Bedømmelse af Iolida Star
Samlet bedømmelse | 8,6 / 10 | |
Rengøring | 9,3 / 10 | |
Korrekt online beskrivelse | 8,5 / 10 | |
Er dine forventninger indfriet | 8,6 / 10 | |
Faciliteter | 8,2 / 10 | |
Mad og drikke | 7,4 / 10 | |
Værelse/lejlighed | 8,7 / 10 | |
Service | 8,8 / 10 |
Seneste anmeldelse
Pelle Jensen,
Rønne
Bekræftet køb : 2019-10-19
Lars Peter Honoré,
Vejle
Bekræftet køb : 2019-09-20
Poul Gerhard,
Vojens
Bekræftet køb : 2019-08-23
Victoria Ankær,
Roskilde
Bekræftet køb : 2019-08-23
Peer Porsmose,
Frederikshavn
Bekræftet køb : 2019-08-10
Henrik Bjerregaard,
Nørresundby
Bekræftet køb : 2019-08-10
Arne Dencker,
Horsens
Bekræftet køb : 2019-08-03
Ronny Holm,
Slagelse
Bekræftet køb : 2019-08-03
Vibeke Vindahl,
Aarup
Bekræftet køb : 2019-07-27
Henning Skødt,
Tilst
Bekræftet køb : 2019-07-20
Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.
Gennemsnitlig bedømmelse
-
Søvnkvalitet
-
Sted
-
Værelser
-
Service
-
Værdi
-
Renlighed
84% af gæsterne anbefaler
Meget godt | 201 | |
Godt | 151 | |
Middel | 56 | |
Mindre godt | 24 | |
Dårligt | 21 |
5 nyeste bedømmelser
Dejlig beliggenhed
inventaret værelserne var slidte, men værelserne var rene. Personalet var venlige smilende og hjælpsomme. Maden var god og varierende. Hotellet ligger lige ned til middelhavet med en dejlig sandstrand, og gode bade muligheder både i poolen men også i havet.
Super hotel
Hotellet var bare iorden, ikke en finger at sætte på noget 👍 Super lækker strand. Med Blå Fla g og det hele. Livredder, fede bølger og bruser til at skylle sand af 👍 Meget rent hotel med smilende og serviceminded personale. Jeg vil gerne dertil igen 😁
Lefleris
Vi betalte for morgenmad igennem Spies, men da vi sov længe hver dag kom vi aldrig hen og spise, da vi så skal rejse hjem og alligevel er tidligt oppe, vælger vi så at prøve deres morgenmad, der kommer så en hen til os og siger at vi skal betale, tager så hen med ham til lobbyen for at få dem til at slå det op. Møder så en arrogant nar Lefteris, som først spørger om vi har spist der de andre dage, da jeg siger nej, spørger han på en arrogant og flabet måde hvorfor? Jeg kan ik være mere lige glad med pengene, men det er den måde han står og spiller smart som om vi skal stikke af fra 17euro der er helt gal. Dårligere kunde service skal man lede længe efter. Det værste af det hele er at vi har været tilfredse med stort set alt andet, og har kun mødt smilende og imødekommende personale, men Lefteris var bare en nar for at sige det pænt
Massage ved poolen
Hotellet er okay, maden er god, stort set alt personale er virkelig flinke. Mødte den bedste bartender Vasilis og Pana Giota (altid venlige og smilende) og hvis du vil have massage så er der en pige der hedder Nina (gudesmuk og med en personlighed der matcher) som tilbyder massage tæt ved poolen, vi fik 15min gratis som kunne bruges i løbet af de to første dage, men det endte med at jeg kom forbi hende hver dag. Virkelig den bedste massage jeg har fået 10/10. Eneste minus der var, er hotelgæster der ik satte pris på personalet, men igen det har intet med stedet at gøre. Hvis du vælger at tager herhen, så giv personalet noget at drikker, de gør virkelig meget for at gøre det til en god oplevelse for folk. Christos
Helt okay hotel, men med sine skavanker.
Vi var en rejsegruppe på 9 voksne + 1 barn. Mit værelse var helt i orden, stort, rent og pænt. Badeværelset var en fin størrelse og der var en fin brusekabine. Sengen synes jeg var lidt hård i det, men der var 3 størrelser puder at vælge imellem, alt efter behov, hvilket jeg ikke har set andre steder. Jeg boede selv på 1. sal, og oplevede ikke de store problemer med fugt, lugte el. lign, men flere i min rejsegruppe, der boede på stueetagen oplevede store problemer og måtte skifte værelse til 1. sal eller 2. sal for at slippe for lugtgener og fugt, samt trafikstøj. Servicen var personalet var rigtig god, og alle var rigtig flinke og hjælpsomme. Rengøringspersonalet var venlige, lavede forskellige figurer ud af håndklæder på sengene og var altid smilende, trods en lang arbejdsdag. Vi havde all-inclusive og morgenmad samt aftensmad foregik på nabokomplekset Iolida Star, hvor der var en stor spisesal med stor buffet. Spisesalen havde en væmmelig akustik, hvor man ikke kunne høre hvad man selv tænkte, fordi der var så meget støj fra alle menneskene. Maden var dog rigtig god, og de havde nyt tema hver dag (f.eks. Græsk aften, international aften, BBQ aften osv.). Frokosten foregik ved poolområdet på Iolida Beach og stedet var til at foretrække fremfor på Iolida Star. Da hotellet er opdelt i to afdelinger, hhv. Iolida Beach og Iolida Star, kunne man også vælge mellem 2 forskellige poolområder. Favoritten for alle var Iolida Beach, med et stort fint poolområde, men direkte adgang til stranden via en trappe. Mit minus ved dette område var dog at der ikke helt var solsenge nok, og folk havde tendens til at reservere uden at bruge dem. Området er stort set belagt med fliser, men de sidste 2-3 meter inden stranden er græs, og kan hurtigt blive ulækkert når man går rundt med våde fødder o.lign., havde gerne set fliser på hele området. Det andet poolområde på Iolida Star var pænere indrettet, mere moderne, men havde så også mistet sin charme, ingen musik el. lign. på dette område. Beliggenheden for hotellet var helt fint, og lå meget centralt i Agia Marina, tæt på indkøbsmuligheder, bustransport til Chania/Platanias, minigolf, taverner, shopping osv.
© Trip Advisor