1. Fly & hotel

  2. Værelsestype

  3. Tilvalg

  4. Oplysninger

  5. Bekræft

  6. Færdig

Bedømmelse af Amphitryon

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet indsamlet af Reevoo, der er en uafhængig 3. parts service til anmeldelser.
Samlet bedømmelse
 
7,0 / 10
Rengøring
 
7,9 / 10
Service
 
7,7 / 10
Faciliteter
 
6,9 / 10
Mad og drikke
 
7,6 / 10
Værelse/lejlighed
 
6,9 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
7,3 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
7,1 / 10

Seneste 10 Anmeldelser


8 ud af 10

H.,
Knoblauch

+
Beliggenhed og personalets venlighed
-
Få den nærliggende natklub til at skrue ned for lyden -i hvert tilfælde efter midnat.

Bekræftet køb : 2018-09-23


8 ud af 10

Hans,
Dragør

+
Betjening og rengøring
-
ingen

Bekræftet køb : 2018-09-16


10 ud af 10

Helle,
Rudkøbing

+
Fantastisk venligt og imødekommende personale - pragtfuld atmosfære:-)
-

Bekræftet køb : 2018-09-09


1 ud af 10

Anja,
Ishøj

+
Morgenmaden
-
Vær ærlig i jeres beskrivelse på websiden og opdater billeder til noget der er sandt Opdatér beskrivelse til: Ligger på hovedvej så tung trafik 24 timer i døgnet Ungdoms/festhotel - 75 % af gæsterne er under 25 år og fester på hotelværelserne Hotellet er nyere men dårligt vedligeholdt/slidt

Bekræftet køb : 2018-06-24


9 ud af 10

kirsten,
Frederiksberg

+
der var skift af håndklæder og sengetøj hver 2. dag, meget tiltalende
-

Bekræftet køb : 2018-05-16


7 ud af 10

Ruth,
Odense

+
-
Alt for meget støj fra gaden, spurgte om vi kunne blive flyttet men det kunne ikke lade sig gøre, der var mange unge mennesker på hotellet, og med lidt god vilje mener vi godt de kunne flytte os.

Bekræftet køb : 2018-04-29


8 ud af 10

Lasse ,
Aalborg

+
Hotellet har et personale der virkelig er der for kunden.
-

Bekræftet køb : 2017-09-11


5 ud af 10

Piia,
Kuhmo

+
Ilmastointi, hyvät sängyt. Hotelli oli rauhallinen vaikka sijainti on lähellä kauppoja. Aamupala oli ihan hyvä. Henkilökunta oli ystävällistä, erityisesti aamupalalla.
-
Vaihtelevampi aamupala. Tyynyt olivat kovia ja liian korkeita. Televisiokanaviin monipuolisuutta. Lisävuode liian kova. Kissoja turhan paljon allasalueella. Altaan vesi kylmää. Näkymät parvekkeelta huonot.

Bekræftet køb : 2018-10-24


8 ud af 10

,

+
Mielettömän hyvä ruoka bufeessa, jota mainostetaan aivan liian vähän Hyvä aamupala, ystävällinen henkilökunta
-
Respaan isot standit, jotka kertovat ravintolan palveluista Päivällisen aika ja sisältö ym.

Bekræftet køb : 2018-10-15


9 ud af 10

,

+
Hyvä palvelu
-
Televisioon muunkin kielisiä kanavia kuin kreikkalaisia.

Bekræftet køb : 2018-10-10


Vis alle anmeldelser

Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.

Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 4/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4/5 Renlighed

78% af gæsterne anbefaler

333 bedømmelser
Meget godt
 
91
Godt
 
126
Middel
 
72
Mindre godt
 
21
Dårligt
 
23

5 nyeste bedømmelser

07-08-2018

Indlæg af joanjorgensen Nykøbing Falster, Danmark

Nærmere 3 stjerner end 4

Rigtig fint hotel med god service samt personale. Rengøringen på værelset kunne dog være bedre. Pool området var udemærket, men der var masser af syge og herreløse katte! Dette betød desværre dårlig lugt, og da personalet fodrede kattene, var de altid meget tæt på og en del af poolområdet. Dette gør, at vi ikke kommer igen.

 
21-07-2017

Indlæg af Besida

Hyggeligt hotel. Ligger tæt på den gamle by, havnen, stranden og butikker. Værelserne ikke store, men der rent og fint .

Hotellet ligger tæt på butikker, Mandrake havnen, stranden og butikker. Værelserne er ikke store men man skal kun sove der. Venlige og service mindet personale. Specielt på restauranten. God morgenmad, og ikke at glemme biffen om aften. Her kan der nydes flere retter for 10 euro. Pool området ikke stort, men vi fik plads hver dag. Mange går til stranden. Hotellet mangler gratis internet på værelserne. Det var forventet af et 4 stjernet hotel. Alt i alt, et godt sted at holde ferie.

 
12-06-2017

Indlæg af vl0705 Ørsted, Danmark

Super service

Vores ophold på Amphitryon Butique Hotel vor en virkelig god oplevelse. Service var i top der var rent alle steder, Restauranten var en særlig oplevelse sjældent har vi oplevet en Restaurant Chef og et personale der yder så flot service for gæsterne og alt var rent og perfekt. Værelset (119) var rummeligt og med gode senge , badeværelse var nok ikke det største, men manglede ikke noget. Rengøringen af værelset var super (Stella) . Eneste minus vest udsigten fra hotellet og støj fra musik bar. Men de 5 stjerne er velfortjente og vi kommer gerne igen.

 
17-08-2016

Indlæg af kludder666

Hotel.

super fedt hotel. Så 2 børn på 1 uge så det er børne frit som lovede fra spies. Recept manager for 10 stjerner. Mener eksklusiv service. Bar manager for 9 stjerner. Flot og god mand og super service. Den bedste morgen mad hver eneste dag. Dejligt rent på mit værelse hver dag og søde stue piger. Sku jeg bruge et ekstra håndklæde fik jeg det. Jeg tager det samme hotel igen. Har haft den fedeste ferie. Kh Klaus Knudsen

 
27-07-2016

Indlæg af icopy København, Danmark

God beliggenhed, udmærkede værelser, gæstfriheden dumpet

Vi rejse med Apollorejser, hvor vi fandt dette hotel som virkede ideelt for vores rejsemål. Vi er to unge fyre, som bare skulle til Rhodos for at få en masse sol, spise lækker mad og opleve øens mange faciliteter. Amphitryon er placeret centralt, og er blot et stenkast væk fra centrum - dette var vi rigtigt glade for, da vi gik meget og fik set byen. Værelserne var gode, med dobbeltseng, brusebad, fjernsyn, stort spejl, balkon (husk at bestil det) og med velfungerende aircondition. Vi valgte hotellet fordi den tilbød morgenmad, som iflg. TripAdvisors anmeldelser skulle være gode - vi oplevede dog noget helt andet. Morgenmaden var fhv. stor; men kvaliteten af den varme mad; Æg, bacon, brunchpølser og baked beans var simpelthen uspiseligt, det smagte direkte dårligt. Juicen havde aldrig set skyggen af frugter, og smagte egentlig bare som billig saftevand - udrikkeligt, så det eneste man kunne få var vand/kaffe. Morgenmaden var simpelthen ikke gået herhjemme, og jeg synes det var meget ringe præstation. Poolen var ganske standard, normal af størrelse og mulighed for at sole sig - der blev også spillet musik ved poolen, men det var fhv. dæmpet og egentlig bare rart med lidt musik. Personalet ved morgenmaden/baren var rigtig flinke, servicemindede og hilste os hver morgen. Dette var rigtig god service, og vi følte os velkommende. MEN! Ved receptionen kunne man godt glemme at få et smil, de sagde ikke engang hej og farvel når vi kom og gik. En episode som stadig gør mig forarget, var da vi skulle tjekke ud og bede om vores pas. Han udleverede han dem bare, og hoppede tilbage til sin telefon. Ikke engang et "Tak for jeres besøg, eller, håber det var en fornøjelse" - dette så jeg som ekstremt uforskammet og ligegyldig måde at behandle gæsterne på. Receptionen snakkekede for det meste altid i telefon, eller kiggede ind i computeren. Intet blik op, intet hej - intet farvel. Det er så meget dumpet. Rengøringen blev ikke gjort hver dag, idet vi tit sov ret længe - og så var det løb kørt. Dog de få dage vi kom op til tiden, blev der egentligt gjort OK rent, dog glemte hun alle gange at fylde vores sæbe op, så vi blev til sidst nødt til at købe vores egen sæbe. Vi havde allerede henvendt os til receptionen et par gange, da vi havde bestilt en balkon, men fik et værelse uden balkon. Vi følte os at vi var besværlige. Hotellet tilbød Wi-Fi for 2,5 euro om dagen, dette WI-FI var rigtigt godt og stabilt til at streame TV-serier, så vi nød det, og brugte det en del inden vi skulle i seng. Vores altan havde udsigt over deres køkkengård, der var fyldt med skrald, katte og et forfærdeligt rod - vi ville nok have sat pris på at de i det mindste ryddede op, så vi gæster ikke skulle stå og kigge på rodet. Vi er udmærket godt klar over at ikke alle kan få en god udsigt, men idet mindste gør et forsøg på at de værste værelser ikke skal kigge på et roderi, der seriøst lignede en gylletank. Jeg står lidt mellem at give to eller tre stjerner, da hotellet egentligt er bedre end så mange andre, og opretholder tildeles gode standarder. Men idet personalet i receptionen ikke satte pris på deres gæster, giver det mig blot endnu en grund til at lade den falde på to stjerner.