Bedømmelse af Nana Golden Beach

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,5 ud af 10 baseret på 116 Anmeldelser Reevoo.com
Samlet bedømmelse
 
8,5 / 10
Rengøring
 
8,5 / 10
Service
 
8,3 / 10
Faciliteter
 
8,6 / 10
Mad og drikke
 
7,8 / 10
Værelse/lejlighed
 
7,9 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,6 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,4 / 10

Seneste anmeldelse


9 ud af 10

Lilli,
Karise

+
Beliggenhed
-
Vi måtte vente ca 3½ på at vores værelse var klart det burde kunne gøres bedre

Bekræftet køb : 2019-09-29


3 ud af 10

,

+
-
Personalet på hotellet skal være mere serviceminded og hjælpsomme.

Bekræftet køb : 2019-07-28


10 ud af 10

Kitt ,
Hørsholm

+
At der var plads til alle aldre
-
Internettet var al al for dyrt og burde være med i prisen da det er et 4-5 stjernet hotel.

Bekræftet køb : 2019-07-21


10 ud af 10

Lisette,
København SV

+
Det skønne område og de små lave bygninger Nyrenoverede værelser i topklasse
-

Bekræftet køb : 2019-07-21


9 ud af 10

Anders,
Gentofte

+
Dejlig mad og mange pools. Tilgængelige liggestole.
-
Nemmere check-in og værelse klar ved ankomst. Mulighed for at have shorts på i hovedrestauranten, hvor babystolene er.

Bekræftet køb : 2019-07-14


10 ud af 10

,

+
Meget rent alle steder, og så at der en blandning af saltvand og ferskvand i pools i stedet for klorvand
-

Bekræftet køb : 2019-06-09


10 ud af 10

,

+
A la Carter restauranter
-
Maskiner i fitness

Bekræftet køb : 2019-06-02


9 ud af 10

Heidi,
Jægerspris

+
De smukke anlæg af forskellige planter og blomster, som var velholdt. De mange faciliteter.
-
Mere varieret fokost og aftenbuffet, vi syntes at meget gik igen fra dag til dag. At børnepool var opvarmet og spabade opvarmet og med bobler. Wellnessområdet, som vi måtte betale for, en STOR skuffelse. Det var KOLDT og ingen spadysser. At personalet var smule bedre til engelsk. At mælken man kan få står koldt. Bedre kvalitet af vin og nogen at vælge imellem. Mulighed for at lave sig en kop kaffe/the på værelset.

Bekræftet køb : 2018-10-21


7 ud af 10

Bente,
Charlottenlund

+
Det bedste var den klippestrand med trapper, som slet ikke er omtalt på hjemmesiden
-
Det skal nævnes, at hotellet er fyldt af små børn og deres forældre, og at en del af de andre gæster er russere

Bekræftet køb : 2018-09-30


7 ud af 10

Christina ,
Køge

+
De “snørklede” udtryk og mange forskellige bygninger
-
Mad og drikke var forfærdeligt. Absolut ikke 5 stjerner for en dansker nærmere 2-3 stjerner. Det skuffede os meget. Inventar på værelser var forældede. Der manglede en ordentlig bar med lækre drinks og især kaffe om aftenen på middags restauranterne... og så virkede det lidt som noget fis med lange bukser, maden var jo ikke noget at råbe hurra for.

Bekræftet køb : 2018-09-09


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.

Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

88% af gæsterne anbefaler

2116 bedømmelser
Meget godt
 
1191
Godt
 
601
Middel
 
236
Mindre godt
 
49
Dårligt
 
39

5 nyeste bedømmelser

03-03-2019

Indlæg af anetteh1990

juni 2018

Jeg har igen besøg jer på Nana Beach, det altid en fornøjelse at komme ned til jer. Jeg har besøgt jer omkring 22 gange og altid den samme dejlige velkomst og service taxi holder i lufthaven og de værelse vi gerne vil have er altid klar, mine børn og børnebørn og venner elsker at komme hos jer. Jeres personale har altid et smil til overs og er hjælpsom skønt. Vi se igen den 20 juni 2019, glæder mig allerede, bare ned og slappe af. Ses på jeres dejlige hotel, som jeg varmt kan an befalde.

 
23-10-2018

Indlæg af Z8540BFjl

Fremragende

Vi har nu besøgt Nana Beach gennem de sidste 25 år og har altid været godt tilfreds. Maden i de forskellige restauranter er meget lækker og udvalget i hovedrestauranten er stor. Personalet lige fra rengøring til chefer er yderst venlige og imødekommende. Specielt kan nævnes Ritza fra hovedrestauranten, Panos fra Poseidon og Maria fra thallassos (morgenmad). De yder en helt speciel kundeservice. Altid venlige og vil gøre alt for, at tilfredsstille gæsternes ønsker. Vi kan kun anbefale dette fantastiske hotel. Vi ser frem til endnu flere ophold på dette hotel. Hilsen Fam. Witt.

 
08-08-2018

Indlæg af Belinda B

En drømmeferie for hele familien

Vi har netop tilbragt 10 dage i Nana Beach Resort, og har haft en fantastisk ferie. Stedet er velholdt, rent og pænt og personalet er super serviceminded og hjælpsomme. Maden er lækker og varieret, og især på a la Carte restauranterne er niveauet højt. Vi havde en gluten allergier med på ferien og sørger man for at informere personalet på restauranterne, var det overhovedet ikke et problem. De var meget bevidste om hvad det vil sige, og kunne heletiden tilbyde alternative retter. Eneste minus er andre rejsendes egoistiske behov for at sikre sig solvogne. Der er skilte ved de forskellige pools, hvor man frabeder at man reservere stole, men det ser folk desværre stort på. Der er dog altid plads ved andre pools eller på stranden. Vi kommer meget gerne igen og kan kun anbefale stedet til andre.

 
16-05-2018

Indlæg af Kim P

Poseidon

Sjældent har jeg været så positivt overrasket over et hotel- og så enda et all inclusive af slagsen. Der mangler simpelthen intet, alt lige fra snacks i form af pizza, sandwich, burger osv som man bestiller i snackbarene til cocktails om aftene. Her er plads til alle, i alle aldre. Vi har vores søn med på lige knap 2 år og han nyder det i fylde drag, og ligeså gør hans mor og far. Maden er ud over alle forventninger, men at man derudover har mulighed for ikke mindre end 4 a la carte restauranter oven i hatten- det er ganske simpelt i verdensklasse. Vi har indtil videre kun prøvet den ene - "poseidon" deres fiskerestaurant, som virkelig overraskede til den positive side. Maden her var fantastisk og personalet ikke mindst. Speciel tak til Panos, vores tjener. Som virkeligt gjorde en super indsats for at gøre vores aften helt perfekt. Vi kommer helt sikkert tilbage.

 
12-11-2019

Indlæg af Nicky G Swindon

Beautiful Hotel, end of season disappointment

Our 11 day holiday right at the end of the season was initially amazing. We got the coach from the airport, we were the first drop off so only 25 mins transfer time. We arrived right at the end of lunch, so we're given our wrist bands and told to check in after we had eaten. Check in was simple, we paid our tax upfront and were taken to our room. The room was lovely one of the 800 rooms, beside one of the pools and overlooking the sea, and later discovered there was a manmade blowhole which spurts water when it is choppy. All the pools were lovely, although cold at this time of year. In the end we had two favourites, plus we went to the sun beds by the sea a lot. There was always plenty of space so no need to reserve sun beds. There are bars beside the pools where you can serve yourself wine, beer, coffee, fizzy drinks or slushies. There were also ice cream carts for cones or tubs of ice cream. The hotel is sprawling, so you never feel closed in, the gardens are beautiful, full of flowers, there were some which smelt amazing. We did have ants in the room, but understand that this is common in hot countries (and these were small unlike some we have had elsewhere), so we did not worry about them. The food was lovely, we really enjoyed the restaurant at the seafront, we had breakfast and dinner most nights until it shut 4 days before the end of our holiday, the staff there were lovely and chatted to us. The Asian restaurant was super, the Greek was ok, the Italian was nice. The main restaurant was nice but always busy, however we did always find seats and food to suit us all (fussy veggi teen managed to find plenty to eat). The only disappointment with the restaurant was having to pay for fruit juice. The bars were great, Toni at the pool bar was brilliant, remembering what drinks you wanted and joining in with the activities. Talking of activities, the animation team were great. The sea was beautiful, you climb down into it (the stairs do stop so you have a big step in/out, this may cause difficulty for anyone with knee problems), make sure you wear sea shoes and take a snorkel, the sea was full of beautiful fish, crabs, shrimp etc, it was warmer than the pools. We took a case for our phones and got some great videos. Part way through our holiday we were moved to a suite (as our section was being emptied for the end of season), this was lovely, although at this point we stopped getting 3 bottles of water a day and were only given one. Now for the disappointing part, and this will only effect people at the end of the season. The last few days of the season most things closed down, the seafront restaurant, the a la crate restaurants, the pool lunch area, the pool bar. I understand there are less people in the hotel, but it would have been good if the a la cartes had stayed open on rotation (although there were enough people left to keep the, full), plus the pool bar should have stayed open longer. where rooms we no longer in use the furniture was being taken out, including in some cases toilets. I know the hotel is having a refurb, but walking around the beautiful gardens with furniture sat around wasn't ideal.