1. Fly & hotel

  2. Værelsestype

  3. Tilvalg

  4. Oplysninger

  5. Bekræft

  6. Færdig

Bedømmelse af Elounda Bay Palace

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet indsamlet af Reevoo, der er en uafhængig 3. parts service til anmeldelser.
Samlet bedømmelse
 
9,0 / 10
Rengøring
 
9,3 / 10
Service
 
9,0 / 10
Faciliteter
 
9,3 / 10
Mad og drikke
 
7,9 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,9 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,8 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,7 / 10

Seneste 10 Anmeldelser


9 ud af 10

Michael ,
Ganløse

+
God strand, hyggelig sail In bar, live musik om aften
-

Bekræftet køb : 2017-10-15


10 ud af 10

Vibeke,
Hellerup

+
Dejlige faciliteter, flot buffet men havde hellere haft a la carte hver aften. God ide at kunne medbringe 25 EUR til den gode restaurant
-

Bekræftet køb : 2017-09-17


8 ud af 10

,

+
service og tæt på strand og vand
-
uheldigt at udflugter blev aflyst (Knossos)

Bekræftet køb : 2017-08-27


9 ud af 10

kim,
nesodden

+
Nydelig liten strand og fint anlegg. Pluss for madrasser med rene trekk på solsenger hver dag. God mat. Ble oppgradert til rom i bungalow - veldig fornøyd.
-
Det er for stive priser generelt på anlegget. Lunch for to er dobbelt så dyrt som andre steder. Hva er i veien med de ansatte ? Ingen ekte varme og spore her. Noen var direkte uhøflige.

Bekræftet køb : 2017-10-08


9 ud af 10

Kent,
Göteborg

+
Lugnt och tyst.
-
En belysning ovanför spegeln på badrummet saknades.

Bekræftet køb : 2018-06-10


10 ud af 10

alexandra,
stockholm

+
Personalen
-

Bekræftet køb : 2018-06-04


8 ud af 10

Charlotte,
Sockholm

+
Det rum vi blev tilldelade natt två efter ett minst sagt dåligt rum natt 1. Och Frukosten!! Bästa frukosten.
-
Om en gruppresa kommer med 20 personer och har betalat in lika mycket för resan bör alla få likvärdiga rum.Det jag och min vän blev tilldelat( efter första katastrofnatten) rum 334 är minst den klassen på rum alla i gruppen bör ha fått.

Bekræftet køb : 2018-06-04


8 ud af 10

Annika,
Torslanda

+
Fina rum och lokaler. Jättefin pool och strand. Trevlig personal.
-
Bättre mat för ett 5-stjärnigt hotell. Kackerlacka i badrummet (fick hjälp snabbt)

Bekræftet køb : 2018-06-03


8 ud af 10

Ankin ,
Liljegren

+
Frukost buffén, närhet till strand
-
Personalen hade lite svårt att förstå oss (vi dem) när vi checkade in, dock väldigt service minded.

Bekræftet køb : 2018-06-03


8 ud af 10

Helena,
Göteborg

+
Städningen. Maten.
-
Insyn till badrum toalett. En mer täckande rullgardin i badrummet. Lägre priser på dryckerna i bar och restaurang.

Bekræftet køb : 2018-06-03


Vis alle anmeldelser

Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.

Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 3,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

76% af gæsterne anbefaler

812 bedømmelser
Meget godt
 
407
Godt
 
237
Middel
 
96
Mindre godt
 
40
Dårligt
 
32

5 nyeste bedømmelser

01-07-2018

Indlæg af Kunngu Mahe, Indien

Upersonligt dyrt og langsom betjening

Hele restaurant området, upersonlig og buffeten er ikke anderledes end andre steder. Mangler hygge og personlig præg. Nogle af personlig lidt stresset. Alle sad vi der lidt robotagtige og spiste hver vores mad. Bad om at få fixet air con - her på 2 døgn ikke fixet. Købte et tillæg med havudsigt, fik kun delvis havudsigt. Personalet tilbød os værelse med mere havudsigt for 150 euro natten. Det er et godt værelse, dejlige senge, rent og fint. Men ærgerligt at hotellet, burde gøre mere for servicen. Kaffemaskinen var i stykker men blev hurtigt skiftet ud. Strand: Lækker strand. Men lille. Høj musik og larm... Da vi ville tage en kuvert/linned til solsengen, fik vi skæld ud af personale, vi måtte ikke tage en derfra, men skulle hente vores håndklæder i værelse. Vi glemte vores badekåbe i stranden, men vi har ikke fået udleveret en ny, ifb med rengøringen. Værelsesfacilitet. Faciliteten er helt okay og fortjener 5 stjerne, servicen fjerner den 5 stjerne. Rengøring - godt - virkelig god God senge. Ingen gulvtæppe. Fik værelse med delt græsplæne terrasse. Buffetren er industriel og kedelig. Bar har god service - men der er dyrt 25 euro for en halv flaske hvid vin (og i restauranten). Vi købte afbudsrejsen hos TUI - som har prøvet at hjælpe os så godt de kunne. Vi bad om voksenhotel helst med 5-6 stjerne, så vi kunne slappe helt af, men den søde TUI medarbejder søde sagde det er så sjældent at der mange børn i et 5 stjerne hotel, så det skulle vi ikke frygte. Der var mange børn og mange babyer.. Der var mange børn og mange små børn/babyer. Men TUI var meget behjælpelige på stedet.

 
01-01-2019

Indlæg af Murray B

Elounda Bay Palace Gastroenteritis Outbreak

My partner and I stayed at the Elounda Bay Palace from the 1st October to the 7th October 2018 on a Jet2 Holiday, on the second day my partner caught a gastroenteritis virus initially with projectile vomiting and laterally with diarrhea. The hotel Customer Services firstly advised us that the virus was endemic in Elounda and reoccurred every year when the temperature started to fall after the summer. When my partner failed to recover and eventually needed a doctor they stated that the virus was brought in by a guest. Throughout our stay we heard several other guests complaining about the virus and when the doctor visited our room she left her practice stamp in our room, and when I returned the stamp to her she stated she was treating another guests. Jet2 Holiday rep was conspicuous by her absence and it was not until the second last day that we met in the hotel, we had up till then communicated by text. She did however obtain from the hotel a refund of our doctor's fee, which I cannot help thinking was an admission of liability. Meetings with the rep at that time were by appointment only, a rather poor service for a package holiday. Jet2 have tried to downplay the extent of the virus however their rep did text me that "I understand a sickness bug is doing the rounds." The hotel did their best to mitigate the effects of the virus on us , giving us fresh fruit and chocolates in our room and the offer of a free lunch on the day of our departure. By this time I also had caught the virus and we considered it prudent not to eat before our long journey home. I feel the hotel did not have an adequate plan to deal with the annually occurring virus, there was no notification or monitoring in place and guests were expected to suffer.

 
06-11-2018

Indlæg af sat55 kent

Fantastic place

Had a wonderful relaxing time here, really didn't want come home!! Staff were very helpful and friendly. The surrounding areas were beautiful. Facilities on site were first class. The beach and the staff at the beach were suburb. Easy to get about without a car. The staff in the spa were brliant too. Highly recommend a stay at this hotel.

 
26-10-2018

Indlæg af SouthGaTravelGuy SouthGa

Very Relaxing, Beautiful Beach Resort!

We spent three nights at the Elounda Bay Palace and loved it. From the warm welcome at check-in, personal tour and escort to our room to the lovely waterfront, everything was just so relaxing and peaceful. We found wine and fruit in our room at check-in, and the upscale atmosphere was very nice. The grounds were incredible, and the water couldn't be more beautiful. The food was plentiful and good, even better at the specialty a la carte restaurants on property. With the half-board option, we felt we had a good value, with the huge breakfast selection and good themed buffet dinners. Obviously, this is a family-friendly resort, but, as a couple in our 50s, we were very comfortable and happy with everything. We arranged massages at the spa at the nearby sister hotel - lovely - and the concierge desk was so helpful with arranging airport transfers, dinner reservations and activities.

 
22-10-2018

Indlæg af a_radnan London, Storbritannien

Mr

We have just returned from a holiday staying in the Elounda Bay Palace hotel Our 3rd visit in two years Really enjoyed our stay everybody friendly and efficient especially the restaurant staff Who were excellent We spent many evenings in the Dyonisis Restaurant listeningfij to the music of Stavros and Xandria who were wonderful singers and musicians Looking forward to a visit next June Allen Radnan