at det er temmelig kostbart at få bekæmpet problemer med væggelus, hvis man har haft dem med hjem bagagen. Guiderne gav os besked på at sende en reklamation til Spies, når vi nåede hjem. Spies besvarede reklamationen således; ”Vi kan godt forstå, at de omtalte forhold har sat sit præg på jeres ferie, og vi kan oplyse, at vi har taget det til intern opfølgning. I følge vores oplysninger er det ikke en væggelus, som der er taget billede af, og ved gennemgang af værelserne på hotellet, er der ikke fundet tegn på væggelus. Hotellet tog dog alle forholdsregler med at afspærre værelserne i en uge, samt skiftede alt inventar, da de tager sådanne henvendelser meget seriøst. Havde I blot kontaktet vores guider, da I fik de første bid, kunne de via henvisning til en læge have fået klarhed over, hvor biddene stammede fra. På det foreliggende grundlag må vi oplyse, at vi ikke kan imødekomme at kompensere jer som ønsket, og henviser jer til egen forsikring for evt. kompensation for tabte feriedage.” Ifølge vores egen opfattelse er der ikke den mindste tvivl om, at det var væggelus, der plagede os i ferien, hvorfor vi på ny skrev til Spies og spurgte: Hvorfra stammer jeres oplysninger om, at der ikke er tale om væggelus? og anførte bl.a.: Det er forståeligt, at hotellet ikke ved en almindelig gennemgang af lejlighederne så væggelus, idet de jo kun dukker frem fra deres skjul, når vi sover i sengene. Vi så dem jo heller ikke før den sidste nat (efter en uge) Det kan læses mange steder, at det kræver professionel hjælp, at komme disse skadedyr til livs. Kendskab til dyrenes vaner og tilholdssteder er en forudsætning for bekæmpelse. Spies svarede kort og godt således: ”Vi mener ikke, at det er en væggelus, som er på billedet, og vi må oplyse, at vi fastholder vores afgørelse i sagen.” INTERESSEREDE LÆSERE KAN NU SELV AFGØRE, OM DE MENER BILLEDET VISER EN VÆGGELUS?