Bedømmelse af Ramira Beach Mitsis Hotels

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
9 ud af 10 baseret på 241 Anmeldelser Reevoo.com
Samlet bedømmelse
 
9,0 / 10
Rengøring
 
9,3 / 10
Service
 
9,2 / 10
Faciliteter
 
8,8 / 10
Mad og drikke
 
8,5 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,7 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
9,0 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
9,0 / 10

Seneste anmeldelse


8 ud af 10

,

+
Der var en rigtig god service
-
Der blev slået meget græs , hvilket var lidt forstyrrende da det ikke burde være nødvendigt , næsten hver dag.

Bekræftet køb : 2019-09-12


10 ud af 10

Inge Helga,
Frederiksberg

+
God Service
-

Bekræftet køb : 2019-09-06


10 ud af 10

Marianne,
Århus

+
Virkelig god service og venlig personale . Mad og drikke i top.
-
Der er alt for meget støj hver aften. Der skal spritdispenser ind til spisesalen. Der er mange mennesker til spisning

Bekræftet køb : 2019-09-05


10 ud af 10

Peter,
Sorø

+
God servce, Altid glade og smilende personale.
-

Bekræftet køb : 2019-08-30


8 ud af 10

Sofie,
København

+
God beliggenhed lige ved vandet.
-
Aftensmad bør starte fra kl 18, så børnefamilier har en chance for at lægge deres børn i seng i ordentlig tid. De to store pools var med saltvand - hvorfor ikke klor? Børnepoolen var med ferskvand, men stadig meget dyb. Der var et lille aflukket område med 0.5 m, men der løb to mindre rutchebaner ned i. Ergo, der manglede et sted, hvor vores søn på 1.5 år kunne være.

Bekræftet køb : 2019-08-23


8 ud af 10

A.,
Århus

+
Personalet var meget imødekommende. De gør meget ud af at man skal føle sig velkommen.
-
Når man spiser i restauranten om aftenen, er de meget strikse overfor mænd, som ikke må vise deres tæer , men skal have lukkede sko på. Det er som sådan ok, men måske man skulle kigge lidt på hvad børn får lov til. Ingen siger noget til at børn rendt rundt i hele restauranten. Tage mad med fingrene i buffeten, og sommetider fortryder deres valg og lægger maden retur. Ved godt det er forældrene som skal holde øje med deres børn, men når de nu ikke gør det, så opstå problemet.

Bekræftet køb : 2019-08-22


9 ud af 10

Majbritt,

+
Venlig personale gode drinks dejligt at de kom med drikkevare ved pool og strand.skønt med saltvands pool
-
Juice maskinerne lavede meget larm om morgenen mon ikke der kunne anskaffes mere lydløs model Strand toilet kunne forbedres en del men dejligt ar de var der Vi brugte næsten ikke minibaren kunne godt tænke mig vand hver dag. Ellers var alt UG

Bekræftet køb : 2019-08-22


9 ud af 10

Pernille,
København

+
Mange aktiviteter for enhver smag.
-
Flere stole ved de forskellige pools.

Bekræftet køb : 2019-07-19


9 ud af 10

Tina,
Frederiksberg

+
Servicen i receptionen, meget venligt og hjælpsom med alt. Velkomsten til hotellet. Smilende personale. Maden i buffet restauranten var alsidig og lækker. Dejligt at personalet ved poolen kom og tog i mod drikkevarer bestillinger og kom med små lækkerier, som vandmelon eller små pandekager haps'er.
-
Maden i den italienske restaurant, var virkelig ringe. At personalet gør en AKTIV insats mod håndklæde reservering på liggestole både ved pool's og stranden. Der var håndklæder der blev lagt kl. 6 om morgen og ikke rørt hele dagen. Der var håndklæder der blev liggede i 4 dage og nætter. Uacceptabelt. Dette var meget irriterende og ikke forventet på et hotel af den standart.

Bekræftet køb : 2019-07-19


9 ud af 10

kenneth,
greve

+
servicen
-
alle solsenge blev reserveret inden kl 06,30 med håndklæder fra gæster, til trods for at der adskildige steder stod at man ikke matte reservere disse. Vendte det med receptionen med lige meget hjalp det

Bekræftet køb : 2019-06-21


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.

Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Sted
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

84% af gæsterne anbefaler

1583 bedømmelser
Meget godt
 
952
Godt
 
434
Middel
 
132
Mindre godt
 
46
Dårligt
 
21

5 nyeste bedømmelser

22-09-2019

Indlæg af emilj639

Dejligt feriested.

Vi havde en vildt dejligt uge på deres hotel, og var fuldt tilfredse. Dog skal man være hurtig for at få sig en solvogn ved poolen, men ellers er stranden tæt på, hvor der altid har været muligt at ligge. Klart et sted vi vil besøge igen, eller på et af deres andre hoteller. Tak for en god ferie!

 
21-09-2019

Indlæg af spangsbjerg Esbjerg, Danmark

Dejlig ferie😁🇩🇰✈️

Rigtigt dejlig hotel, god og varieret mad hver dag, og smilende personale,vi havde all Inclusive Hotellet ligger i udkanten af byen, så stille og rolig i juni måned vi var afsted, Så kommer der helt sikkert igen

 
05-09-2019

Indlæg af IlseS1953 Gudhjem, Danmark

Luksus og tjenstvillighed

Blev modtaget med noget koldt at drikke og hvide våde vaskeklude, så vi blev frisket lidt op. Værelserne var flotte store og rene. Servicen var i top hele døgnet. Vores balkon vendte ud mod havet. Renlighed et er høj prioritet på hele hotelområdet. Maden var lækket hele døgnet. Poolbarer m snaks, drikkevarer, is og frugt. Børnene kunne lave deres egne is 😋 Mange pools - m både ferskt, salt og klor vand. Havet et minut fra hotellet. Badesko kan anbefales, da det er en stenstrand. Tæt på Kos by. Tager gerne dertil igen

 
10-08-2019

Indlæg af Christian H

Virkelig godt hotel

Var her for 2 uger siden. 1 uges afslapning. Super skønt sted. Vi ankom sidste på aftenen og fik et glas limonade og børnene fik en lille gave i receptionen. Det var jo en god start. Der bliver gjort rent hele tiden. Alle ansatte er flinke og maden er god. Den er også varieret. Vi kommer gerne igen

 
04-10-2018

Indlæg af Niels Ole P Kolding, Denmark

Hjem til Ramira for 21. Gang.

Så har vi atter været på Kos på ferie. Og som vanlig boede vi på Mitsis Ramira Beach hotel. Vi har en handicappet datter, som elsker dette sted, og hun vil absolut ikke holde ferie andre steder. Et super dejligt sted med det mest vidunderlige personale. Altid smilende og hjælpsomme. Dog vil jeg sige, at de i år habde ansat den forkerte manager for restauranten. Han var ikke sin opgave voksen. Stod, som han skulle ved døren ind til restauranten og tog imod gæsterne. Men han stod hele tiden med sin mobiltelefon og havde travlt med den. Derudover havde han travlt med at stå og snakke med de to unge damer, der også stod ved døren. Ikke et smil, eller en venlig kommentar. Ej heller gik han i front for at finde et bord til gæsterne. Og serveringspersonalet bar han direkte ubehalig overfor. Mange rejste p.g.a. ham. Så et godt råd til lederen af hotel Ramira: Fyr ham og find en mere kompetent person til næste sæson. Ellers levede alt op til vore forventninger.